Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

niedziela, 9 listopada 2014

Egzorcysta!Shizuo x Wampir!Izaya mini-dj - 1/2 prezentu na 70 obserwatorów~!!!

Dzień dobry wieczór kochani~...
Witam was z telefonu (gdyż mój komputer działa z prędkością tych, co to były 20 lat temu, a w laptopie skończył się limit internetu, o którym nie wiedziałam), leżąc w łóżku, w którym umieram. T^T Miałam dziś dać coś swojego, ale tak się nie da pisać, dlatego przepraszam... Ale nie zawiedziecie się~! Poniżej mamy drobny prezent z okazji 70 obserwatorów (choć teraz jest już 71, w tym tempie ten blog będzie żył samymi prezentami na takie okazje X33) a raczej jak się nie mylę jedną jego część, następna za bodajże 3 dni~! (Jeśli się mylę to mnie popraw, Kiasarin-san X3)
To tyle ode mnie, dziękuję za uwagę, wracam do umierania~... A dla was...
Enjoy!
Hejo~...
Prawdopodobnie Inu-chan się nie myli... bo bez bety to ja już widzę jak my dodajemy coś normalnego =3=  w sensie opowiadanie...
Myślę, że możecie się przygotować na miesiąc pod znakiem dj'ów albo przynajmniej na kilka w tym miesiącu. Poza tym na chat... i może jedną miniaturkę z wampirkiem >.>""" Choć uprzedzam średnią. (moja więc mogę tak o niej mówić :P)
Ale teraz cieszcie się i radujcie bo oto wygrzebałam z otchłani internetów mini dj z naszym kochanym wampirkiem i egzorcystą. Niestety jest bez nazwowy TT-TT
Przypominam o kliknięciu banerka po prawej~~>>
A teraz Enjoy~!
P.S. Różo jeśli to czytasz odpowiedziałam pod twoim komentarzem ;)

Tułaczenie: Inu-chan
Edycja: Kiasarin
Wersja do pobrania [ MF ]









6 komentarzy:

  1. Słodki i śmieszny za razem~  ̄ω ̄ No i teraz macie już 72 obserwatorów~!
    Ja ne~
    Dawniej anonimowa Ayame, teraz Hachi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zastanawiałam jak w tych animcach ludzie mogą się tak zwyczajnie ugryźć w rękę do krwi. Najpierw Eren w SnK gryzł się w dłoń przy każdej okazji, żeby odstawić cyrk w stylu "patrze jaki ze mnie piękny tytanik jest", a teraz jeszcze Shizuś się dziabnął. Strasznie ciężko samemu sobie przegryźć skórę w ten sposób (tak próbowałam z czystej ciekawości, tak wiem jest zryta, ale i tak nic z tego nie wyszło, tylko został mały, obśliniony półksiężyc pseudougryzienia). Chociaż w sumie... co to dla Shizusia takie jedno dziabnięcie się. To w sumie jak ugryzienie komara dla normalnego człowieka pewnie, albo jeszcze mniej odczuwalne. W końcu Shizuś nie ma wyczucia. No, ale i tak to gryzienie się w dłoń... ciężka sprawa, mam z niej rozkminę życia xd
    No, a Izuś to mi się trochę z takim szczeniakiem skojarzył tutaj. "Masz pij to" no jak do takiego głupiego, nieogarniętego, ale wybitnie słodkiego szczeniaczka. Urocze. Izuś wampirek jest aż nazbyt uroczy xd

    Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że ja też próbowałam? XD
      Tyle, że mi się udało :')

      Usuń
  3. Urocze^^
    Uwielbiam doujinshi, a te u Was na blogu są zazwyczaj takie słodkie (te, które przeczytałam, wstyd, ale nadal mam zaległości ;-; )
    Bardzo mi się podoba i trochę skojarzyło mi się z pierwszym rozdziałem Waszego "Wampirka" :3
    Życzę dużo weny i czasu przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaszne :33
    Kocham Was za te małe doujiny całym pikadełkiem ^^
    Mylciaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Shizu nie chce go puścić, bo boi się, że Izaya najzwyczajniej w świecie go opuści? Może Shizu jest zazdrosny?
    Poświęcenie dla ukochanej osoby - co tam, że to wampir, co tam, że to może boleć! Odgryzłbym sobie rękę, abyś się najadł. Tak to odczytuję. To takie urocze i w ogóle ta wersja Shizayi jest aż nielegalnie urocza. Czy tak się da? ;-;
    Takie kochane ♥

    OdpowiedzUsuń