Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Poranki pełne miłości 2

Zabijecie mnie chyba X3 miniaturka taka 'mini' i do tego tak późno... gomenne? Na swoje usprawiedliwienie powiem że straciłam jakieś 5 godzin nie wiem gdzie... grając w grę XD Jutro będzie trochę dłuższa miniaturka... obiecuję XD


Dzień 2

     Tego dnia Izaya obudził się pierwszy. Miał niemiłe wrażenie, że się dusi, albo raczej, że jego płuca nie mają dość siły by nabrać dostatecznie dużo powietrza. Coś ciężkiego uwaliło mu się na plecy i nie chciało zejść... Shizuo
- Złaź ze mnie bydlaku! - krzyknął ostatkiem powietrza.
- Nie...- Usłyszał odpowiedź... na tyle nietrzeźwą, że zorientował się, że Shizuo śpi.
- Pierwotniaku gnieciesz mnie! - próbował znowu.
- Wiem. - padła znów senna odpowiedź, tym razem nieco stłumiona przez poduszkę.
- Shizu-chan... no... - Izaya zaczął się wiercić. Niestety zdołał uwolnić tylko jedną rękę.
- Śpij spokojnie kleszczu! - warknął już o wiele przytomniej Shizuo łapiąc Izayę tak, by nie mógł się wyrwać. Znów wtulił się w niego traktując jak poduszkę i zasnął.
- Ech~... - westchnął brunet, gapiąc się w sufit. Poruszył się... bezskutecznie. Był uwięziony. Jedyne co mu zostało to uwolniona prawa ręka. Uśmiechnął sie wrednie, gdy o tym pomyślał. Sięgnął na stolik po leżący tam nóż. Otworzył go i przyjrzał się ostrzu. Uśmiechnął się wrednie.
- Dobra, nie pozostawiasz mi wyboru~!

5 komentarzy:

  1. Te miniaturki są świetne~!
    Takie słodkie i urocze. Można się przy nich fajnie rozluźnić :3
    Życzę weny^^
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
    ~Psychedelic smiles

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa, co Izaya z tym nożem chcę zrobić *^* bo tak w sumie to jest wiele możliwości *rape face* Miniaturka mi się podobała :D poprzednia też~! i nie wiem dlaczego, skoro jest krótsza, ale ta podobała mi się nawet bardziej =3= może to przez to, że mam fetysz na zaspanego Shizuo, który się tula i robi sobie ze wszystkiego poduszkę :D Czekam na więcej~~ wgl to mam tyle zaległości do przeczytania na cudzych blogach ;3; umrę T^T

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów mam dzikie myśli, co do tego noża ;w; chociaż on i tak go pewnie chciał tylko dźgnąć ;-; tak czy siak Izayasz ma farta...dobrze, że nie chce mu się siku Dx

    OdpowiedzUsuń
  4. Shizu-głaz. Ciężki, gładki... Tylko, żeby Izaya nie wyszczerbił nożyka na tym głazie.
    (ી(΄◞ิ౪◟ิ‵)ʃ)♥
    To ''złaź ze mnie bydlaku'', przeczytałam jako ''złaź ze mnie brzydalu''... Pocisk godny Izayi byłby, doprawdy ._.
    Genialne XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. O boziu XD
    Tak bardzo prawdziwe ^^

    OdpowiedzUsuń