Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 18 lipca 2013

Liebster Award

EDIT: Dostałyśmy 4 nominację więc uaktualniłyśmy post :)
Kiasarin: Rany ale długo man zeszło... przepraszamy, ograniczanie dostępy do kompa najpierw inu, potem mnie a na sam koniec wyjazd nad jezioro i się złożyło, sorry
No więc zaczynamy ~!
A jeszcze tylko minutka: Wiemy że wszyscy pewnie mają już trochę dość tego nominowania i czytania tego na wszystkich blogach i pewnie liczyli na jakąś normalną notkę ale powiem tak, notkę dodamy... jak tylko którąś skończymy, obie mamy rozgrzebane po kilka ontek i żadna nie dokończona X.X
A teraz zaczynamy na serio~!

" Nominacja do Liebster Award jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Kiasarin: Eto... jako ze dostałyśmy 4 nominacje ( za co bardzo dziękujemy) to chyba musimy odpowiedzieć na łącznie 48 pytania, ne Inu-chan~?
Inu-chan: >////< To mi się śni, na pewno mi się śni~... *przeciera ślepka* Nie śni mi się. *^* Dziękuję~!! :33 Już się nie mogę doczekać odpowiadania~... X3
Kiasarin: No to dobra im szybciej zaczniemy tym szybciej skończymy :) i inu-chan się obudzi :)

No więc pierwsza nominacja jest od Casjel - http://sh-izaya.blogspot.com

 1. Masz starsze/młodsze rodzeństwo?
Kiasarin: nie *taniec szczęścia* jestem jedynakiem i mam Leloucha ( mój laptop) i Raito (mój telewizor) do wyłącznej dyspozycji
Inu-chan: Zapomniałaś o telefonie - Izayi, Kiasarin-san. ;3 A ja mam młodszą siostrzyczkę~... Szczeniak z ADHD normalnie~! Ale i tak ją kocham~... ;3
2. Co zachęciło cię do pisania na blogu?
Kiasarin: tym czy tak ogólnie? Bo jak ogólnie to koleżanka z klasy, ale to inny blog a na tym.... przypadek.... tak dla sprawdzenia jak mi wyjdzie wstawiłam tutaj jedną notkę, a samego bloga założyłam dla "popatrzenia jak to technicznie działa"
Inu-chan: Zaczęłam pisać opowiadania i dawać je do czytania przyjaciółkom~... A potem stwierdziłam, że chcę, żeby ocenił mnie ktoś, kto nie zna mnie osobiście~! I z tego wyszedł najpierw inny blog, a potem ten, z Kiasarin~... Która tak wogóle przekonała mnie do paringów z anime, ktorym byłam kiedyś przeciwna~... X3"
3. Wolisz książki, filmy, czy filmy na podstawie książek?
Kiasarin: A różnie.... jak inu-chan już nie raz się pewnie przekonała mnie nie interesuje forma tylko fabuła
Inu-chan: Książki na pierwszym miejscu~! Na filmy zwykle nie mam czasu~... A filmy na podstawie książek to zło~! >.< Zawsze wszystko musi być poprzekręcane~... :c
4. Jaki jest twój charakter?
Kiasarin: realistka, introwertyk, melancholiko-sangwinik z kompleksem niższości i aspiracją na szary tłumek XD ( wiem, że po mnie nie widać przynajmniej w internecie) wszyscy mówią że jestem miła, czyt. nie mają pojęcia jak mnie określić bo mnie nie znają.
Inu-chan: Eej, ja cię nie znam, Kiasarin-san~? >.< Ja~? W końcu jestem twoim szczeniaczkiem~... *psie oczka*
Kiasarin: Tak tak moim szczeniakiem *klepie uspokajająco po łepku* choć pewnie i ty nie znasz mnie do końca :)
Ale~... Staram się jak mogę~! >.< ...A tak już odnośnie pytania~! Nie ogarniam mojego charakteru~. X3" To trochę tak, jakbym miała setki osobowości i każda inna~... Ale jedno mają wspólne~! Każda jest egoistką, każda ma zapędy sadystyczne (Ale muszę je kontrolować, bo jak tego nie robię boję się samej siebie~... Q.Q) a żeby je powstrzymać natychmiast zmieniam się w masochistkę~! X3" Co poza tym~? Mam słabość do wszystkiego co słodkie, już mówiłam~? X3 Nie odmówię niczemu, co jest słodkie, tak w dosłownym jak i przenośnym sensie~... ;3 A no i jeszcze~... Jestem spokojną (do czasu) i nieśmiałą (zawsze) osobą~... Chociaż może nie zawsze to widać~. ;33
5. Kim jest ktoś?
Kiasarin : Kimś? Bytem? Człowiekiem? Ktosiem po prostu XD
Inu-chan: Ja wiem~! Jak nie wiesz, kim jest ktoś, to to na pewno Izaya~! :3
6. Lubisz jogurt?
Kiasarin: ta... nie mam nic przeciw niemu.
Inu-chan: Z płatkami~? Czemu nie~! ;3
7. Masz jakieś ulubione anime/mangę? 
Kiasarin: A żeby to jedno *wzdycha* zapisała bym tu pół strony
Inu-chan: Naruto~! Pierwsze i najukochańsze~! :3 A poza tym kilka romansideł~... Ale one wszystkie razem już na 2 miejscu~. ;3
8. Ile razy byłaś/łeś w szpitalu?
Kiasarin: raz, w przedszkolu wredoty jedne nie chcieli mu przez 3 godziny gipsu na rękę założyć, głupi NFZ *grrrr*
Inu-chan: Sama, czy z kimś~? Jeśli chodzi o same wizyty, to kilka razy~... A na operację tylko raz~. Aha, no i jeszcze raz na obserwację~.
9. Być czy nie być?
Kiasarin: nie wiem, ja łączę obie te rzeczy, od zawsze mi mówią że "Jesteś wszędzie i jednocześnie nigdzie" lub "pojawiam się i znikam" abo że " mnie wsysa i wysysa"...
Inu-chan: ...oto jest pytanie~... W moim przypadku być, ale tylko dla innych~! Bo gdybym nie miała dla kogo być, już by mnie dawno nie było~... (Ojej, ale ponura aura~! X3)
 10. Jest burza i nie ma prądu. Jesteś sama w domu i słyszysz jak ktoś się włamuje. Co robisz?
Kiasarin: Eto... dzwonie do rodziców z komórki a sama idę do garderoby, tam mam taką fajną metalową rurę, zdzielę włamywacza i po sprawie XD.... tylko potem mama się może na mnie wydrzeć że jej coś połamałam.... coś nie do końca przemyślałam ten plan ;-;
Inu-chan: Mam tak małe mieszkanko, że zapewne wyglądam z pokoju i zostaję zabita~! X3" No, chyba że po drodze zdążę złapać pogrzebacz, albo lepiej, nóż~... *lekko sadystyczna minka* Tylko nie chciałoby mi się potem targać ciała~... Nie, moment, przecież paręnaście metrów dalej mam rzekę~! X3 Hahaha, lepiej się zapowiadać, nim ktoś spróbuje wejść do środka~... ;3
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z M & A?
Kiasarin: Tak świadomie to szukałam jakiegoś fajnego czegoś do obejrzenia i trafiłam na Shinden'a, ale jak się później okazało wszystkie moje ukochane bajki z dzieciństwa to anime.... żyłam w zakłamaniu Q.Q XD
Inu-chan: Mój sempai włączył mi grę na PS, Naruto~... Potem zaczął streszczać fabułę~... Nic nie zrozumiałam~! X3 Byłam całkowicie anty~. A potem włączył Naruto i kazał oglądać~... Wyśmiałam go, nakomentowałam się, a jak chciał wyłączyć błagałam, żeby tego nie robił~! X3 I tak zaczęła się moja przygoda~! ;33

I teraz nominacja od Madame Black - shizaya-yaoi.blogspot.com

1. Skąd czerpiesz inspiracje?
Kiasarin: A bo ja wiem, pomysły mi po prostu wskakują do głowy i tyle *wzrusza ramionami*
Inu-chan: Mam podobnie~... Czasem posłucham piosenki, rzuci mi się w ucho jedno słowo i domyślam do tego caały zarys opowiadania~! Albo widzę przez przypadek jakiś obrazek~... A na przykład "nowy potworek" powstał tylko dlatego, że siedziałam w przedszkolu i zobaczyłam, jak jakaś dziewczynka przynosi swojej wychowawczyni kwiatka~! X3 Wystarczy nakłonić wena, żeby działał~...

