Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 27 lutego 2015

shota!Akashi x shota!Kuroko - Pocałunek

Ohayo~...
Jak tak teraz patrzę, to przez ferie skupiłam się na Aosiu, z kolei tutaj mało co ruszyło~... Zastanawiam się, czy nie lepiej całkiem skupić się na tłumaczeniach i zawalić Kiasarin-san dodatkową robotą (widzicie, jak świetnie jej idzie ratowanie mnie edycją~? X3) zamiast coś pisać~... >.> Bo coś tak co próbuję, to mi nie wychodzi w ogóle znalezienie fajnych pomysłów~... Ech, może jak sie ogarnę i nadgonię z nauką zacznę tu pisać i publikować jakieś dłuższe opowiadanie. Może~...
Na razie zamiast skupiać się na planach wydawniczych - mam dla was kolejną uroczą rzecz~! Nie uważacie, że taki shota!Kuroko, to sam cukier~? QwQ Bo ja chyba skonałam od słodyczy~...
Proszę, enjoy~! :33















5 komentarzy:

  1. KURWA TO JUŻ JEST JAWNY SHOTACON!
    ...
    Nie, żeby mi się nie podobało, a skąd xd Ale wyobrażanie sobie Akasza i Tetsu, którzy zamiast bawić się w obronę zamku w przedszkolu, chowają się po krzakach i ruchają.... Nie no, ta wizja mnie zabiła, Inu-chan, chodź tu natychmiast i zbieraj moje wnętrzności z podłogi, bo właśnie wypłynęły mi przez uszy~!
    Zastanawiam się, co jest ze mną nie tak. To jest.... to jest,... kurwa. To pojebane. To większa schiza niż jakiekolwiek AkaAka czy Kise x Kise, które kiedykolwiek napisałam, a najgorsze jest to, że to mi się podoba~! Czy jest już ze mną naprawdę źle, jeśli zamiast uciekać, gdzie pieprz rośnie na widok kilkuletnich AkaKurałów, tylko szczerzę się jak głupia do ekranu? Czy właśnie stałam się pedofilem? Ale, kurwa, nie większym niż Ty, Inu-chan, w końcu Ty to tu wrzuciłaś~!
    A ten tekst z dziećmi mnie autentycznie zabił. I to "które z nas jest mamą". Nie wiem czemu, ale wyobraziłam sobie Kise w roli babci, takiego z peruką na głowie i wałkami, w sukience w kwiatki i z doniczką w dłoni i śmierdzącym kotem w tej doniczce *da fak?!* Dzika ta wizja.... dzieci, AkaszoKuroków, które wyrosną w takiej rodzinie będą biedne.... nie, stop, to świat będzie biedny, kiedy wpadnie w nich ręce...
    Ja pierdole, to mi zryło mózg bardziej niż Itachi gwałcący Shikamaru, tnący go potem na kawałki piłą łańcuchową. Inu-chan, co Ty wynajdujesz.... ale podoba mi się, kurwa, nie powinno chyba, ale mi się podoba *czas się leczyć* *Ty też powinnaś Inu ♥*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autentycznie popłakałam się ze śmiechu. XDD Dobrze, dobrze, z chęcią pozbieram twoje wnętrzności. Mogę je nawet z powrotem wsadzić przez uszy~... XDD
      Ale ja się nie chcę leczyć~... *fochnięta minka* Tego będzie więcej... X3" *może nie powinna się przyznawać* Ale ta wizja rodzinki AkaKurosiowych dzieci była epicka. Kise mnie rozbił~... XDD O matko, łepek mnie boli ze śmiechu. *łapie się za łepek*
      Mam moc nawracania na to, co mi się podoba~? Chyba na to wygląda. XDDD Cieszę się, że ci się podobało (i to aż tak XD) <3
      To ja zamiast się leczyć będę szerzyć shotacon. A co. Naprzeciw światu~! X333
      I dzięki za poradę~! XDD

      Usuń
    2. Ponoć jestem shota!labradorem, to mogę. XP
      Gomennasai... I tak wszyscy wiedzą, że to ty, ale żeby nie było, wpiszę cię, jak wpuszczą mnie na komputer. ;3

      Usuń
  2. Heeej^^ Jest tu ktoś? Mam nadzieję, że jeszcze napiszesz coś z KnB...po cichu liczę na AkaFuri albo NijiHaiki <3
    Ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O. Mój. Boże. Cukrzyca. *doznała szoku cukrowego i przesłodzenia mózgu* *nie jest w stanie napisać nic więcej, przez nadmiar laktozy we krwi*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń