Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 23 stycznia 2015

Drr!bble - Prezent na przeprosiny

Ekhm.... 
Wiem, że miałam to dodać ze 2 albo 3 dni temu, ale... prawda jest taka, że miałam tyle wszystkiego, że nie miałam jak choćby dotknąć komputera T^T
Wiem, że to (pomysł) oklepane jak diabli, ale tak mnie naszło.... nie mam siły chyba pisać nic bardziej konstruktywnego.
To znów droubble równo 200 słówek (nie licząc tytułu)
Przypominam o możliwości kliknięcia w banerek po prawej stronie i nakarmienia psiaków :3

Prezent na przeprosiny

     Shizuo nie był zbyt domyślną osobą, a przynajmniej tak twierdził Izaya. Na jakiej podstawie? Ilekroć się pokłócili, a więc przynajmniej raz na tydzień, blondyn się tym nie przejmował. Następnego dnia zachowywał się jak gdyby nigdy nic. Ta postawa niezmiernie irytowała informatora. W końcu nikt nie ma prawa olewać boga! Przy następnej zignorowanej przez ex-barmana kłótni Izaya nie wytrzymał.
- Idź i kup mi coś na przeprosiny! Inaczej nie mam zamiaru wpuszczać cię do domu!
     Blondyn wzruszył ramionami i poszedł do sklepu. Wrócił po kilku chwilach podając Izayi reklamówkę.
- Co to? Ryż?
- Coś. Gdy powiedziałem ekspedientce, że chcę "coś" stwierdziła, że tego nigdy za wiele.
- Masz kupić coś co sprawi, że nie będę zły! - wrzasnął informator zatrzaskując drzwi.
     Tym razem blondynowi znalezienie prezentu zajęło więcej czasu. Po około godzinie zapukał do drzwi wręczając brunetowi torbę z Russia Sushi. Izaya zatrzasnął mu drzwi przed nosem, ale ootoro zabrał.
- Kup coś czerwonego! Co się ZAWSZE daje na przeprosiny! W bukiecie! - Większej podpowiedzi dać mu nie mógł.
     Tym razem Shizuo przyniósł… cały komplet znaków STOP’u.
- Daj już spokój! Zawsze ci to daję i jesteś przeszczęśliwy, co tym razem może być nie tak! - Shizuo wkurzył się i po prostu pchnął drzwi wchodząc do środka.

9 komentarzy:

  1. Bukiet... znaków STOPu.....
    *tarza się po podłodze ze śmiechu*
    Nie no serio, padałam po prostu. To zdanie mnie zniszczyło.
    Żeby zamiast kwiatów dostać takie coś... ja bym się ucieszyła na miejscu Izayasza, nie lubię kwiatów. Ani je zjeść, ani nie wiadomo co z nimi zrobić. Tak tylko stoją, usychają i trzeba je wywalać. Na miejscu Izayki poprosiłabym o czekoladki, a nie bukiet, ale wtedy nie dostałby znaków raczej, tak więc rozumiem zamysł.
    Wgl lubię drabble jako forme wypowiedzi. Takie krótkie, a takie treściwe. Możecie dodawać tego w sumie więcej, bo naprawdę fajnie to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ojejku, ta głupkowatość jest na swój sposób pocieszna :3 Izaya tak bardzo pragnął czerwonych badylków i co? :c Znaki też dobre~!
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza Iza jesteś bogiem przez duże B , haaaa! Mało tego jesteś informatorem więc dwa w jednym wiesz wszystko o wszystkim, dlatego zapytuje się ja, dlaczego nie wiesz, że panowie z reguły nie są domyślni, a już zwłaszcza tak jak my kobiety i Ty Iza-chan byśmy chcieli. Jak im palcem sie nie pokaże to nie ma możliwości żeby zatrybili.
    Notka super, przyjemnie się czytało zresztą jak zawsze :) etooo?? Mam pytano, kiedy cd wampirka bo cierpię z tęsknoty za nim z 2 albo raczej 3 powodów:
    1 Izaya wcielił się w moja ulubioną nadnaturalną istotę
    2 opowiadanko urwało się w momencie gdy coś się zaczęło dziać
    i 3 bo tęsknię i już.
    Pozdrawiam i weny życzę wasza Haru-chan :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha to było dobre haha nie mogę przestać się uśmiechać haha xD to było genialne i powiem wam że jesteście najlepsze =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo, Kiasarin-san~!
    Dziękuję za dużą dawkę śmiechu. :3
    Shizuś, taki niedomyślny. :D
    Ten bukiet znaków mnie znokautował xD
    Również czekam na wampirka :)
    Pozdrawiam i weny~!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest tak bardzo Shizuo, że aż nie mogę :P
    Uwielbiam jak on nic nie ogarnia^^
    Słodkie i zabawne. Bardzo miło się czytało i liczę, że częściej się będą pojawioały takie słodkości tutaj^^
    Pozdrawiam i życzę weny i czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Leżę i nie wstaję~! XD Shizuś ty romantyku~... XD Nie no, po prostu genialne, poprawiłaś mi tym humor w ten nudny dzień. ^^ Lubię takie króciutkie opowiadanka. :D
    Weny~! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Umieram! ~~ Ach tylko na Shizuś może przynieś ryż, a co najlepsze ZNAKI STOPU na przeprosiny! Haha nie mogę! Haha :3
    Jesteście boginiami :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobraziłam sobie shizusia który chodzi po ulice i zbiera znaki stopXDD

    OdpowiedzUsuń