2. Ulubione anime po za DRRR?
Kiasarin:  tak jak pisałam w odpowiedzi do Casjel jak bym miała wymieniać wszystkie wszystkie ulubione to by mi zajęło pół strony. A jak chodzi o jedno to Code Geass ( i nie nie przepadam za mech'ami)
Inu-chan: Naruto~! :3 Naprawdę jest niezastąpiony~...

3. Od dawna męczy mnie to pytanie, jak myślisz, jak zareagowałby Shizuo gdyby zobaczył, że Izaya płacze?
Kiasarin: Shizu-chan: Eee... ( myśli WTF?) e pchło czemu beczysz? Jak część jakiegoś twojego nowego planu to sobie daruj? A z resztą nie ważne rób co chcesz, ale zalewaj sobie łzami własną dzielnicę a nie Ikebukuro. A to że Izaya w życiu nie pokazał by się Shizusiowi w takim stanie to inna sprawa.
Inu-chan: Ummm~... Myślę, że uznałby, że znalazł się jakiś idiota, który sklonował Izayę, tyle, że jego klon się trochę nie udał. Następna jego myślą byłoby, że teraz to już dwie mendy społeczne i że przynajmniej jednego trzeba by zabić natychmiast. Potem wziąłby to, co miałby pod ręką, zamachnął się~... Odłożył to, wyrwałby jakiś znak dla własnego bezpieczeństwa~... Podszedł, starając się wybadać sytuację, by nie zabić niewinnej istoty, "bo to przecież nie może być Izaya"~. A reszta zależy od naszej kochanej pchły~! No i to oczywiście nie jedyny scenariusz~... Wszystko zależy od humoru Shizusia~! :3

4. Jak myślisz, będzie DRRR2~?
Kiasarin: Nie - anime jest stare, manga nie wychodzi i raczej juz im się nie opłaca, na necie było już kilka petycji ale ja nie sądzę żeby one coś dały.
Inu-chan: Chyba niestety nie~... Fajnie by było, ale czasem nadmiar zabija cały smak~! ;3

5. Jakaś ciekawostka, na twój temat?
Kiasarin: Przeczytam coś z podręcznika (raz) a następnego dnia podam prawie identyczną formułkę z tejże książki.... za to ni w diabła nie nauczę się niczego w innym języku, chociażby to było tylko jedno słówko.
Inu-chan: *aura tajemniczości* Hmmm~... Co bym mogła powiedzieć~? O, wiem~! :3 Mówiłam już, że czasem czuję się, jakbym miała całe setki osobowości~? No więc, niektóre z nich stają się moimi alter-ego~! :33 I te alter-ego latają sobie, rozsyłane czasem po internecie~... Albo w opowiadaniach, jako postacie~... Tak naprawdę, nikt nie może być pewny, że już się kiedyś nie poznaliśmy w sieci pod inną nazwą~. ;3 Tylko jakimś cudem Kiasarin-san zawsze zgaduje, że to ja, nawet jak zmieniam charakter~! >.< No jak to jest możliwe~?
Kiasarin : *tajemnicza aura*... magia ...

6. Czy odnajdujesz swoje cechy charakteru, w postaciach z anime?
Kiasarin: Czasem tak, czasem nie, Inu-chan mnie zaraziła obsesją na punkcie grup krwi i teraz to bardziej mnie zajmuje w postaciach, ale to też ma związek z charakterem więc pewnie tak... tak po części odnajduję :)
Inu-chan: Bo teoria grup krwi jest pierwszą, która sprawdza się w 100% ~!!! :33 Sama wymyślałam, więc trudno mi się nią nie sugerować, noo~... ;3 (Dobrze, wiem, to dziwnie brzmi jak się jej nie zna~... X3) A no tak, pytanie~! X3 Więc~... Tak, jak by się przyjrzeć, każda postać ma coś ze mnie~! Chociaż zazwyczaj to tylko małe szczegóły~... Ale zdarzają się też takie bardzo, bardzo podobne~! I podpowiem wam~... To te z grupą krwi 0~. X3 (Do tego Izaya i Shizuo obaj mają grupę krwi 0, jestem z tego dumna~! :33 No i mam coś z każdego z nich, dlatego tak ich uwielbiam~... Ok, wiem, rozpisuję się od tematu, przepraszam~... X3")
Kiasarin: Tak, chwila na wyjaśnienia, mówimy tu o teorii która na podstawie grupy krwi określa charakter danej osoby/ postaci. I nie jest to teoria wymyślona przez Inu-chan tylko przez Japończyków, którzy mają takie zamiłowanie tej teorii, że nawet na ulicy można znaleźć  automaty które sprawdzą ci grupę krwi. No i pewnie nie jest ona niezawodna w 100% ale jak narazie nie znalazłysmy nikogo kto by się pod to nie pod pasował.
Inu-chan: Nie liczy się, zainspirowałam się samą informacją, że taka teoria jest, a resztę sprawdzałam sama~... Więc to tak, jakbym to ja ją sobie wymyśliła~!!! >.<

7. Dlaczego akurat yaoi~? 
Kiasarin : Bo nie Yuri i nie Hentai - proste.

Inu-chan: Tak jakoś~... Nie pamiętam~! Zostałam namówiona na Shounen-ai, a potem doszłam do wniosku, że to nawet słodkie i na całe szczęście bardziej bezpośrednie od romansideł~... Których na tamtą chwilę miałam dość.

8. Eh... Ulubiona tematyka opowiadań?
Kiasarin : ja czytam wszystko co się nawinie o ile ma ciekawą fabułę i bohaterów
Inu-chan: Też czytam wszystko, o ile mnie zaciekawi~... Ale jeśli chodzi o to, do czego ciągnie mnie instynktownie, to wszędzie tam, gdzie jest miłość i dobra przygoda~! :3

9. Ile mniej więcej zabiera ci napisanie rozdziału lub oneshota?
Kiasarin: Jak mam pomysł i się zmuszę żeby już usiąść i nikt mnie nie będzie przeszkadzał to 1,5 godziny to absolutny max. no ale najpierw muszę się zmusić rzecz jasna :c 

Inu-chan: Zależy~... Jak wen krzyczy na cały głos, że mam wziąć to co jest pod ręką i pisać, a ja go posłucham, to góra 3 godziny na dobrej jakości opko~! Ale jak wena brakuje~... To może być cały tydzień po 2 godziny dziennie~... 14 godzin~? To chyba max. X3

10. Które postacie z DRRR są według ciebie najbardziej interesujące?
Kiasarin: Izaya, Kida
Inu-chan: Wszyscy byli ciekawi~! Chociaż, jak mam wymieniać~... Shizuo, Izaya, Shinra, Celty, Kida, dziewczyna która bezwarunkowo słuchała Izayi, Erika, Walker, Kadota, Simon, Tom~... Hahaha, ja tak zawsze~. ;3 Wymieniać dalej~? *szczerzy kiełki w uśmiechu*

11. damn... Ulubiony kolor? xD
Kiasarin: Ostatnio mam jazdę na fiolet, a no i szary. Szary-  z aspiracją na szary nie wyróżniający się tłumek to nie ma się czemu dziwić.  
Inu-chan: Czarny~! Bezwarunkowo, absolutnie, odkąd pamiętam, nie mogę oprzeć się czerni~. ;3 To taki głęboki i tajemniczy kolor~...

