Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 5 listopada 2014

mini dj Roppi x Tsuki

Ohayou~! 
Mam mały problem z nazwaniem tego oto dj poniżej xD bo link dostałam z zerochan XD
Więc zostanie tak bez nazwy, mam nadzieję, że jakoś to przebaczycie ":3
Tak to ten "drugi" dj, który był jako notka na blogu Kanry-chan [ link ]
Wgl. jakby ktoś był chętny do tłumaczenia, abo chociaż chciał przetłumaczyć choć jeden mini dj, ale nie ma zdolności do edycji i twierdzi, że moje skromne by wystarczyły to zawsze możecie napisać na e-maila :3
A teraz: a nie jeszcze nie XD PO 1 Banerek po boku -> Wszyscy ładnie klikamy <klik>
PS. Dobiłyśmy do 70 obserwatorów, bardzo wam dziękujemy ^^ niestety prezent dostaniecie nieco później~...

Angielska wersja pobrana z <klik>
Tłumaczenie : Kanra-chan
Korekta: Lizzy
Edycja: Kiasarin
Wersja do pobrania: [ MF ]






















9 komentarzy:

  1. To był naprawdę przesłodki dj. Uwielbiam Tsukiego i Roppiego, a to było tak niewinne i urocze... cudo, naprawdę
    W ogóle kocham to, że wstawiacie na bloga tłumaczenia dj ♡♥♡
    Życzę Wam weny i czasuuu^^
    Pozdrawiam :D

    Ps. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam na nową notkę na moim blogu opowiadania-slash-desire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne, tak troche... Szkoda mi Roppiego, ale ja zawsze za bardzo się z nim zżywam. Może dlatego, że w jakimś sensie jestem do niego podobna.
    I wszyscy ryczą. Obowiązkowo, no po prostu.
    "Jestem szczęśliwy, że Tsuki płakał z mojego powodu" użekło mnie to zdanko.
    Uwielbiam ich ;_; Jestem beznadziejnie pochłonięta uwielbieniem, głównie w stosunku do Roppiego.

    Weny i takich tam...

    OdpowiedzUsuń
  3. To było takie słooodkie~
    I wszyscy płaczą~, i Roppi się cieszy~
    No i ogulnie to takie KYYYAAAHHH~~~!
    Dj z tej parki mogę czytać i zazwyczaj mi się podobają ale do opowiadań z tą parką w roli głównej nie jestem prsekonana... Ja od samego początku czytania Shizayi mam wkodowane w główkę, że "Shizuś nie może być ukr >.<" " I tak samo jak ledwo trawię Izuo, to wszystkie altery mussą być z czarnowłpsym na dole...
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe... tak się zawsze zastanawiam w jakim programie edytujesz te dj. Ładnie to wychodzi, szkoda, że komputery mnie nienawidzą, bo w sumie też bym się za to zabrała T^T Jeżeli jeszcze chcecie coś ode mnie, to mogę wam podesłać kilka tłumaczeń, bo u mnie pewnie będą leżeć i się kurzyć, szatan jeden wie ile xd. Hm... o dj moje przedmówczynie, napisały chyba już wszystko, w każdym razie ja nie mam nic do dodania ^^''
    Teraz idę czytać wampirka, bo cholera, dodane w halloween, a ja musiałam czytać jakąś dziwną książkę o żydowskim dziecku, które stara się przeżyć drugą wojnę x.x
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanra-chan *^* jakbyś coś miała to ja bardzo chętnie zajmę się edycją~!!!
      A co do programu to różnie - ostatnio najczęściej w PhotoScape, ale pracuję też w GIMP'ie i Paint.NET'cie (niech nikogo nazwa nie zmyli to nie ma nic wspólnego ze zwykłym Paintem XD)
      To w końcu Ty przetłumaczyłaś tego Dj'a zdziwiłabym się gdybyś coś do dodania miała XD
      Nie martw się, ja czytam o Rusku pijaku i patologicznym Petersburgu (tytuł to moja własna nazwa dla "Zbrodnia i Kara" Fiodora Dostojewskiego) T.T Nudne jak nie wiem...

