Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 29 sierpnia 2014

dj - Wish of a vampire - na 60 obserwatorów~!!!

Ohayou ludzie~!!! Trochę spóźnienie, ale świętujemy 60 obserwatorów~! (bo znów nad do obserwowano) Z tej okazji przedstawiamy wam jeden z moich ukochanych dj'ów~!!! P.S. Edytując go zrozumiałam czemu nie było go po polsku.... rasty wszędzie rasty X.x Ale jakoś mi się udało, zobaczycie zaraz z jakim efektem... um... wybaczcie, że niektóre sfx'y sa w postaci czarnych/białych dopisków. Znajdowały się wtedy w miejscach które ciężko wymazać i zmienić albo po prostu nie miały odpowiednika dźwięku po polsku bo "Dźwięk przeciągania włosów palcami" każdy wie jaki to ale go nazwać @.@ "szur, szur" byłoby głupie XD Dobra to tyle moich wyjaśnień. Teraz Szczeniaku działaj~!!!


U-um, ohayou~... Q///Q"" Wiecie co, czasem boleśnie dochodzi do mnie, jak mało robię na tym blogu~... No i chyba właśnie kolejny raz dotarło. Mimo to cieszę się, bo wasze obserwacje sprawiają, że mam wrażenie stania przed wielką widownią, która tylko czeka, aż pojawi się coś nowego~! I mam zamiar pracować jak najciężej, żeby powiększać zasoby fandomu, żebyście się cieszyli~...
No, to ten, tego, dziękuję za to~... A tu niżej macie prezent~!
Enjoy~!





Enjoy~!
Wresja angielska z : <klik>
Tłumaczenie: Inu-chan
Korekta:Kiasarin
Edycja: Kiasarin
Typesetting: Kiasarin
Wersja do pobrania : [ MF ]

                                                                                                    












































5 komentarzy:

  1. oooo :D ekstra~! Znam dj, ale super jest widzieć go po PL *kciuki w górze* w dodatku... taka zwała z tymi odgłosami, niektóre są rozwalające xD szczególnie ten z włosami xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie czytam dj przez fakt, że większość z nich jest +18, a ja takich scen nie lubię to jednak zmusiłam się do przeczytania - I opłaciło się! Kocham wampiry (tylko nie w takich postaciach jak w Zmierzchu i tych takich) i Kocham Shizayę co tworzy połączenie Idealne! Gratuluje, że dobiłyście do 60 obserwatorów i życzę wam conajmniej stu ^^
    Weny~~~!
    Ps. Trochę ciękie jak na pierwszy komentarz, przepraszam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam "cienkie" *prycha* to bardzo miłe, że w ogóle zechciałaś napisać komentarz ^^
      Uhm rozumiem, że takich scen można nie lubić ale... jeśli kiedyś chciałabyś jeszcze jakiego dj'a u nas przeczytać to w karicie "Doujishi" są (chyba) jeszcze 3 bez żadnych "tego typu scen" jeśli byś chciała to rozpoznasz je po napisie "Rating:----" gwarantuję ci wtedy, że nie będziesz tam scen +18 mogą być pocałunki, jakiegoś typu podteksty ale seksu nie. ( a i mini-dj które są przetłumaczone też nie mają żadnej takiej steny)
      To tylko tyle chciałam wyjaśnić i dziękuję za komentarz~!!!

      Usuń
  3. Eee...?
    I to koniec~?
    No ja chyba w depresję wpadnę, no. Ten dj był chyba jednym z lepszych, a uwierzcie, że naprawdę tego sporo przeczytałam jeśli chodzi o Shizayę. Cudowny, świetny, rewelacyjny. Tłumaczenie oczywiście zrobiło swoje - jest naprawdę profesjonalne i zdecydowanie jestem zdania, że powinnyście robić to częściej ♥
    Gratuluję tylu obserwatorów i życzę by wkrótce było ich co najmniej dwa razy tyle c:
    Weny, moje drogie, weny i masy pomysłów~
    Pozdrawiam,
    ~Shade

    PS. Czekam z niecierpliwością na kontynuację "Inny niż wszystkie" i "Poskromić bestię", choć jeśli chodzi o to drugie, to powoli tracę nadzieję :c Proszę, powiedzcie, że opowiadanie będzie kontynuowane, bo jeśli nie to serio poważnie rozpatrzę opcję zapadnięcia w depresje~ ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam niedobór dj, a centrum-mangi mało dodaje ;-;
    Nie wiem czemu, ale za każdym razem, gdy czytam opowiadanie/dj z tą parką, gdy Izaya jest wampirem i gryzie Shizu, to mam wrażenie, że właśnie takie ugryzienie w szyje (może własnie dlatego, że w szyję ;_; )jest bardziej... Hm... Prywatne? Intymne? Niż cokolwiek innego .-.
    Meh, ciekawe.
    Czy jestem przytępiona czy co, ale chyba nie zczaiłam czemu Izaya uciekł. Ale dobra XD
    Podoba mi się, podoba~~

    OdpowiedzUsuń