Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 8 stycznia 2015

Chat: BONUS

Hej wam wszystkim~! Obiecałam dodać bonus Chatu więc dodaję. Widziałam w komentarzu CLD się ucieszyła więc.... muszę ją zmartwić XD To jest mega-krótkie. Ogólnie rzecz biorąc to rozmowa którą napisałam po to by pokazać Inu-chan mój pomysł bo wyjaśnianie go słowami nie za bardzo mi szło....
Proszę was bardzo przed czytaniem kliknijcie w banerek po boku i nakarmcie głodnego psiaka :3
A w sobotę/niedzielę mogę wam dodać albo kolejnego mini-dj'a albo jakiegoś Drr!bbla co wolicie?
A teraz przepraszam za krótkość i enjoy ^^





BONUS:

Shizuo: Izaya robisz to dla mnie?
Izaya: zw
Shizuo: Ok.
Shizuo: ... 
Shizuo: ...
Shizuo: ...
Shizuo: TY MENDO GDZIE TY DO CHOLERY JESTEŚ!!!!
__________ Izaya jest offline______‏____

9 komentarzy:

  1. naprawdę krótki xD i tak nie mogę się doczekać mini-dj ale czekam na wasze wszystkie prace więc czekam a warto na was czekać =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale muszę XDDD
    Ilość emocji w tym bonusie jest tak wielka, bucha z każdej strony, czuć napięcie, ciężką atmosferę, a na koniec znajduje ujście. Te wielokropki są tak pięknie skonstruowane ;-; Trzyma mocno w niepewności. Wypowiedź Izayi daje tyle do zrozumienia, bo kropka nienawiści na końcu mogła oznaczać wszystko i nic. A tu taki zwrot akcji! Po prostu sobie poszedł. ;-; Jak on mógł to zrobić biednemu Shizusiowi? ;-;
    A tak w ogóle, to co Izayasz miał zrobić dla Shizusia, że się tak niecierpliwi? ;> :D
    Krótkie, a jak mi poprawiło humor XD Jest serio super~!
    Agh, btw, od jutra wracam do komentowania, więc spodziewajcie się spamu (trochę tego się nazbierało, Boru Liściasty, czy ty to widzisz? D:)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. O bosz... Te przenośnie, metafory, opisy... Ta wartka akcja porywająca czytelnika w magiczną podróż po perypatiach yaoistycznej krainy... Te hektolitry uczuć... Aż się wzuszyłam...
    Wiecie co mnie poruszyło dogłębnie?
    "Izaya jest offline" - mówi więcej niż tysiąc słów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Shizu-chan biedaku :'c Moja reakcja byla dość typowa. Zatkalo mnie, a potem nadszedl wybuch śmiechu. Spodziewalam się, że krotkie, ale że aż tak? xD To jest idealne, nie trzeba tu więcej dodawać~! Emocje robią swoje, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzykropek nienawiści mówiący więcej niż tysiąc słów.
    Tak, to jest definicja stanu Schizusia i trochę też moja reakcja. Jak Kias mówiłaś o protoplaście to spodziewałam się chociażby tych stu słów no... a tu takie krótkie "coś". Troszkę mi smutno, bo byłam taka tym pojdarana, a tu pięć sekund i już przeczytane... szkoda. No, ale co poradzić, takie Ci kiedyś wyszło i takie jest, nie będę narzekać więcej xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ha... hahaha... hahahhaHahah...BUAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAH XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz jeszcze Extra Bonus Chatu XD
    Ja chcę reakcję Shizusia, gdy Izaya wróci do domku. I wyjaśnienie Izayi, dlaczego tak długo go nie było. ^.^ Huehuehue :D
    Ściskam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę XD Ja tu wchodzę spodziewam się czegoś, a tutaj XD No, ale piękno i finezja podobno tkwią w prostocie <3 Ja też tak uważam hehe ^^

    OdpowiedzUsuń