Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 1 maja 2014

Aomine x ...?

Tak z czystej radości coś mi odbiło i napisałam coś takiego~...
Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe paringu. X33
Enjoy~!


     Aomine leżał na łóżku, prawie gotów do snu. Pozostała jeszcze jedna rzecz, którą chciał zrobić...
- Taka okrągła... Twarda... Chyba nie ma piękniejszej... - mruczał, gładząc opuszkami palców okrągły kształt. To było jedno z jego ulubionych wieczornych zajęć. Leżąc w łóżku, lubił czasem się nią pobawić... Do tej miał szczególny sentyment. Ale mógł bawić się i obiema, bo przecież do dyspozycji miał dwie. Lubił bawić się nimi tak, żeby sprawić przyjemność sobie i im. Lepiej je poznać i żeby im się lepiej potem współpracowało, by uzyskać jeszcze większą przyjemność z tej gry... - Pięknie pachniesz. - zauważył. Fakt, sam osobiście umył ją całą przed położeniem się do łóżka. - Doskonałe. - Ucałował ją z niebywałą czułością. - Jutro się pobawimy. Dam z siebie wszystko, zobaczysz. Razem dojdziemy na szczyt.
      Przycisnął piłkę do siebie, uśmiechając się błogo. Bez niej już naprawdę chyba by nie zasnął. Była jego przyjaciółką, a zarazem idealną partnerką w łóżku. W końcu mógł z nią zrobić wszystko, a ona nie protestowała i nie robiła mu potem wyrzutów, że przestał, gdy już sam czuł, że mu wystarczy.
     Która kobieta by tak potrafiła?

3 komentarze:

  1. Hahahahahaha! Padlam! Genialne. Choc zastanawiam sie nad jednym: skoro mogl z nia robic wszystko i byla idealna partnerka w lozku to jak on sie z nia seksil?? No jak??

    OdpowiedzUsuń
  2. Heee? Piłka... Co.? Dwie piłki...? Jak on tak może... To nie do przyjecia przezemnie...jak on moży myśleć źe pilka zastąpi mu kobiete mimo że brzydzę sie ich...blee( w sensie intymnym)ale spoko...
    Troche dziwny wpis ..przyczytałem wszystkie twoje opowiadania , one shoty itp ... I co mam teraz zrobić skończyłem twoje oba blogi czytać ... Masakra...
    Napiszcze do mnie jak pojawi sie nowa nota.. ( pisac na yt..)
    Super opowiadania luicze na wiecej ...
    Podrawia cie inu-chan~senpai~Shizuo Heiwajima.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh.. Jak się czyta drugi raz to już nie jest taki zaskok.. lelz~
    Ale mimo wszystko, kiedy czytałam to po raz pierwszy, w momencie, kiedy dotarło do mnie, że to piłka mentalnie turlałam się po ziemi, a fizycznie musiałam przeczytać jeszcze raz, gdyż nie dowierzałam, że moje "Jpr, ale by było, jakby to była piłka" było prawdziwe. Ale tu jest jednak kłamstwo.. No, bo od Kise to ona na pewno lepsza nie jest *kręci zdegustowana głową*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń