Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

niedziela, 11 stycznia 2015

Tsuki x Roppi mini-dj Exception I

Ktoś napomknął, że czeka na mini-dj'y więc...
Okej no to startujemy z tłumaczeniem na które czekałam od chyba 2 lat i teraz pośrednio dzięki mnie jest już po polsku <3 Ogólnie najpierw dostałam drugą część od Desire, a gdy skończyłam ją edytować...  Kanra-chan przesłała mi tłumaczenie obu części XD No więc wybaczcie, ale ten 2-rozdziałowy mini-dj ma aż dwie tłumaczki i obu dziękuję za włożony wysiłek <3 
Wstawiłabym następną część za 3 dni, ale tak cię składa że na 14 Inu-chan ma dla was kartkę z kalendarza~.... więc dodam część II później.
Przepraszam, za ucinanie w dziwnych miejscach i kawałki tego samego na 2 'kartkach' całego mini-dj'a ale... coś mi wtedy szwankował program.

Angielska wersja z <klik>
Tłumacz: Kanra-chan
Edycja: Kiasarin
Link do pobrania [ MF ]












9 komentarzy:

  1. Nie wiem czy powinno, ale dla mnie kawaii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie że z tym dj się już spotkałam, ale nawet jeśli to co tam. Czasem dobrze sobie coś przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie Tsukiego z Roppim, nie lubię, bo jest to paring dla mnie nie wiadomy, nie rozumiem go poprostu, jednak tutaj mi się spodobało i z zaskoczeniem stwierdzam, że czekam na dwójkę :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą parą wole jednak Shizaye xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te dwa mini DJnki ♡♥ sa urocze
    W ogole Tsuki I Roppi to jeden z moich ulubionych paringow, wiec nie dziwne, ze mi sie bardzo spodobalo :3
    Pozdrawiam I sciskam goraco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobało i chce więcej dj'ow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć~! Jestem waszą nową czytelniczką i zarazem wielką fanką~! >w< Przeczytałam już duuuuuuuuużo waszych one-shotów, opowiadań i tłumaczeń, ale dopiero teraz pierwszy raz komentuję. Gomene~! ;-; Piszecie super, super, super. XD Dlatego teraz na pewno będę komentować. ^^
    A przechodząc do dj to kocham pairing Tsuki x Roppi. Są tacy kawaiii, tak jak ten dj. XD <3 Czekam na dalszą część. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. "4 Inu-chan ma dla was kartkę z kalendarza~."- to zdanie bardzo mnie zaciekawiło :)
    A co do tego dj to super tylko taki smutaśny na końcu :(
    Czekam z niecierpliwością i weny życzę ^.^
    P.S. Kiedy pojawi się druga część Urlopu?? o.O
    PP.S. Oglądałyście już pierwszy odcinek drugiej seri Durarary??? :)
    my-little-world-of-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę no oczka Roppiego i od razu przypomina mi się zmieniona kreska w Drrr!! przez którą Izaya utracił na swoim spojrzeniu prawdziwego skurwiela. Tak zniszczyć tę jego cudną wredotę, eh... To tak mi się jakoś samo nasunęło po tym dj, co dziwne trochę, bo ten dj mi się podoba. Oczka Roppiego też, nie wiem czemu przypominałam sobie przez to o zmienionej kresce.
    Wiecie, ja właściwie spotykam się z tą parą tylko u Was, ale lubię ją dzięki Wam. I ten dj jest taki... no właśnie jaki? Tak siedzę, siedzę i nie wiem, jak go ocenić. Hmmm... podoba mi się, ale nie wiem jak ująć moje wrażenie po przeczytaniu. Jest... szczery? To chyba najlepsze słowo. Zachowanie Roppiego, myśli Roppiego, tak są chyba szczere. Chodzi mi o to początkowe wrażenie, ten scyzoryk naprawdę jest dla mnie takim symbolem szczerości *być może jestem nie do końca normalna* W każdym razie dj mi się podoba i czekam z niecierpliwością na drugą część.

    OdpowiedzUsuń