Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 10 lutego 2015

NOWY BLOG + WAŻNE + Grzecznie odpowiadamy na kolejne LBA

Hejo~!
Na początek lekko organizacyjnie powiem, że na tym blogu 12.02 pojawi się jeszcze jedno Drr!abble, później co 3 dni będzie dodawany mini-dj (zostały mi dwa zedytowane do dodania więc je dodam i więcj nie będzie w najbliższym czasie ;)) O ile się zmotywuję, to następny będzie 2 rozdział Urodzin Shizusia, a jeśli nie zmotywuję się/będę mieć znów deficyt bety, bo Inu dalej ma konkurs T^T to będę tu wstawiać co tydzień jeden normalnej długości rozdział nowego fluff'a o Wampirze i Egzorcyście - Role-play, którego pisanie zostało zakończone, a beta puki co pozwala mi na dodanie tego co zostało zbetowane :0 Mogę wam nawet zdradzić, że nowe opowiadanie zawierać będzie prolog, epilog i 10 rozdziałów (jest już podzielone).
Teraz to co pewnie was przyciągnęło do tego posta, czyli napis "NOWY BLOG" w tytule, już wyjaśniam~... NIE, nie porzucamy tego bloga, nie przenosimy się ani nic podobnego. Po prostu pomysł na nowego bloga chodzi mi po głowie od roku, a gdy w niedzielę nie miałam internetu napisałam coś i stwierdziłam, że najwyższa pora na nowego bloga.... Znajdziecie go z zakładce "Inne fandomy?" po prawej, bądź pod adresem: http://kessho-no-sen-ko.blogspot.com  Będzie to blog na WSZYSTKIE fandomy z których zachce się nam pisać, choć więcej będzie notek moich (Kiasarin) niż Inu-chan. 
Szykuję tam mały spam notkami z Free!! w najbliższych daniach~... a po wszystkie szczegóły zapraszam tam~~ 

 A teraz NAJWAŻNIEJSZE
 
Tym razem do LBA nominowały nas MY z mypersonal  piszą one opowiadania Bish z Anime x Reader jakby ktoś się nie orientował...
Za nominacje oczywiście bardzo dziękujemy, jednak tak jak już pisałyśmy wcześniej, nie powielamy łańcuszka i nie nominujemy nowych blogów. Za to odpowiemy :3

Czym jest LBA - nagroda za "dobrze wykonaną robotę" przyznawana od blogera dla blogera. Po otrzymaniu nominacji odpowiadamy na 11 pytań i nominujemy kolejne blogi, które naszym zdaniem na to zasługują. 
 STARTUJEMY

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam go z nudów 1 kwietnia w ramach żartu od mózgu. Do teraz nie wierzę, ze tyle przetrwał. (dokładniej opisałam to w którymś z wcześniejszych LBA)
Wszystkie blogi jakie mam powstały za czyjąś namową bądź wcisnęłam się komuś w pakiecie~... Na tym po prostu Kiasarin-san pozwoliła mi pisać. X3

2. Jakie jest twoje motto życiowe?
Tekst opening'u (KLIK) choć niestety jak bym się starała ciężko mi się do niego zastosować... jestem leniem XD
Jak to usłyszałam, ponoć moim mottem życiowym jest "Jestem leniwa z natury, a z naturą trzeba się zgadzać". Tak naprawdę mam ich kilka, a które stosuję najczęściej ciężko powiedzieć~...

3. Na jeden dzień stajesz się przedstawicielem płci przeciwnej. Czy jest coś, co szczególnie chciał(a)byś zrobić?
Ubrać spódnicę i zobaczyć czy nadal będę się w niej czuła tak dziwnie jak normalnie się w niej czuję.

Czy chłopak nadal czułby się dziwnie w spódnicy... No tak... X'33 Ykhm. A ja~... No, kilka rzeczy. T^T Między innymi dowiedziałabym się w końcu kilku niewyjaśnionych rzeczy odnośnie ich anatomii, czyli ogółem rzeczy, o które nie mam kogo zapytać. Trochę głupio edukować się wyłącznie mangami/opowiadaniami itp. Po drugie, zrobiłabym mnóstwo zdjęć. To też byłoby mi bardzo przydatne. Po kolejne, wdałabym się w kilka bójek i załatwiła sprawy, których jako dziewczyna nie załatwię. Zostałoby mi może kilka godzin~... Poszłabym do baru. :'3 Potrzebuję wiedzieć, czy wtedy będę miała taki sam stosunek do ludzi, jak teraz~... Czy jakoś zmieni się mój charakter. A na koniec to spisała, bo może jeszcze wraz z powrotem dostałabym amnezji~! >^<

4. Czego się najbardziej boisz?
Już na to odpowiadałam >.>""" rzeczy w mojej głowie.
To było w którejś z poprzednich odpowiedzi~... Nie chcę znów wymieniać swoich fobii. Q.Q""

5. Czego z dwóch poniższych rzeczy byś nie zrobił/a za żadne skarby? A: Dać się zakopać i spędzić jedną noc w trumnie na cmentarzu; B: Dać się zaryglować i spędzić jedną noc w kostnicy, w towarzystwie wielu "zimnych" osób.
Chyba dała bym radę z obydwoma... Choć zależy kto mnie zarygluje/zakopie ... to musi być ktoś kto po mnie wróci >3< bo jeszcze zrobi to jakiś dziadek ze słabą pamięcią i co wtedy? Wolałabym kostnicę. A tak ogólnie... no i może jestem dziwna, ale to zależy od kostnicy XD bo jeśli byłaby to taka ładna rzeźbiona w środku i z tymi witrarzykami stojąca w parku w opuszczonym psychiatryku u nas w mieście to... chyba jednak wolałabym grób XD chociaż...  w kostnicy może ktoś się obudzi i zostanę bohaterką?
Opcja A = śmierć, opcja B = szaleństwo i trauma do końca życia. ._."" Ale przypuszczam, że na 1000% nie dałabym się zakopać. Co do zamknięcia z trupami, przynajmniej miałabym opcję wydostania się w razie czego. 

6. Gdybyś wygrał/a w totka dwa miliony, na co byś je wydał/a?
Jestem sknerą... schowałabym je gdzieś/ wstawiła do banku na bardzo bezpieczną lokatę i sobie żyła z odsetek...
Postawiłabym dwa domy, jeden dla mamy drugi dla siebie, opłaciła prywatne lekcji i studia bądź żyła za pozostałą resztę bez pracy. Chociaż opcja zainwestowania też w miarę mi się podoba. Urządziłabym mamie zakład krawiecki, o...

7. Co byłoby dla Cb największą tortura? Dopuszcza się aspekty zarówno fizyczne jak i duchowe xD
Kiedyś napisałabym, że duszenie/brak tlenu, ale... kiedy przeżyłam w moim życiu już 3 podobne sytuacje (Kiasarin nieudacznik życiowy wodą sobie płuca zalać X.x) no od kiedy się dowiedziałam co się wtedy czuje przestało to być straszne... więc myślę, że może to dziwna tortura ale najgorzej by było gdyby ktoś wymyślił i sztucznie utrzymywał mnie cały czas w stanie w którym mam wrażenie, że wszystko jest bez sensu. To jest frustrujące....
Psychicznie to byłoby wizje śmierci moich bliskich, albo, że wszyscy mnie porzucają. Fizycznie, to pewnie po prostu tortury~... Szczerze mówiąc nie chcę myśleć o żadnej z tych opcji. X3"""

8. Czy jest coś, czego żałujesz, że zrobiłeś (lub nie)?
Żałuję, że 4 lata temu beż ośmiu dni nie kupiłam psu smyczy z regulowaną zapięciami rączką, tylko taką zszytą fabrycznie (jak jest parciana smycz, to z jednej strony jest zapięcie na obrożę za z drugiej rączka, widziałam taką w której rączka to było identyczne zapięcie jak to do obroży i taką gdzie rączka jest przyszyta, bez możliwości regulacji)
Jest coś takiego. Ale zdecydowanie nie zamierzam wymieniać tych wszystkich rzeczy~...

9. Jakie było największe kłamstwo, które kiedykolwiek powiedziałeś?
To była cała seria kłamstw które razem z Inu do tej pory wmawiamy naszym homofobicznym znajomym, a odnoszą się one do tego oto bloga i tego, że go prowadzimy ^^
O matko~! No, to to jest cała szeroko zakrojona akcja~! X33 I to bywa naprawdę śmieszne momentami~... Jak ktoś coś przy nich chlapnie. X3 Otaczają mnie niemal same homofoby, zatem jednym z moich największych kłamstw jest właśnie to. X3 Kolejne~? To by było... Udawanie kogoś, kim nie jestem w sieci. Dość szeroko zakrojone działanie, tak samo. X3 Poza tym to aż tak wielkimi kłamstwami nie sypię, nie ma sensu.

10. Trójca Święta razy trzy, czyli: 1) 3 najukochańsze postaci 2) trzy najukochańsze anime/mangi/filmy/książki/seriale itd 3) twoje 3 najukochańsze na świecie osoby~
Tylko 3 postaci OAO""" ok no to... Lelouch vi Britannia, Light Yagami i Izaya Orihara + każdy inny szajbnięty psychol z anime który chce zbawić świat... 3 najukochańsze CO!!! Nie da się TYLKO 3 T^T i 3 najukochańsze osoby... moich rodziców jest dwójka... czyli zostaje mi wolne miejsce~...
A-ale... Ale... Nie mogę wymienić tylko 3 książek lub anime................. No nie da się. Q.Q"""""
No to... Na pewno Itachi z Naruto, poza tym... Usui z Kaichou wa maid-sama... (a co...) I... Um... W sumie jak się zastanowić to może niech zostaną oni. Postaci z sensem, które mnie nie zawiodły~...
Dalej. Khm. To~... Naruto, Harry Potter i Artemis Fowl. Niech będą. T^T
Osoby~... ...Aż trzy~? XD Nie no... No... Moja siostra... Powiedzmy mama... Etto~... Ja? ._."

11. Popuść wodze fantazji... Tak, a teraz ujrzyj siebie z tatuażem! W jakim miejscu na ciele i dlaczego akurat na ten wzór byś się zdecydowała?
Nie lubię tatuaży... naprawdę. Ale jeśli już bym musiała mieć to małe psie łapki spacerujące mi po nadgarstku.
W życiu tatuaży. ._. Ale jakby tak tylko w fantazji~... Umm... Zdecydowanie całkowicie czarny i byłby na prawym ramieniu. Chciałabym mieć znak ANBU z Naruto... Albo chociaż znak Konohy... Tak, gdybym chciała tatuaż. X3"

3 komentarze:

  1. Jak napiszecie dla mnie jakieś MakoRin to jestem Wasza~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie...jeszcze tu zajrzę (i przeczytam xp), ale narazie wpadłam tu, żeby was powiadomić o nominacji do Liebster Award, którą...no, do której was nominowałyśmy. ^.^ Tak, tak...też się dziwię, że ktokolwiek nominował NASZEGO bloga do LA o.o A tak poza tym...Inu-chan...nie wiem czy w końcu znasz link do naszego bloga...tak, więc zapraszam do nas, po...no pytania...zapoznać się z nimi: http://moje-opowiadania-yaoi-i-nie-tylko.blogspot.com/ ~ a oto on (tak na wszelki wypadek).
    Gomen...nie wiem co powinnam napisać w takim "powiadomieniu". ;-; Piszem je pierwszy raz. xc
    Pozdrawiam i pamiętajcie...ja tu jeszcze wrócę. *troll face*

    OdpowiedzUsuń