Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 9 maja 2014

dj - Secret voice

Ohayo ludzie~!!! ;3 
Na osłodę na koniec pierwszego tygodnie po majówce - dzisiaj prezentujemy wam kolejnego dj~! Tym razem to był wybór Inu XD Mam nadzieję, że się wam spodoba ^^ Gdybyście mieli jakieś uwagi to standardowo proszę o napisanie ich w komentarzu, poprawimy ^^
A tak tego dj'a edytowałam nowym programem ^^ przez co dodałam też sfx powiedzcie jak się wam podobają proooo~szę
Poza tym mamy zaplanowane jeszcze 4 dj'y, (edit: Teraz już 8 XD) ale jeśli ktoś chciałby zobaczyć jakiegoś konkretnego to wiecie, jesteśmy otwarte na propozycje ;3 

Bry~! X3
To nie tyle mój wybór, co pragnienie~... Poznałam tego doujina gdy jeszcze był w wersji japońskiej i żadnej innej, ale i tak go uwielbiałam~... Co dopiero teraz, jak nabrał jakiegoś sensu. X3
Mam nadzieję, że i wam się spodoba~...
Co jeszcze mogę dodać~? A tak, przepraszam za słabą jakość (rozmazane obrazki) i w jednym momencie fioletową twarz Shizu~... X3" Inaczej nie było, ale ja i tak chciałam tego dj~!
W oryginale ta twarz była czerwona, a ten kolor, który uważasz za fiolet według komputera jest odcieniem szarości więc się nie czepiaj XD
Ja się nie czepiam, w wersji japońskiej była jakaś scena, gdzie był pomarańczowy, ja tylko ostrzegam~... X33 No, ale nieważne~! XDD
Enjoy~!
Enjoy~!



Tytuł: Secret voice
Japońska wersja pobrana z <klik>
Tłumaczenie: Inu-chan
Edycja: Kiasarin
Typesetting: Kiasarin (zawsze chciałam to zobaczyć~! [osobiste pragnienie, nie zwracajcie uwagi XD])

Prosimy nie upubliczniać nigdzie naszej pracy... nie blokujemy pobieranie gdyby... ktoś chciał mieć to dla siebie, jednak prosimy o nie umieszczanie tego nigdzie indziej w internecie (np. na youtube, czy mediafire)
... a gdyby ktoś zauważył coś takiego prosimy o zgłoszenie tego do nas^^
zapraszamy do czytania~!






































3 komentarze:

  1. Widziałam już gdzieś tego dj (chyba na yt, ale mogę się mylić ;-;)
    Podobaaa miii sięę ~~
    Tag bardzo wyjazdy gdziekolwiek ;___;
    Btw. Widziałam też gdzieś jeden taki dj... Gdzie Shizuo się chyba śniło, że Izaya umiera. A rano się obudził i zobaczył, że Izaya jednak żyje... (Tak bardzo logicznie (y) ) Chyba się nazywał ''Don't die in my dreams.'' Mogłybyście rzucić coś kiedyś i na niego okiem? :-;
    Weny życzę~~

    OdpowiedzUsuń
  2. to bylo slodkie awwwwwwwwwwwwwww ~ tyle cukru !......i te ich kutnie coa pieknego! i nie ma to jak robic TO przy przyjaciolach XD
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dj był taaaaaaki słodki <3
    uwielbiam go ;3
    Jejku, tyle czasu mnie tu nie było i muszę wszystko nadrobić~!
    Powodzenia w dalszym tworzeniu ^-^
    ~Desire

    OdpowiedzUsuń