Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 1 lipca 2014

Izuo - dj - After carnival

Witajcie~...
Dziś, ponieważ dobiłyśmy do 51 obserwatorów, a już na 50 miał być ogromny prezent~... Którego jeszcze nie skończyłyśmy~... Chciałyśmy przeprosić za zwłokę i dać wam coś w zamian~! Mam nadzieję, że wam się spodoba~! Mnie osobiście podoba się bardzo, ten dj po bliższym przyjrzeniu się i po tłumaczeniu stał się strasznie słodziutki~... X33
No, to chyba tyle~...
W sumie to to JEST prezent na 50 obserwatorów a to o czym inu napomniała to prezent na 100.000 odwiedzin do których szybko się zbliżamy... *boi się*
Um... chciałyśmy tez przeprosić: są wakacje a notek tak samo brak XD w sobotę będzie na 100% bo czekałam na to od kiedy powstał kalendarz XD a potem postaramy się już normalnie ^^
A i jeszcze UWAGA ten dj to Izuo R18 ^^
 Enjoy~!
Enjoy~!

Angielska wersja pobrana z <klik>
Tłumaczenie: Inu-chan
Edycja: Kiasarin
Typesetting: brak :c ( nie było przetłumaczonych sfx xD)
Link do pobrania  [MF]


























5 komentarzy:

  1. Ojojo jaki slodziachny~ :D
    Shizus taki ukesowaty w tej sukience xD. Gratuluje Wam 51 obserwatorow! :) I mam nadzieje, ze bedzie ich coraz wiecej.
    Pozdrawiam i czekam do niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakończenie takie słoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodkie~! (Podobno osoby piszące więcej niż cztery samogłoski pod rząd w wyrazie są chore psychicznie...)
    Czuję się zaszczycona mogąc przyczynić się do waszego sukcesu! Gratuluję, pozdrawiam i takie tam :33
    Shizuś uke. Shizuś w sukience, uke. Przesłodki Shizuś w sukience, uke! Kyah~!
    Czekam niecierpliwie na więcej! *wierci się na krzesełku*
    Milciaxx
    PS: Ten kotek w rogu, mimo że słodki, odwraca uwagę i praktycznie nie mogłam napisać tego komentarza! KOTEK, DAMN U!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww~~
    WYJEBISTA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie umiem sobie wyobrazić Shizuo jako uke. Dla mnie Shizzy nie bardzo do tego pasuje ;-;
    Haa~! Widziałam kiedyś cosplay Shizusia w kiecce :3 Też takiej różowej :D
    Fajnie, fajnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjeżdżam sobie zjeżdżam i widzę Shizuo w sukience. *jebs* X"DDD
    Płaczę.
    Izuo. Jesu. Jak zaczynałam oglądać DRRR to twierdziłam, że to Izaya jest seme, a Shizuś jest tym uległym... a potem mi przeszło i fangerlowałam Shizayę XD
    Ten DJ spełnił moje skryte marzenia z przed roku ;_____________; *sniff*
    Więcej takich! ;/////n/////;
    ~Heroine, której nie chce się zalogować na konto.

    OdpowiedzUsuń