      Usuń
  5. No i nie ma dobrego kwadracika, który określiłby jakoś wymiar tego dj.
    Bo ani to "awww", ani "smutne". Tak, no może troszeczkę smuteczku w tym było, ale moim zdaniem to było raczej bardziej poruszające niż smutne. No i bardzo urzekające.
    Podoba mi się.

    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, wpierw chciałam przeprosić, że komentuję dopiero teraz, ale z jakiegoś powodu nie przepadam za Shizayą. Tzn są okej, czasem coś tam czytam o nich, ale raczej to nie jest otp. Za to lubię właśnie tę parkę tutaj powyżej, o której był ten króciutki doujinshi. Czytałam go już w sumie, ale i tak jest on przeogromnie uroczy i słodki :* Uwielbiam tę dwójkę - ponurego Hachimenroppiego i zakłopotanego Tsukishimę - są chyba ze wszystkich osobowości najbardziej słodcy i przemili *_* To tak apropos; wy też piszecie bardzo fajne shoty o nich. Szczególnie podobał mi się ,,Deszcz" Był taki uczuciowy i jednocześnie wzruszający. A miniaturka strasznie mi się spodobała. Po prostu CUD, MIÓD I ORZESZKI <3 Szkoda, że tak mało jest opowiadań na temat tej dwójki w blogosferze ;((
    Życzę dużo weny i obiecuję starać się cześciej komentować i jakoś przełamać do Shizayi!
    PS Nie zna może ktoś jakiś innych blogów, w tym stylu, które piszą o Tsukishima x Hachikmenroppi? Najchętniej jakieś dłuższe opowiadania? Onegai...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to naprawdę miłe >///< *Deszcz i miniaturka był moje*
      Um... powiem tak - najcudowniejszy blog z tym paringiem, na którym powstawało prze-genialne opowiadanie z nimi niestety ;-; został usunięty jakiś rok temu *może mniej* i od tego czasu wszystkich przykryła żałoba do tego paringu... a przynajmniej przestał on być tak popularny:
      Jedyne opowiadanie o nich (jakie w tej chwili kojarzę) jest z tego bloga http://opowiadania-yaoi-i-inne.blogspot.com/p/spis-tresci_22.html jest tam też 5 one-shotów z nimi *^*
      http://shizaya-yaoi.blogspot.com/2013/06/oneshot-tsuki-x-roppi-kagerou-days.html - tu jest one-shot też wspaniały *^*
      na tym blogu two-shot i 3 one-shoty/miniaturki - http://shizaya-opowiadaniayaoi.blogspot.com/p/spis-tresci.html
      a tutaj jest część opowiadania też z nimi związana http://opowiadania-yaoi-drrr-i-inne.blogspot.com/2013/11/shizaya-all-stars.html
      tutaj one-shoty/miniaturki "tik tak" i "ostatnie chwile" - http://moje-opowiadania-yaoi-i-nie-tylko.blogspot.com/p/blog-page.html
      więcej na obecną chwile nie pamiętam ^^""" mam nadzieję ze znajdziesz coś nowego. A i jeszcze zapowiadam, że względnie niedługo pojawi się u nas one-shot właśnie z Roppim i Tsukim, bo pisanie go zostało skończone, czekam tylko na betę ^^
      Miałam też w planach napisanie o nich 6 rozdziałowego opowiadania, innego kliku/kilkunasto-rozdzałowego opowiadania i 3/4 rozdziałowego - ale nie wiem jak z tym będzie ponieważ wielu osobom się już (że się tak wyrażę) przejadł ten paring.
      Jeszcze raz dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  7. Widziałam już gdzieś tego dj hsdghagdh ♥ Uwielbiam Tsukiego i Roppiego, wiem też jak czasami emocjonalne i ciężkie są dj z nimi. Jest w nich tyle emocji, tyle wszystkiego... ♥
    W ogóle oni są dopasowani idealnie i na tym dj super to widać. Podoba mi się to.
    Poza tym, to ''fufufu'' zawsze mnie bawiło. Co tam, że jest smutna scena. Mnie to i tak bawi do łez XD
    Gratuluję dobrej roboty z tłumaczeniami dj ♥ Tak często ich brakuje ♥

    OdpowiedzUsuń