Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

niedziela, 4 stycznia 2015

mini-dj Shizaya - Pewnego deszczowego dnia w Raijin

O matko! Paczcie co znalazłam XD miałam wam to dać w listopadzie a tu przeglądam robocze i taki szok X3 No to cóż~~ daję to teraz ^^
 Chwilowo nie jestem zdolna do napisania czegoś wesołego (jeśli chodzi o notki) a Sakurayą i Shitsuo to już rwę sobie włosy z głowy, ale po prostu nie mogę Q.Q
Wiecie co jeszcze znalazłam jak przekopywałam robocze? Bonus który jest protoplastą "Chat"u XD dodam wam go pewnie za 3/4 dni (nie obiecuję)
Tytuły ja wymyślam - żeby nie było. Dj go nie miał T^T więc go nazwałam~~


Angielska wersja z <brak danych>
Tłumaczenie: Desire
Edycja: Kiasarin
Link do pobrania: [ MF ]








11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju to było kochane. Chce więcej takich nie tylko mini-dj, ale też opowiadań z taką właśnie tematyką. Acha i tak na marginesie to co z wampirkiem bo tęsknię za nim strasznie i okrutnie wręcz. Pozdrawiam i weny życzę.
    Haru-chan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem... Od razu przepraszam za ten komentarz ale...
      "AHA" PISZE SIĘ PRZEZ "H" A NIE "CH"!!!!!! Q.Q
      No... i też tęsknię za wampirkiem.

      Usuń
  3. Jezus Maria, jakie to piękne. Aż się chce napisać miniaturkę w oparciu o tego mini dj!
    Kocham... Rozpływam się. Piękne. Mogło by być więcej tego typu... czegokolwiek. Nie żeby mi nie pasował uroczy imidż Waszego bloga, bo w sumie dzięki cukierni yaoi jeszcze nie zbzikowałam do końca.
    Kiasarin, nie musisz pisać uroczysz rzeczy, ciekawe jakbyś cie sprawdziła w innej roli? W czymś schizowym, bo wspominałaś że lubisz.
    Weny c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeej~! To było cudowne. Takie, takie... No nie wiem! Kocham was czytać. Wszystko jest u was takie słodziutkie, urocze i w ogóle takie zajebiste. I tak jak tam na górze, tęsknie za wampirkiem, więc... Weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedzialam, że nie wpuści go pod parasol! No wiedzialm no~.
    Niech wena nadchodzi~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie twój komentarz, nie zauważyłabym tego xD

      Usuń
  6. Protoplata chatu? Serio, serio? Boże, tak bardzo jaram się tą informacją, czekam!!!
    A co do tego tu wyżej.... no kurde, no, Wy mnie kiedyś zasłodzicie na śmierć.
    Ale chyba nie miałabym w sumie nic przeciwko. Niby wolę angsty od fluffów, ale te wasze fluffy są takie no.... nie można się im oprzeć.
    Cudny jest ten dj, a Schizuś mnie zaskoczył. No ale w sumie. Samotność jest najgorsza, potrafi zniszczyć człowieka. Ale, bo ja tu zaczynam smęcić.
    Dj cudny, a ja czekam na zapowiedzianego protoplastę *dlaczego kojarzy mi się to z protoplastem... za dużo biol-chemu*

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww.... Urocze. I tyle mam do powiedzenia bo sie rozplywam. Informuje iz u mnie nowe notki znaczy sie stare ale nowe XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrauł cudowne <3 lubię takie historyjki <3 dziękuje za tłumaczenie =) ah Shizu-chan jest cudowny i martwi się o pewną pchłę. Miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie tu nie było...
    Dawno mnie gdziekolwiek nie było ;-;
    Dawno nie było u mnie internetu Q.Q!
    A wasz blog tak strasznie poprawia mi chumor i w ogóle słooodzi~~
    Jak to tam ktoś wyżej nazwał "cukiernia yaoi" ^ ^

    OdpowiedzUsuń