Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 19 listopada 2014

Dj Shizaya - Teacher and Student

Hejo~!
Zanim zapomnę BANEREK PO PRAWEJ WSZYSCY KLIKAMY W BANEREK -> 
Dzisiaj króciutki dj... w sumie klasyfikowałabym go jako mini-dj, ale angielski tłumacz twierdził, że to dj więc ja też przy tym obstaję >w< Tłumaczem jest - niecodziennie - Desire, której z tego miejsca chcę jeszcze raz bardzo podziękować za spełnianie moich tłumaczeniowych zachcianek XD Polecam też jej bloga (gdyby ktoś nie znał -w co osobiście nie wierzę- bo świetnie pisze *w*) -> http://opowiadania-slash-desire.blogspot.com
To jest tak bardzo Awwww *w* Uwielbiam tego dj'a choć niestety króciutki TT^TT
W ogóle kocham Rairę, a w relacji uczeń nauczyciel to już najbardziej <3
Wgl. pokusiłam się o zrobienie "logo" bardziej ambitnego niż wycięty kawałek obrazka i jak wam się podoba? ^^ Wiem, że technicznie to nadal wycięty kawałek obrazka (XD) ale tytuł paring i odsłona dodane zamiast tekstu. Mnie się tam tak podoba, przynajmniej wszyscy wiedza o czym będą czytać, ne? ^^
O powiem jeszcze, że w sobotę pojawi się Chat na prośbę CLD i postaram się wyrobić w kartką z kalendarza na 28 lub 30 ^^ Z Inu prawie nie mam kontaktu więc ten >.>""" nie mam pojęcia co i jak... Ale już was nie zanudzam Enjoy :3


angielska wersja z  <klik>
Tłumaczenie: Desire
Edycja Kiasarin

Dj znajdziesz na Hotaru-nai Yami

8 komentarzy:

  1. Faktycznie to to jest mini.
    Ale słodkie bardzo.
    Prześliczne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie~ ♡♥♡ ~
    °•☆•°•★•°•☆•°
    ♡°○♥○°♡
    ◀◆●•▪■♧■▪•●◆▶
    ~={《♡♥●•○◇♣◇○•♥♡》}=~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, to było takie... Nie shizusiowate, ani nie izayowate. Ale słodziutkie~ c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze =w= Nie znałam tego dj, miło zobaczyć coś nowego. A właśnie tak się ostatnio zastanawiałam nad szkolną Shizayą, czy nie macie może w planach takich dwóch dłuższych dj... Zdaje mi się, że one są jakby ze sobą powiązane i tam właśnie Shizuś jest nauczycielem, a Izaya uczniem =w= Nie pamiętam nazw, bo dawno je widziałam, ale za to wiem, że ten obrazek, który macie w spisie opowiadań przy "Może bóg potrafi zachować rozum w miłości", jest okładką jednego z nich.
    A tak wgl. Kiasarin-san, próbowałam ci wysłać tłumaczenia, ale nie mam pojęcia czy doszły, ponieważ działam na tablecie, a on się nie lubi z moją pocztą ;^; Jeżeli ich nie dostałaś, to nie wiem co robić. Nie ma może jakiejś innej drogi kontaktu z tobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi ci może o "Reikyori renai" i "Reikyori housoku"~? C:
      Świetne dj, fajnie jakby dziewczyny przetłumaczyły c:

      Usuń
    2. Kanra-san niestety nie dotarły q.q umm... może GG albo MAL ewentualnie spróbuj wyslać tłumaczenie w treści e-mila a nie jako załącznik.
      Znam te dj'y uwielbiam je i dlategp mam w spisie jako obrazek do opowiadania *q* ale zasmucę was dziewczyny.... choć może raczej ucieszę :) grupa AmaiAkuma przetłumaczyła je już dawno temu. Nie wiem czy są na centrum mangi, ale na stronie grupy na pewno. Mam nadzieję, że pomoglam ^^

      Usuń
  5. Jeju jakie to słodkie (i nie chodzi tu o cukierki) jeszcze trochę i czytelnik będzie się rozpuszczał od nadmiaru cukru~ więcej, więcej~!

    OdpowiedzUsuń
  6. JHgjhgsdhsgdjgaj, dj z tym, że któryś z nich jest starszy jest kolejną, uroczą rzeczą! Już jeden czytałam na centrum-mangi, gdzie Izaya był nauczycielem i to było takie słodkie ;-;
    Aj, no i wszystkie panienki są Shizusia. Co z tego, że to nauczyciel. To nie zwalnia go z byciem przystojnym~ I ten tylko ich sekrecik.
    Jest masa dj, a tak mało czasu, aby je czytać (czy chociażby przeglądać). Aż szkoda czasami je pomijać, jak się pojawiają masowo na tumblrze ;-;
    Aż sobie pobiorę. Słodyczy nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń