Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 19 lutego 2015

Shizaya- mini dj tytuł nieznany

Aaaaa!!! Kompletnie zapomniałam, ze dziś już 19 przepraszam *kłania się w pas*
Więc~~ Dziś dostaniecie ode mnie kolejnego mini-dj tym razem dłuższego i mniej znanego. Za tłumaczenie go, już jakieś pół roku temu :P odpowiada Kanra-chan której bardzo za to dziękuję.
Korzystając z okazji powiem, ze następna notka pojawi się 22.02 a także postaram się zachęcić was do kliknięcie w banerek po prawej i nakarmienia psiaków, poza tym jest jeszcze ankieta w której miło by było gdybyście zagłosowali. To tyle z mojej strony, jeszcze raz dziękuję i przepraszam.

Wersja angielska z brak danych
Tłumaczenie: Kanra-chan
Edycja: Kiasarin










8 komentarzy:

  1. Słodkie, z przesłaniem, lekko dramatyczne (?). Chyba w tych trzech zdaniach bym to opisała. A dlaczego tak? Bo:
    1. Slodkie jest dlatego, że pokazuje tę miłość, że są łzy. Nie przeslodzone według mnie.
    2. Z przesłaniem - w końcu każdy z nas kiedyś umrze, prawda? Tutaj widzimy uczucia gdy osoba którą kochamy odchodzi. Nie wymawiajmy się. Nie tracimy czasu. Spędzajmy go z ukochaną osobą, Spędzajmy go z bliskimi naszemu sercu. Byśmy potem niczego nie żałowali. Póki żyjemy. Tak rozumiem tę miniaturkę, sądzę że to chciała przekazać autorka.
    Dramatyczne dlaczego? Motyw śmierci, żalu, smutku, straconego czasu, straconej szansy, złych wyborów. Jeśli się wczuć w bohaterów i wczytać w to, można mniej więcej odtworzyć te uczucia.

    Ogólnie podobało mi się, liczę że będą jeszcze takie notki. :)
    Wow, ale się rozpisałam o.o Widać ja o 1 w nocy pisze trochę inaczej, ale w sumie napisałam swoje odczucia.

    Pozdrawiam i weny życzę~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa, tego jeszcze nie bylo, zeby podniecac sie i robic poezje z jednego dj xDDD Interpretacje na polski piszesz?

      Usuń
  2. Piękne kurcze ;^; Wzruszyłam się, te słowa, te gesty, te odczucia i obawy. Wszystko pokazało, że są dla siebie ważni i nie chcą się stracić w żadnym wypadku, to słodkie~
    Bardzo fajny mini dj i długi *^* Dziękuję za niego~
    Nie przepraszaj, jak to mówię, im dłużej się czeka, tym większa chętka na czytanie ;3
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, tak, tak, właśnie to kocham, zero cukierni, a sam, cudowny angst. Dajcie mi tego więcej, proszęęę~
    Ten strip jest przepiękny, przecudny, cholernie wzruszający, naprawdę bardzo mnie urzekł. Ten ból Izayi wydaje się taki rzeczywisty, taki prawdziwy...
    Naprawdę bardzo piękny strip~

    OdpowiedzUsuń
  4. O luju ale fajne xD
    Doberek tu Arisu-chan :3 Miło poznać jestem tu po raz pierwszy. Weeeeny dużo życzę
    Arisu-chan (

    OdpowiedzUsuń
  5. buuu =( smutny ten dj. ale i tak bardzo mi się podobał już się bałam że naprawdę Shizu-chan nie żyje =( był bardzo wzruszający. Dziękuję za waszą pracę

    OdpowiedzUsuń
  6. To takie kawaii (灬♥ω♥灬) oni płakali wtuleni w siebie (!) jak kawaiiiiiiiiiiiii!! Chcemy więcej takich tłumaczeń! (♡˙︶˙♡)

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie kawaii (灬♥ω♥灬) oni płakali wtuleni w siebie (!) jak kawaiiiiiiiiiiiii!! Chcemy więcej takich tłumaczeń! (♡˙︶˙♡)

    OdpowiedzUsuń