Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 7 maja 2014

dj - Happy Birthday Izaya

Hejo ludzie, oto króciutki ale słodziutki dj na zaległe urodziny Izayasza
Ponieważ jest taki króciutki obiecujemy, że za góra dwa dni pojawi się coś w miarę normalnej długości
Izayasz~... Mhm~... X33
Gomen, ostatnio prześladuje mnie to imię. X3 Spóźnione wszystkiego najlepszego Izaya-kun~...
A dla was - Enjoy~!

Tytuł :Happy Birthday Izaya
Angielska wersja pobrana z <klik>
Tłumaczenie :Inu-chan
Edycja: Kiasarin
Typesetting: Kiasarin

Dj został przeniesiony na 

>> Hotaru-nai yami <<

5 komentarzy:

  1. To jest akie megggaaa słodziutkie <333
    Kocham :3
    ~Psy'

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem taaaaka ciekawa co shizuś powiedział izayii na ucho.............Awwwwww~ *w*
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co przychodzi mi do głowy to "Awwwww...." Za słodko jak na mnie >.< Sama aż się zarumieniłam *//////*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooii. *cukrzyca* jakie slodziachne. Uwielbiam takie przeslodkie rzeczy <3. Wiecej, wiecej cukru~~!!
    ~Meo

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyy~~
    Jak mi słodko~~
    Chyba skoczył mi cukier we krwi... ~
    Shizu tak słodko ♥
    Podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń