Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 5 sierpnia 2014

LBA ponownie~....




Um... to chyba początek trzeciej "fali" Liebsterów jaką przeżywa ten "zacny" blog XD
Oczywiście bardzo dziękujemy ShiroiOkami za nominacje :3
 
O co chodzi~?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana do blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (musisz je o tym poinformować ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Nasze pytania i odpowiedzi:
( na czerwono Inu-chan, na fioletowo Kiasarin)

1. Jakie są twoje życiowe priorytety?
Etto, moje życiowe priorytety~... Nie martwić się o pieniądze na życie, mieć spokój, ciszę, móc pisać, czytać i oglądać do woli i utrzymywać najważniejsze więzi z bliskimi~! X33 To nawet nie tyle priorytety, co cele życiowe~...
Żyć na poziomie (czyt mieć dom i w miarę pieniądze) jakoś nie mam większych priorytetów.... albo zbawić świat X3 wciąż się waham między tymi dwiema opcjami.

2. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, to jaki gatunek i jaki jest twój ulubiony autor?

Uwielbiam~! Nie, mało powiedziane, ja kocham czytać~!!! >w< Głównie fantastykę, to raczej mój ulubiony gatunek~... :3 Ale nie mogę mówić o ulubionym autorze, bo jest ich tak wielu~... Właściwie tych najlepszych to kilku, ale gdyby kazano mi wybierać, chyba prędzej bym
umarła~... Q.Q"""

Czytać lubię, nawet bardzo. Gatunku nie mam, uważam, że nie warto klasyfikować tak ksiażek. W końcu to nie od gatunku zależy czy jest ciekawa czy nie. Podchodzę do sprawy bardziej.... indywidualnie o ile to możliwe XD i z tej samej przyczyny nie mam ulubionego autora - oceniam zawartość książki nie czyjaś pióro. - Nawet jeśli dla was to to samo XD

3. Prysznic czy wanna?
Prysznic. X33 Nie lubię leżeć we własnym brudzie, do połowy zamoczona, do połowy trzęsąca się z zimna. X3"""
Wanna. Jakbym starała się używać prysznica pływałaby cała łazienka *brak zasłonki kąpielowej*

4. Jak według ciebie człowiek powinien zdobyć siłę?
Własnymi rękoma, najlepiej w zgodzie z własnym sumieniem~... Siłę zdobywa się stopniowo, przez
dłuższy czas, choć oczywiście nie brak ludzi i szczeniaków, którzy chcieliby już teraz~... X3
Informacje to wiedza. wiedza to siła Innymi słowy człowiek powinien chłonąć wszystko z otaczajacego go świata i wykorzystywać zebrane informacje tak by pokierować prawidłowo swoi życiem.

5. Jak najchętniej spędzałbyś/spędzałabyś czas?
 *^* To jest genialne pytanie, na którym troszkę ponudzę~! XD Otóż najchętniej siedziałabym w domu z komputerem (anime, mangi, opowiadania, rozmowa z przyjaciółmi) oraz kolekcją książek (oby jak największą) i mang (nie każdą mangę znajdziemy w internecie, jak na przykład moje kochane Acid Town~... Q.Q) no i jadłabym smaczne rzeczy~... Od czasu do czasu wychodziłabym, albo wyjeżdżała, do przyjaciół. >w< Dziękuję za uwagę. X33
Sama.

6. Co cenisz w człowieku?
Uczciwość, wierność, przyjazne nastawienie i brak uprzedzeń. Chyba to najbardziej. :3
Może to troszkę dziwnie zabrzmi, ale... to czy jest ciekawy. I nie chodzi mi tu tylko o tematy do rozmów. Oczywiście bardzo lubię ludzi z szerokimi horyzontami. Ale wolę nieschematyczne pasje, brak oczywistości, niezwykły charakter. To czy sam człowiek swoim byciem jest interesujący.

7. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłą rodzinę?
Um~... Może i to tylko moje marzenie, które kiedyś może i zostanie zburzone... Ale byłabym szczęśliwa, mogąc być z osobą, z którą jestem obecnie. Mogąc stworzyć prawdziwy dom i opiekować się sobą nawzajem. A z czasem może i adoptować dziecko. X3 Nie macie pojęcia, jak ciężko podzielić się taką informacją na blogu, kurczę~... =3=" (Ale i tak nikt tego nie czyta, nie~? X3""
 Forever alone i dobrze mi z tym ^^ (jestem jeszcze introwertykiem więc wiecie takie combo xD)

8.  Jeśli miał(a)byś poznać tajemnicę śmierci lub Boga, którą byś wybrał(a)?
Genialne pytanie~... Poznać tajemnicę Boga, dowiedzieć się w końcu, co włada tą ziemią... Albo dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się po śmierci~... Wolałabym tajemnicę Boga. Od zawsze mnie ciekawiło, co to za niesamowita energia zaczęła proces istnienia~! Za to śmierci i tak się boję, gdybym dowiedziała się, że po śmierci nic nie ma, moje i tak pieskie życie byłoby pełne strachu o każdą następną chwilę, nie chcę tak~!!! Q.Q""
Tajemnice śmierci mają to do siebie, że każdy je kiedyś pozna- przy śmierci właśnie. Więc wolałabym osobiście tajemnice Boga (izaya pewnie też... chociaż nie - Skoro Izaya jest bogiem to możemy poznać jego tajemnice czyt. czy jest ze Shizuo czy nie XDDDD o czym ja myślę) przynajmniej wiedziałabym czy taki Bóg rzeczywiście istnieje.

9. Jaki według ciebie jest cel w istnieniu człowieka?
Też mnie to zastanawia~... W sumie to wierzę, że każdy istnieje dla samego siebie i swoich bliskich, ale że powinien dbać o ziemię i się nią opiekować to też ma jakiś sens, nie~? X3
Istnienie człowieka nie ma żadnego wyższego sensu. Tak samo jak istnienie roślin czy innych zwierząt. Ludzie po prostu jako jedynu gatunek nawykli do takiej ignorancji by przypisywać sobie pewien "mesjanizm istnienia" i tyle~...

10. Jaki jest twój przepis na osiągnięcie szczęścia w życiu?
Gdybym wiedziała, to byłabym szczęśliwa. Q.Q ...Żartowałam~! X33 Hmm, mój przepis na szczęście~? Dążyć do tego, co dla nas ważne, za wszelką cenę~! (No, może nie kosztem innych, ale poza tym wszelkimi środkami~!) Upór to najlepszy sposób do osiągania celu~! Najważniejsze, to się nie poddawać~... ...Mam wrażenie, że to brzmi jak wycinek z czasopisma dla nastolatek, nie podoba mi się to. T^T""" To mój przepis, w każdym bądź razie~! 
A ja jak to w przeszłości bywało odpowiem matematycznie: 



11. Co zrobić w tym cholernym kraju, żeby było lepiej?

Ludzie "wykształceni" nie wiedzą, co dopiero ja, zwykłyszczeniak~... X3" Myślę, że główny problem tkwi w ludziach. W końcukażdy patrzy na innych - "oni nic nie robią, dlaczego ja miałbym/miałabym, to nic nie zmieni" itp. Tymczasem gdyby zacząć od władzy - zamiast kombinować wokół własnych tyłków, wzięliby się za dobro ogółu kraju, poświęcili narodowi, tak jak powinni i w końcu skończyli z naprawdę debilnymi ustawami utrudniającymi życie i pełnymi absurdów! Gdyby tylko nie traktowali swojej pracy jako zła koniecznego, nie migali się od niego i CHCIELI coś zrobić naprawdę dla ludzi. Gdyby wiedzieli, co to bieda. Gdyby zaczęli od zadbania o ludzi i ruszyliby móżdżki, by wykombinować, jak dać ludziom z każdej warstwy społecznej żyć godnie, jednocześnie oczywiście zarabiając na państwo, byłoby dobrze. A tak każdy dba o siebie, a ci zarabiający najmniej są ograbiani... Przy czym bezrobotne męty, pijusy itede dostają jeszcze
pieniądze za siedzenie i utrzymywanie monopolowych... Wracając, gdyby poitycy zamiast siedzieć i pierdzieć na wysokich stołkach, zaznali prawdziwego życia przeciętnego "robola" i zaczęli zauważać, co należy zmienić, a potem zaczęli wprowadzać te zmiany, już poprawiłaby się sytuacja wielu ludzi. Gdyby ich decyzje były bardziej logiczne, może to by coś dało. Wiem, zauważam, jak dużą robotę wykonują, ale w ogóle nie zauważam skupiania się na zapewnieniu dobrobytu wszystkim na codzień. Umm, rozpisałam się... To jest temat na książkę, noo~... Przepraszam, to za długie, bym mogła się tu rozpisać~... X3""" Ja zresztą chcę tylko usprawnienia systemu karnego w Polsce, a nawet za to nikt się nie weźmie, bo przecież po co. Q^Q""""
Zbyt rozległy temat żeby się zwięźle wypowiedzieć X.x Przepraszam jak ostatnio spisałam mój pomysł wyszło bite 5 stron A4 pisząc w jednej kratce.... więc nie pogniewajcie się ale tego tu nie przepiszę -.-""

Nie nominujemy nikogo. Sądzimy że zasługuje na to wiele osób ( na pewno więcej niż 11 X3) ale nie chcemy przedłużać tego łańcuszka.
To tyle~!!!

7 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale czytając odpowiedz Kiasarin na 6 pytanie skojarzyła mi się ona z Izayą... o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *w* zbieram opinie X3 już 4 osoby nazwały mnie psychopatą, a inne 3 porównały do Izayi~!!!
      Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy XD

      Usuń
  2. Kiasarin-san, łączmy się w cierpieniu (ew. zdziwieniu) ostatnio tez mnie porównują do Izayi XD Albo do pół Shizu pół Izayi ._.
    Ale ta wypowiedź... Faktycznie. Izaya. Kiasarin, rzeknę Ci tylko, że takie Izayowanie zaczyna się od uśmiechania się do ludzi na ulicy, ew. patrzenia im w oczy.
    Masz ten etap za sobą? XD
    7. pytanie. Inu-chan, marzeniami warto żyć. I nic nie musi być zburzone :D Trzymam kciuki, aby się spełniło :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół Shizu-chan pół Izaya to fajnie~... dziecko Shizayi jednym słowem X3
      Gapienie się ludziom w oczy i uśmiechanie do nich ekhm... powiedzmy, że mam to za sobą. Aktualnie jestem na etapie spoglądania na wszystkich z góry, ale z takiej dosłownej góry, bo siadam sobie gdzieś wysoko i patrze na ludzi XD

      Usuń
    2. Ano... Dziecko Shizayi... Prawie, że destrukcyjne! Ale podobno ostatnio mi przeważa ta Izayowatość ._.
      Kiasarin, jesteś na dobrej drodze do zostania zastępczynią zacnego Izayasza! Co będzie dalej po kolejnym etapie patrzenia na ludzi z góry?
      Ja mówiłam ludziom ''dzień dobry'' na ulicy dawno temu. Ale to raczej oznaka dobrego wychowania. Ciul, że ich nie znałam. W Niemczech tak robią ludzie zawsze ._.

      Usuń
    3. Przeważająca Izayowatość to dobrze, przynajmniej teraz skoro nadchodzi rok szkolny. Przynajmniej nie będą latały ławki i krzesełka co najwyżej noże... chociaż nie zmieniam zdanie to nadal straszne owo"""
      Obstawiam, że następnym etapem będzie wplątanie w jakąś grę moich niczego nie podejrzewających znajomych.... Chociaż nie, czekaj, to się już dzieje OAO"" XD
      Nawet tu widać, że Niemcy to milszy i bardziej wychowany kraj.... u nas na ulicy najczęściej chyba słychać "Jak jedziesz k*wa!"

      Usuń
    4. Czy dobrze, to ja nie wiem ._.
      Miałam kolegę w gimnazjum, który potrafił w ciągu lekcji kopnąć ławkę/krzesło i wyjść nie zważając na krzyki nauczyciela... A potem wrócić. XD Także to nie byłoby dobre .-.
      Grę? Kiasarin-san, to już bardzo wysoki poziom :oooo"
      Mam współczuć znajomym? XD
      Ano... Jak ostatnio jechałam z bratem samochodem, to się wściekał na gps'a... biedny gps ;-;

      Usuń