Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 31 stycznia 2015

dj - Wszyscy x Kuroko - (bez tytułu)

Komban-wa~...
Dziś raczej skromnie, może bez zachwytów, choć tęczowi chłopcy w tych ciuchach mnie osobiście bardzo się podobają. X33
No i ten art z Akashi'm. Czemu nikt tego nie kontynuował... Czemu? Q.Q"""
Przy okazji, chciałam podziękować Yuuki-chan za nominację~! Odpowiem, jak już naprawdę dostanę internet, bo teraz mam go tak jakby "na niby", czyli po prostu się włamałam. >.>
Tymczasem...
Enjoy~...















2 komentarze:

  1. Cudne =) chociaż i tak bardziej wole AoKise <3 dziękuje za tłumaczenie to było naprawdę cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra. Ewidentnie zakochałam się w tym obrazku z Akashim i Kuroko *serduszkowooczna emotka* Aż mnie coś telepie w środku na myśl co się potem mogło stać *nosebleed* Tak bardzo chcę to wiedzieć.. Ugh..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń