Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 23 maja 2014

Kartki z Kalendarza - SPIS

Witajcie~!

Ponieważ w ciągu roku pomijamy wiele pomniejszych okazji do świętowania, postanowiłyśmy je wam przedstawić w tej serii~!
Oto króciutki prolog, pod którym zamieszczane będą linki do poszczególnych dni~!
Notki z danych świąt będą pojawiać się wyłącznie w dzień tego święta, poza tym nie w każde wypisane tu święto, to tylko propozycje, plan wieloletni, inaczej się nie wyrobimy~...
Chciałam jeszcze zaznaczyć, że seria jest wspólna, dlatego niektóre notki należeć będą do Inu, niektóre do Kiasarin~! Myślę, że poznacie, które są które. ;3
Enjoy~!


"Kartki z kalendarza"

     Izaya siedział przed komputerem. Już kolejny raz przeglądał te strony i nie mógł tego znaleźć... A tak mu na tym zależało... Miał mało czasu...
- Nie ten... Nie... Też... Nie pasuje mi... Za duży... Za mały... Okropny...
     W tym momencie rozległo się trzaśnięcie drzwi i po chwili za jego biurkiem stanął dobrze mu znany blondyn, bez słowa podrzucając kluczyki.
- Różowy... Zły model...
- Czego ty szukasz??? - zainteresował sięw końcu blondyn, pochylając się i zerkając na ekran.
- Kalendarza, Shizu-chan~... Ale żaden mi nie pasuje do biura...
- Ten. - Shizuo wskazał na jeden z kalendarzy na ekranie i zadowolony położył Izayi rękę na ramieniu. - Już, teraz go zamów i idziemy.
- Shizu-chan~!!! - fuknął niezadowolony brunet. - O czym ty mówisz??? Ten nie może być! Zobacz, cyderki są za małe a obrazy za duże...
- No dobra... - Przewinął trochę. - Co powiesz na ten?
- Motyw kotów u mnie w gabinecie...? Shizu-chan no baaaka!

*dwie godziny później*

- A ten?
- Nie pasuje do tapety!
- A ten?
- Za ciemny~... Chcę go widzieć z daleka~...
- A ten?
- Ma za duże liczby, Shizu-chan nooo~!
- DOSYĆ! Bolą mnie oczy od tego głupiego ekranu, a ty wydziwiasz i wydziwiasz! Twoje narzekanie nie ma końca, jesteś jak baba w ciąży, a z tego co wiem nie jestem w stanie biologicznie zrobić ci dzieciaka, więc bądź cicho! Idziemy, jasne???
- Ale...
- NIE MA ALE, IDZIEMY. - oznajmił i wyciągnął go z domu.

*piętnaście minut później*

- Shizu-chan, puść, au, to boli, boli, boliiiii... Noooo... Nie trzymaj mnie tak... Ach, chcesz mi zrobić krzywdę?!
- Zrobię, jak się nie zamkniesz.
- No ale daj mi się chociaż rozejrzeć, dopiero weszliśmy do tego sklepu a ty mnie ciągniesz jak bydło...
- Nie. Cicho bądź. Weźmiemy... ten. - Blondyn wziął pierwszy lepszy kalendarz na ślepo, nawet na niego nie patrząc i zaciągnął go do kasy, za którą stała kompletnie zszokowana kasjerka.
- NIENIENIENIE, to mi nie wystarczy, on ma pasować, słyszysz pierwotniaku, ma PASOWAĆ mi do biura, ja nie chcę, chcę inny, chcę popatrzeć...
- Miałeś czas na patrzenie. Teraz ja wybieram. Ile płacę? - warknął do kasjerki.
- Sz-sześćset jenów...
- Prosz. - mruknął, płacąc. Zabrał resztę i kalendarz, nim Izaya zdążył go zabrać. - Nie tykaj pchło, będziesz miał niespodziankę. - prychnął i pociągnął go do domu.
- SHIZUUUU, BĘDĘ MIAŁ ŚLADYYY... Trzymasz mnie za rękę publicznie, tak w ogóle...
- Zamknij się, pchło.

*kolejne piętnaście minut później*

- To jest ta twoja niespodzianka? - sarknął ponuro zirytowany Izaya. - "Kalendarz świąt nietypowych"??? Serio, Shizu-chan~? Ma mi coś takiego wisieć w gabinecie~??? - syknął niemal jadowicie.
- Ale co za problem? Daj spokój, powieś go i po problemie.
- Świąt nietypowych, pierwotniaku. Nie sylwester, nowy rok, Wielkanoc i inne pierdoły. - Otworzył losowy miesiąc. - Dziesiąty maj. Światowy dzień przytulania. 28 maja. Dzień bez prezerwatywy. - Zmienił stronę. - 14 lipca. Dzień łapania za pupę. - Posłał Shizuo piorunujące spojrzenie. - 6 sierpnia. Dzień musztardy. 31 stycznia. Międzynarodowy dzień przytulania. Widzisz problem, Shizu-chan~? Widzisz go w końcu, jednokomórkowcu~? Czy twój mózg tego nie rozumie~? Wiesz co~? Pantofelek by wyśmiał tę twoją inteligencję! - Rzucił w niego kalendarzem i założył ręce na piersi. Celowo okazał w pełni swoje niezadowolenie. - Wiesz, jak to będzie wyglądało, jak zapiszę na oczach klienta spotkanie z nim na przykład w dniu seksu???
- O, a jest taki? Ee... - Blondyn zamilkł, widząc lodowato zimny wzrok Izayi. - No dobra, to faktycznie nie najlepszy pomysł, jeszcze wezmą to za jakąś propozycję... Hmm... Ale i tak go zachowam. - Uśmiechnął się do siebie i szybko zabrał kalendarz z biurka Izayi. - Tobie zaraz przyniosę, dobra? Czekaj tu.
     Nie czekając na odpowiedź wyszedł z domu.
- Głupi pierwotniak, teraz to już nawet będą szczególne dni w roku, kiedy to mój tyłek będzie cierpiał... - prychnął pod nosem brunet, siadając na krześle. Pokręcił niedowierzająco głową. - Znowu mi wybierze jakiś badziew...

*nieco ponad pół godziny później*

     Zadowolony Heiwajima przywiesił kalendarz swojego chłopaka na ścianie i szybko zwinął się do ich sypialni. Po paru stukach gwóźdź był wbity w ścianę, a "Kalendarz świąt nietypowych" powieszony na nim. I tam miał zostać.

     Od tego dnia codziennie rano sprawdzali, jakie to nietypowe święto dziś mają~...



Kalendarz:


STYCZEŃ

1 stycznia – Światowy Dzień Kaca
8 stycznia - Dzień kąpieli z bąbelkami
10 stycznia - Dzień spełniania swoich marzeń
31 stycznia – Międzynarodowy Dzień Przytulania

LUTY

2 lutego – Dzień Pozytywnego Myślenia
9 lutego – Międzynarodowy Dzień Pizzy 
9 lutego -  Dzień czytania w wannie
17 lutego – Dzień Kota
24 lutego – Dzień niespodziewanego całusa
25 lutego  Dzień Masturbacji

MARZEC

10 marca – Międzynarodowy dzień całowania w czoło
12 marca – Światowy Dzień Drzemki w Pracy
28 marca – Dzień Masturbacji

KWIECIEŃ

11 kwietnia - Dzień milczenia 
17 kwietnia - Dzień poezji Haiku
23 kwietnia - Dzień książki
25 kwietnia - Dzień sekretarki

MAJ

7 maja - Dzień bez papierosa
8 maja – Dzień Bibliotekarza i Bibliotek
10 maja – Światowy Dzień Przytulania
21 maja -  Dzień Odnawiania Znajomości.
31 maja –Dzień bez Tytoniu


CZERWIEC

2 czerwca – Dzień bez Krawata
6 czerwca  Światowy Dzień Pocałunku
6 czerwca -  Dzień Sushi
7 czerwca Dzień Seksu
8 czerwca - Dzień Informatyka ( Psy420 x Vi138 + Psyche)
21 czerwca - Dzień Łaskotek
24 czerwca – Dzień Przytulania
30 czerwca – Dzień Motyla Kapustnika


LIPIEC

2 lipca – Międzynarodowy Dzień UFO
4 lipca – Święto Hot-doga,
4 lipca -  Światowy Dzień Mleka
6 lipca – Światowy Dzień Pocałunku
15 lipca – Dzień bez Telefonu Komórkowego
25 lipca - Dzień rozmawiania w windzie 


SIERPIEŃ

1 sierpnia - Dzień przyjaźni
3 sierpnia - Dzień arbuza 
5 sierpnia – Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara
6 sierpnia – Dzień Musztardy
8 sierpnia - Dzień wiary w szczęście
17 sierpnia – Dzień Pozytywnie Zakręconych
20  sierpnia -  Dzień wyznawania miłości
25 sierpnia - Dzień przebaczenia i zgody
31 sierpnia – Dzień Blogów

WRZESIEŃ

5 września - Dzień spóźnialskich
9 września - Dzień cudownych dziwaków

PAŹDZIERNIK

2 października – Międzynarodowy Dzień bez Przemocy
2 październiku - Dzień uśmiechu
11 października – Dzień Wychodzenia z Szafy
13 października –Dzień Garnituru
18 października- Dzień bycia najmilszym na świecie
21 października – Dzień Bez Skarpetek
22 października – Światowy Dzień Osób Jąkających
22 października -  Dzień Caps Locka
28 października - Dzień zwierząt pluszowych 
30 października- Dzień szalonej lodówki 


LISTOPAD

3 listopada- Dzień kanapki
 9 listopada – Światowy Dzień Jakości,
9 listopada - Światowy Dzień Gry Wstępnej
11 listopada – Japoński Dzień Singli i Dzień Pocky
28 listopada – Dzień Pocałunku, Dzień Podłości
30 listopada – Dzień Białych Skarpetek

GRUDZIEŃ

16 grudnia - Dzień wszystkiego w polewie czekoladowej
21 grudnia – Dzień Orgazmu
28 grudnia – Międzynarodowy Dzień Pocałunku