I jeszcze nominacja on Nasti - http://yaoi-jest-wszedzie.blogspot.com/

 1. Ulubiona para yaoi?
Kiasarin: Obecnie to Shizaya i Izuo (lubię je tak samo, nie sugerować się kolejnością )
Inu-chan: Z takich paringów z anime, to też Shizaya i Izuo~. A inne to postacie własne, nikt ich nie kojarzy~. ;3 
 2. Jakie było Twoje pierwsze anime?
Kiasarin: Pokemony, Yu-Gi-Oh! i Cinderella Monogatari - to jak była dzieckiem a tak jak już wiedziałam co to anime to - Naruto i Shaman King (ale te takie z jetix'a XD)  
Inu-chan: No Naruto~... I to się raczej nie zmieni~. X3
  3. Jest jakiś polski serial, który lubisz? 
Kiasarin: "Ojciec Mateusz" i "W11 wydział śledczy" mam coś do zagadek kryminalnych, nic nie poradzę
Inu-chan: A "Stawiam na Tolka Banana" się liczy~? X3" To było tylko kilka odcinków, a ja akurat mialam przeprowadzkę, ale jakoś mnie do tego wtedy ciągnęło~... Ogółem nie za bardzo lubię polskie piosenki, filmy~... Wydają mi się jakieś nudniejsze, nie wiem dlaczego~. X3' 
 4. Jaka postać jest bliska Twojemu sercu?
Kiasarin: W sensie że się z nią utożsamiam ( takiej to nie ma), czy że bardzo ją lubię??? Jak to 2 to większość psychopatów z kompleksem boga czyt. Kira, Lelouch, Izaya, Jellal, mały byt z kolby- Ojciec Homonkulus a no i Edward Elric ( wiem ten tu jeden inny ale akurat go lubię :p) 
Inu-chan: Wylicz wszystkie pozytywne charaktery z Naruto~... Wylicz te najbardziej oddane swojej sprawie~... Te to najbardziej~! ;3 A tak poza nimi~... Lubię wszystkie pozytywne postacie. Ale uwielbiam tylko poszczególnych~. Niestety, to wciąż za dużo, by wymieniać~... Potrzeba by na to oddzielnej notki~! X3 
 5. Masz ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką?
Kiasarin: Ulubionej nie mam  
Inu-chan: Ulubione~... Tylko całe serie~! Saga "Zmierzchu", Harry Potter, Artemis Fowl, Percy Jackson i bogowie olimpijscy~. :3 
6. Inne hobby prócz m&a?
Kiasarin: A liczy się "chcieć wiedzieć wszystko"??? Bo to sprawia że mam strasznie dużo hobby, ale takich powiedzmy... naukowych
Inu-chan: Czytanie, pisanie~... Marzenie i spacerowanie żeby się wyciszyć, liczy się~? :3
  7. Najgłupsza rzecz jaka Ci się przydarzyła w życiu?
Kiasarin: Staram się je zapominać to też nie wiem
Inu-chan: Trudno powiedzieć~... Przynajmniej raz w tygodniu popełniam jakąś gafę, a jak przychodzi do rozpamiętywania ich, to się załamuję~. Nie chcę o nich pamiętać~... X3 
 8. Jaki film uważasz za największą klapę?
Kiasarin: *myśli*... *myśli*..... za ciężko wybrać jeden 
Inu-chan: Teoretycznie jest ich cała masa~... Ale z racji tego, że niedługo wyjdzie kolejna część, to ekranizacja "Percy jackson i bogowie olimpijscy - złodziej pioruna". To... była... Porażka!!!
 9. Może ulubiony zespół?
Kiasarin: O i już wiem co takiego napisze Inu-chan~! Ale ja nie mam ulubionego, wgl. to mało mam ulubionych rzeczy 
Inu-chan: Jestem aż tak przewidywalna~? ...No tak, przecież zbyt dobrze mnie znasz, Kiasarin-san~. ;3 Mój ulubiony zespół to The GazettE~. :33 No ale niech ktoś mi powie, że oni nie są cudowni~? :33 (Albo lepiej niech nie mówi, bo jestem gotowa pogryźć~... ;3)  
10. Jakie zwierze chciałabyś mieć?
Kiasarin: Tygrysa~! o ile oczywiście by mnie nie zjadł, albo smoka mogła bym sobie latać i obserwować z góry ludzi~! 
Inu-chan: Mam skromne wymagania~... Chciałabym kotka~! Albo niestety, one mnie nie lubią~... A ja mam na nie alergię~. :c  
11. Najdziwniejsze imię jakie słyszałaś? 
Kiasarin: Żegota, a no i dzisiaj rano Ziemowit Pędziwiatr - gościu od pogody XD 
Inu-chan: Xendalia, Zygfryd~... Trochę takich było. X3

 Kiasarin: Yay, strasznie dziękujemy za te nominacje :"D ja twierdzę że ja nie zasłużyłam - zawsze uważałam, że słabo pisze 
Inu-chan: No więc się mylisz, Kiasarin-san~! :3 Chociaż ten kompleks niższości dotyczy też mnie~... Ale nie powiem tego co ty, bo Casjel zagroziła, że jak ktoś tak jeszcze raz powie, to przestanie pisać~! Q.Q A ja bym tego nie przeżyła~! Więc zamiast tego powiem~... Dziękuję, że uważacie, że mnie też należy się ta nominacja~! ;3

EDIT: NOMINOWAŁA NAS 4 OSOBA!!!
Kiasarin: Wielkie dzięki wam wszystkim~! Ale ja na serio nie wiem czym sobie na to zasłużyłam... ja zawsze twierdziłam, i nadal twierdzę, że słabo piszę, i robiłam to tylko tak "bo lubię" a tu proszę taka niespodzianka
Inu-chan: Yay, ja nawet nie wiem, co napisać~... X3 Po prostu pękam ze szczęścia, o~! ;3

4 nominacja jest on Nanako - who-will-say-me-sweet-dreams.blogspot.com

  1. Jak to się stało, że założyłaś bloga ?
Kiasarin: poczułam nieodpartą potrzebę pobawienia się i popatrzenia jak to wszystko działa... i kliknęłam "załóż"

Inu-chan: Ja się tylko podłączyłam~... Pasożyt ze mnie~. ;3
  2. Wolisz koty czy psy ?
Kiasarin: Jak kocham wszystkie zwierzątka... poza insektami, komary, osy i kleszcze są ble *wykrzywia się*

Inu-chan: Innymi słowy, zamiast kochać tylko mnie, kocha każde zwierzątko~... *chlipie sobie w kącie* A tak poważnie~... Ja kocham kotki~! Ale one mnie nienawidzą~... Może to przez tę odwieczną wojnę kotów z psami~... X3"
  3. Czy grasz na jakimś instrumencie ?
Kiasarin: Nie, nie mam talentu muzycznego, słoń na ucho nadepnął mojej całej rodzinie

Inu-chan: Nie, nie uczyłam się~... Ale jak ktoś da mi instrument w łapki to zawsze próbuję~! :3
  4. Co Ci się podoba w Yaoi/Shonen-Ai ?
Kiasarin: Że nie ma tam dziewczyny opłakującej swoje problemy przez piętnaście rozdziałów i jest taką idiotką że nie domyśli się czegoś co jest oczywiste

Inu-chan: Taka bezpośredniość~... Nie ma takiego czegoś, że chłopak nie potrafi zbliżyć się do ukochanej osoby, "bo to dziewczyna"~... Coś w te gusta~. X3 I jest słodko~!
  5. Gdybyś miała wybierać między morzem a górami, co byś wybrała ?
Kiasarin: morze, uwielbiam pływać

Inu-chan: Muszę wybierać~? Uwielbiam i to i to~! Zależy, czy chcę odpocząć, czy pobiegać~...
  6. Kim jest Twój ulubiony aktor/aktorka ?
Kiasarin: nie mam niczego ani nikogo ulubionego - bo przecież wtedy inne rzeczy czuły by się zaniedbane :c - XD

Inu-chan: Jakoś nie umiem wybrać~... Za mało filmów oglądam~. ;3 Ale jak już to chyba Johny Depp.
  7. Czego w sobie nie lubisz ?
Kiasarin: Eto... w jakimś openingu było "rodzice dali ci to ciało więc w nim żyj, żyj z podniesioną głowę" - czy jakoś tak, od tego czasu nie mylę co w sobie lubię a co nie, akceptuję siebie jak już coś mam obserwować i zauważać to mam cały wielki świat, po co skupiać się na sobie?

Inu-chan: To niebezpieczne pytanie~... o.o Wszystkich swoich wad~! Nie lubię, jak można mi wytknąć niedoskonałość i to jest główna przyczyna każdego mojego załamania~... No, większości~!
  8. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki ?
Kiasarin: nadal nie mam nic ulubionego

Inu-chan: JRock albo amerykański pop~! ;3 ostatnio bardziej to pierwsze~. :33
  9. Lato vs Zima ?
Kiasarin: Zima... a najchętniej to jesień - nie cierpię gorąca i owadów

Inu-chan: Lato~! Jeśli tylko mam pod ręką butelkę wody i basen~. :3
  10. Twoje Hobby ?
Kiasarin: pisałam gdzieś tam powyżej ^... chyba
Inu-chan: Pisanie, czytanie, oglądanie M&A i~... Marzenie~... To się liczy~? ;3
  11.  Oglądałaś Bleacha? 
Kiasarin: Nie... chciałam, ale potem się okazało że filery zniszczyły to anime, więc sobie odpuściłam... ale ponownie mnie zaciekawiło jak ktoś na necie napisał/ powiedział ze w Bleach filery mają własne filery... więc wychodzi na to że chce to zobaczyć 
Inu-chan: Nie i pewnie nie obejrzę~... Za mało czasu, za długa lista do oglądania~. :c

Eto to jeszcze tak na koniec od nas obu, nie bardzo chcemy przedłużać ten łańcuszek i nominować kolejne osoby ( wszyscy i tak byli już nominowani więc pewnie tylko bardziej się poddenerwują) - w sumie można uznać ze wszystkie blogi które obserwujemy to te które byśmy wyróżniły... więc tego było by pewnie więcej niż 11... no więc gratulujemy tym wszystkim :)


4 komentarze:

  1. xD Wasze odpowiedzi na kilka moich pytań mnie rozwaliły... Kiasarin, serio tak nazwałaś przedmioty codziennego użytku? xD
    Czemu każdy (prawie) na pytanie "kim jest ktoś?" podejrzewa Izaye? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, to fajna zabawa :) nazwałam tylko te które najczęściej używam i najbardziej lubię dzięki temu zyskały namiastkę osobowości XD poza tym czasem wychodzą świetne zdanka jak "trzymam Izayę na kolanach" albo "Raito umarł" ( czyt. telewizor mi się zepsuł)
      Czemu każdy uważa że Izaya to ktoś... bo jak nie wiadomo o co chodzi to pewnie wina Izayi, wiesz zawsze trzeba zwalić na ktosia, czyli właśnie Izayę.

      Usuń
  2. To znowu ja... Inu-chan Widze że podobne rzeczy czytamy^^ Arti :) A czytałaś serie olimpijscy herosi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niestety jeszcze nie~... :'c Nie miałam dość kasy, żeby je sobie kupić, a biblioteki w moim mieście są tak "bogato" wyposażone, że już do tego czasu pewnie zdobędę te książki~. X3" Ale to nic~! Pod koniec września mam urodziny i już wtedy będę na bierząco~. ;3
    A wiesz, jak ja się dziwiłam, jak okazało się, że czytamy te same blogi o TG~? X3 Teraz się jeszcze okazuje, że te same książki~. :33 Wybierasz się na ekranizację drugiej części PJ~? Ponoć reżyseży są inni~... Tyle, że mają zrobić trylogię filmów z tych 5 części. X3"" Jestem ciekawa ile osób chce to jeszcze zobaczyć~... ;3
    (PS: Z tego co czytałam wyjeżdżasz, więc życzę ci ładnej pogody i miłego wypoczynku~. ;3)

    OdpowiedzUsuń