Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 7 lutego 2015

mini dj -Sposoby rozwiązywania problemów (tytuł nieznany)

Hej hej~~ 
Dziś krótki mini-dj~.... jak zawsze, ostatnimi czasy, tłumaczeniem zajęła się Desire i poratowała nieudacznika językowego(mnie) Za co jej bardzo dziękuję, po raz kolejny.
Dziś jeszcze raz chcę wam POLECIĆ nowego bloga, którego współtworzy ~kliknij na mnie~
I napisać, że nadal nie mam ferii Q.Q i muszę przetrwać jeszcze jeden najgorszy tydzień zanim zabiorę się za coś na poważnie (czytajcie rozdział czegokolwiek) jakiś czas temu zaczęłam 2 miniaturki, więc je też postaram się skończyć i dodać na dniach (nie ważne, że 7 to nadal dni X3)
Przypominam o możliwości nakarmienia psiaków poprzez kliknięcie banerka po boku :3


Tłumaczenie: Desire
Edycja: Kiasarin
Wersja do pobrania: [ MF ]







9 komentarzy:

  1. "Sytuacja, w której nie możesz nawet żartować" - nie no, zniszczyło mnie to. Autentycznie umieram teraz przez tego stripa, Kias. Serio - nie mogę śmiać, bo gardło mam tak chore, że każde przełknięcie śliny pali mnie żywym ogniem, a przez to cudo, które wstawiłaś się zaśmiałam. I teraz cierpię. Eh... trudne życie yaoistki.
    Wgl, być może coś ze mną nie tak, ale zdecydowanie wolę ten drugi sposób perswazji niż "dojrzały sposób unikania kłótni". Wydaje się znacznie ciekawszy~

    OdpowiedzUsuń
  2. „Sytuacja, w której nie mozesz nawet żartować” - zgon... Serio to dosłownie mnie rozpieprzyło... Prawdziwy Shizu c:

    A tak wgl. mogę złożyć zamówienie na jakiegoś shota z ostrym braniem Izayasza? Szukam od kilku dni takich, ale nic... Wszystko znam :c Pożywcie siostrę yaoistkę, usycham z nadmiaru cukru we krwi, a moja zboczona twórczość własna na tym cierpi... Pomocy...

    Weny i czasu na skończenie miniaturek, Kiasarin ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wy to robicie, że jak tylko parę dni temu wyłapię jakieś mini-dj po ang. to za chwilę widzę je tutaj po polsku~? hehe niezły zbieg okoliczności już po raz drugi. Z Shizu-chanem nie można żartować, oj nie nie...
    Kiasarin obyś wytrwała ten tydzień~!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Liebster Award.
    http://readerxmrpersonal.blogspot.com/2015/01/pytania-i-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. haha padłam xD dobre xD dzięki za tłumaczenie =)

    OdpowiedzUsuń
  6. xD hahahaha to było hah... aż mnie brzuch rozbolał

    OdpowiedzUsuń
  7. XDDDDDDD słodko <3
    drobra uwaga: w bierniku słowo "ta" odmienia się na "tę", nie "tą" ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiasarin, dziękuje za obszerny komentarz u nas pod postem x3 i Ci odpowiedziałam na niego, więc możesz zerknąć.

    PS Cholerka co się stało z moim avkiem ;^;!?!?

    OdpowiedzUsuń