11 komentarzy:

  1. Zapowiada się zajebiście~! ★★★

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaw, podoba mi sie ten pomysł :3 Oryginalny taki iii... No świetny >D
    Niektóre dni są takie... Nietypowe... Jestem taka ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy.. aż mi się głupio zrobiło, że pojawiam się u was w "dzień bez prezerwatywy".. słyszę świerszcze czy mi się wydaje~?.. ;P
    yay, no ale strasznie mi przypadł do gustu ten pomysł~! XD będzie naprawdę genialnie;D
    tylko czy to, że trafiłam tu akurat dzisiaj to jakiś znak~?
    dobra, lecę czytać~! ajj, jak ja tęskniłam~!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty pomysł.
    Mogę podpitolić Dzień Blogów? Moje seme się ucieszy gdy wyjadę z nową seryjką w ten dzień bo się nie uwinęłam na urodzinki.
    CZEKAM NA DZIEŃ ORGAZMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A co można napisać na Dzień Białych Skarpetek? Niech mnie kto oświeci?

    Pozdrowionka od obserwującego pedała, zazdroszczę i weny jednak życzę... Że też ja nie umiem pisać tak zajebistej Shizayi... (Wylewa swoje żale na braciszku Takao, bo na Akashim nie ma odwagi, i pyta wiecznie wrogą sobie parkę "dlaczego mnie nie kochacie?")

    lofe for ju c

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że możesz~! >w< *podsuwa "dzień blogów" i szykuje wena w paczce* Pisaj, pisaj, ja też się ucieszę~... X33 Poza tym, to ogólnodostępne święto, więc nie krępuj się i pisz~! ;33
    Znając życie dzień orgazmu będzie mój~... X33 Skoro czekasz, to postaram się~... X33
    Yyy~... Mamy tu dzień białych skarpetek~? O.O *szuka* Faktycznie... @.@""" Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, co można napisać, ale na pewno coś się kiedyś napisze~!!! XDDDDDDDDDD
    Ty~? Ty mi nic nie mów o zajebistym pisaniu. Q.Q""""" Dopiero nadrabiam twojego bloga *na razie się nie przyznaje, bo nadrabia powoli X33" * a już popadłam w kompleksy~... =3= Ba, lepiej, ja tam prawie płaczę, jak czytam~... Eio-chan (Mogę tak się do ciebie zwracać~? X3) jak wen do mnie przyjdzie, z chęcią go do ciebie odeślę, dobrze~? X333
    Pozdrowienia~... >w<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!!!
      *Na paczkę jeszcze poczekam, bo taaa... noo... poczta polska*
      O jasny chu... echem... penis... mam czytelnika (Tułaczki piszę od nowa, tak notabene). Nie umim pisać czystej Shizayi *patrzy na Tantibusa z nadzieją, że zmotywuje on Izusia od działania, bo on umi*
      Ale nie mów, że jestem dobra, bo wpadam w kompleksy jak czytam następne rozdziały TdS i Koszmarków. Narazie i tak nic nie wstawię, bo nie mam komputera.

      lofam Waszego bloga, nie tylko ja, bo i moja Tsukki. Weny życzymy i czajam na dzień orgazmu, a dzień seksu też mi mignął.

      ps. A co u mnie czytasz i co (niestety) wyszło smutne?

      Usuń
    2. Przepraszam, że tak późno odpowiadam - mnie nie powiadamia o nowych komentarzach tutaj, a komputer odzyskałam dopiero dziś. Q.Q""
      Czytam sysko~! >w< Także cokolwiek wstawisz. X3 Niekoniecznie lubię fabułę kręcącą się wokół postaci dodanych przez autorkę, ale i tak jak są ciekawe, to czytam - zatem u ciebie czytam wszystko. X33
      To było MuraAka~! Prawie się tam popłakałam. Q.Q Było idealne. Już nie wiem, czy chciałam płakać nad tym, jakie to wspaniałe, czy jakie smutne. <33 Także ten~... <33 Podziw. <3333
      Ale nie ma co się kompleksić, po prostu trza poczekać na wena~! Q^Q Z reguły moje paczki docierają szybko... Chociaż z pocztą polską nigdy nic nie wiadomo. DD:""" Najważniejsze to napisać, a wstawić to już sprawa drugorzędna. X3 I nie skończę z wyrazami podziwu, bo nie umiem. QwQ""
      Miło, że obie nas czytacie~... :3 Naprawdę miło wiedzieć, że komuś aż tak się podoba, to ogromna motywacja~! :333 (I presja, ale to da się ignorować. X33 Najważniejsza jest przyjemność z pisania~!!! >w<)

      Usuń
  7. Fajne to <3
    Genialny pomysł ^^
    Jesteście naprawdę zajebiste <3
    Tak bardzo genialne *^*
    Tylko brać z was przykład!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow~bardzo pomysłowe opowiadanie ^^ bardzo mi się podoba . A ja mam akurat urodziny w dzień z kąpielą z bąbelkami XD *-* ~ Tobi

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak mieć urodziny w dzień seksu xD

    OdpowiedzUsuń