Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 17 maja 2014

dj - Cigarette*

Ohayoooo~...
Dziś krótko i na temat, bo nie wiem, o czym pisać~! X3
Miłego czytania tego słodkiego doujina~... *bardzo, bardzo go lubi*
I to chyba tyle~...
Aha~! W najbliższym czasie (jakieś 2 - 3 tygodnie) muszę się ciężko uczyć, ale postaram się też działać na blogu~... Jeśli notki będą rzadziej mam nadzieję, że się nie obrazicie. :3"""

A ja tylko dodam, że przepraszam bo na niektórych skanach zostały nieprzetłumaczone sfx i chyba jedna kwestia (raczej niezbyt treściwa zważywszy na sytuację x3) ale angielski tłumacz tego nie przetłumaczył i jesteśmy bezsilne....
A no tak dziś odebrałam wiadomość od pewnej osóbki z którą dawno nie rozmawiałam... Przepraszam cię, że dopiero teraz XD od tygodnia nie wchodziłam na GG.
W każdym razie owa osóbka poprosiła aby dodawać Dj'y także w wersji do pobrania. Stąd od dziś macie specjalnego linka ^^ bedą one również umieszczone w spisie treści dj'ów.

Enjoy~!
Enjoy :3


Dj został przeniesiony na 

>> Hotaru-nai yami<<

4 komentarze:

  1. słodkość wali po oczach :D
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny dj <3
    Kocham takie słodkie historie :3
    Niecierpliwie czekam na więcej i życzę Wam powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aowwww... >/////< To było tak słodkie, że aż nie mam ochoty na czekoladę która sobie obok leży xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko, słodko, słodko i gorzko~~
    Fajniusi dj ♥

    OdpowiedzUsuń