Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 22 sierpnia 2014

Shizaya mini dj - Just a dream


Ohayo~...
Dziś przychodzę do was z nowym tłumaczeniem. Jak w tytule jest to mini dj o którego już dawno, dawno temu prosiła nas Reivi.
Tym razem z tłumaczeniem pomógł mi kto inny mianowicie - Miszu. Za pomoc w komunikacji muszę podziękować Kanrze-chan i Inu-chan ponieważ była to bardzo rozległa operacja przeprowadzana pod moją nieobecność x3 
Standardowo proszę o kliknięcie i nakarmienie psiaków link w obrazku po prawej ->
A i jeszcze wyjaśnić trzeba jedną rzecz notka na 60 obserwatorów się tworzy, to nie była moja krótka miniaturka.
Macie tu poniżej wersje do pobrania a więc enjoy~
EDIT: Poprawiłam dj tak ze można do spokojnie czytać, mam nadzieję ze będzie wszystko dobrze~!


Tłumaczenie: Miszu
Edycja: Kiasarin
Korekta Kiasarin, która robi błędy nawet przepisując czyjeś tłumaczenie: Inu-chan
Pomoc logistyczna : Kanra-chan i Inu-chan
Wersja do pobrania [MF]

















8 komentarzy:

  1. Sieerota ze mniee... Ile ja już nie komentowałam? ._.
    Okidoki.
    Dziękuję za to tłumaczenie. Mam jakiś głupi sentyment do tego dj. Taki smutny, melancholijny... Ale świetny ♥
    I kojarzy mi się z piosenką Just a dream, jak sama nazwa wskazuje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, rety...Znam, to i za każdym razem strasznie się wzruszam... Ten DJ ma w sobie jakąś magię ♥ Dziękuję, za przetłumaczenie go, bo nawet jak bardzo dobrze zna się angielski, to jednak o wiele lepiej czyta się w swoim języku :3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko dla mnie jest to za małe i za cholerę sie nie mogę doczytać? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem, ale gdy pobrałam, weszłam w pliki i otworzyła, a potem powiększyłam, to nie było problemu. :3

      Usuń
    2. Ano... wiem, że jest za małe ale bloger tego bardziej powiększyć nie chce :c Dlatego właśnie dałam link do pobrania. Nie polecam też zapisywania tego bezpośrednio ze strony, jako że plik jest w formacie .jpg nie .png na pewno rozpikseluje się jeśli skopjujesz go bezpośrednio z posta. Przepraszam, ale nie przyszło mi do głowy że zrobi się aż takie malutkie.

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia czym jest pomoc logistyczna i chyba nawet nie chcę wiedzieć, bo i tak nie zrozumiem x3 Ale mniejsza. Jej~ Jeden z moich ulubionych dj <3 Ogółem to inny tytuł niż widuję zazwyczaj o.O Czy ten u mnie jest jakiś zły? xD
    Ale mam taką prośbę...? Strasznie ciężko mi powiększyć te mini dj, żeby się nie rozmazywały, a mój komputer się fochnął i nie pobiera, cóż. Widziałam, że na ingliszowych blogach dzielą takie dj na kilka stron jakby, dzięki czemu wyglądają jak te normalne stronicowe... Nie wiem czy rozumiecie ;3; Chodzi o to, że jak się rozdzieli na kilka stron to można je normalnie czytać, nie trzeba powiększać itp.
    Mi się ten dj kojarzy z piosenką "River flows in you" xD Może dlatego, że kiedy pierwszy raz się na niego natknęłam, to właśnie ona leciała w tle. W każdym razie mam takiego banana na twarzy C: widząc polski tekst przy tych obrazkach <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logistyk jest osobą która dba o to żeby towar ( w tym wypadku tłumaczenie) bezpiecznie dotarł do odbiorcy. Często pracuje i koordynuje te działania kilkoro logistyków z różnych spedycji. Przepraszam za takie porównanie, ale nie mogłam wymyślić nic trafniejszego X3 a to brzmiało nawet fajnie~!
      Nie mam pojęcia co z tym tytułem XD ja go znalazłam u siebie zapisanego pod tą nazwą i jak drugi raz szukałam go po internecie też był pod tą właśnie~.... nie mam pojęcia czy to ten u nas na blogu nie jest zły ale... zapomnijmy o tym albo udajmy, że nic nie widziałyśmy, może nikt się nie zorientuje X3
      Rozumiem o co chodzi *kiwa głową z poważną minką* chciałam coś takiego zrobić, naprawdę ale jak pisałam powyżej jak dureń zapisałam tłumaczenie w formacie ".jpg" nie w "png" i jeśli teraz spróbuję to jeszcze pociąć i ponownie zapisać mogę zagwarantować ze tłumaczenie straci jakąkolwiek ostrość a tego nie chcemy X.x
      Następnym razem w podobnej sytuacji tak zrobię, bo zdaję sobie sprawę że nie da się tego odczytać z bloga jeszcze raz przepraszam nie sądziłam że taka błahostka jak pobranie i po przeczytaniu tego usunięcie sprawi wszystkim aż takie trudności o.o"""

      Usuń
  5. Moja skleroza i to WtF, gdy zobaczyłam, że jestem tłumaczem xDDD ~~~~~ jestem debil i mam wypierdziu w mózgu >.< nie pamiętam nawet, co jadłam wczoraj na obiad O^O

    OdpowiedzUsuń