Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 11 lutego 2015

LBA - Wiemy, że macie już dość.

Hej~!
Zanim zapomnę wszyscy klikamy w banerek po boku i karmimy psiaki
Wiemy, że macie już dość LBA, dlatego to jest nadprogramowe. Za dwa dni pojawi się obiecany mini-dj a później już tak jak zapowiadałam~....


Będę jak smerf Maruda i powiem to co razem z Inu pewnie myślimy "Nienawidzę grzecznie odpowiadać na pytania." "Ale kochasz gdy ludzie dodają twoje linki" - Dodał Laluś przeglądając się w lusterku...

Nominacja od: Izu-ni i Neko

Co to Liebster Award?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A teraz pytania:
1 O czym było twoje pierwsze opowiadanie?
Moje pierwsze opowiadanie było o czarodzieju Deksterze, złym czarnoksiężniku Renłiku(tak pisane imiona, bo miałam może z 11 lat) trzech magicznych stworach, blondynce Mary i ptaku Filo. Była to bajka jaką zadała nam napisać pani w podstawówce.
  Umm... Jenny. X'D Tak, to nie miało tytułu~... Nie było też fanfickiem. To miała być opowieść o dziewczynie, która odnajduje drzwiczki do świata, który okazuje się jej wyobraźnią, przebywa tam,
odnajduje spełnienie wszystkich swoich marzeń~... A potem kraina zaczyna umierać i ona musi odnaleźć lek, który przywróciłby tej krainie życie. Niestety. Po połowie zeszytu poznawania postaci pozostało mi jedynie zrezygnować. X3"" Teraz pewnie skróciłabym to wszystko do paru/parunastu stron, ale wtedy szczeniak nie miał żadnej wprawy~. X3

2 Jak "poznałaś" Shizayę?
 Odpowiadałyśmy już na to wcześniej >.>"""
 [...]
3 Czy masz na telefonie jakieś gry? Jakie?
 Na telefonie nie mam gier. Jeśli już to gdy które normalnie ma się na smartfonie mam na tablecie...
 Hai, mam~! Bounce tales, Milionerzy, Zgadnij kto to?, The sims 3, The sims 3 podróże i jeszcze jakąś z budowaniem miasta~... Tak naprawdę nie pamiętam tytułu, w grach od razu wchodzę w internet. X3"
4 Co sprawia ci największą przyjemność?
 Myślenie
 Jak na typowego lenia przystało, kiedy nikt mi nic nie każe i mogę robić na co mam w danej chwili ochotę. ;3
5 Ulubiony zespół?
 Brak, ale jak już mam wybrać to Mozart Opera Rock
 Ulubiony~... Jak ulubiony to najwyraźniej The GazettE. Chyba tylko ich słucham tak często.
6 Co wolisz: tydzień bez komputera vs. bez telefonu?
 Wolę tydzień bez telefonu, o ile mam wtedy komputer 24 na dobę >3<
 Bez komputera. Mam tak minimum raz w miesiącu.
7 Ulubiony paring?
 Shizaya/Izuo i Kizaya(Izaya x Kida)
 AkaKuro~... To pytanie też już było. X3
8 Anime, które obejrzałaś najwięcej razy?
Naruto z polskim dubbingiem jak na Jetix leciało... i Król Szamanów(też jetix) i Yu-Gi-Oh!(Polsat)
  Ouran high school host club. I Kaichou wa maid-sama. Nie pamiętam, które więcej, ale te dwa dość często powtarzałam~... <33
 9 Co ci najlepiej wychodzi?
 Chyba nie ma takiej r
zeczy....A nie... jednak mam :P Łapanie cennych rzeczy w locie, o ile mi na nich zależy (jeszcze nigdy nic takiego się nie zbiło, jak ja łapałam ;w;)
Chyba... Etto~... Mi nawet oddychanie nie wychodzi najlepiej. X''3 Najlepiej wychodzi mi czytanie~... Jak się wciągnę to nie ma zmiłuj~! Tak, to najlepiej. X'3

10  Ulubiony wykonawca? Dlaczego akurat ten? 
 Florent Mothe i Utaite Zebra(takie coś a la vocaloid) obu z tego samego powodu mają przecudny głos <333
No... To był Michael Jackson, chyba głównie ze względu na jego historię i osobę. Ale w chwili obecnej nie mogę powiedzieć, że mam tylko jednego ulubionego wykonawcę, to byłoby za mało~...
11 O czym opowiadała ostatnio przeczytana, przez ciebie, książka? 
 Ostatnio przeczytana? Nara i Kioto - liczyłam, że może zmotywuje mnie to do dokończenia "Czas jest tylko Iluzją" ale coś nie pykło :P Teraz czytam rozmowy z psychopatami <3 Genialne, jak ktoś znajdzie tego typu książkę to polecam każdą, bo teksty mają boskie <3
Nie licząc przekładu psalmów, do którego zajrzałam i Biografii Szymborskiej, z której przeczytałam kilka kartek, przechodząc~? Taka w całości~? No to Artemis Fowl - Paradoks czasu. Ale to trzeba przeczytać, bo jak opowiem, to będzie spoiler~! T^T ...No i to któraś część z kolei. X3"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz