Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 12 listopada 2014

Egzorcysta x Wampir - "Death is Different for the Proceeding Two Men"

Hej~... Witajcie wszyscy. Dziś jak obiecałyśmy druga część prezentu na 70 obserwatorów. Choć po ostatniej notce jest was aż 74 Yay~! Dziękujemy :3 Tak sobie żartowałyśmy z Inu-chan, że jeszcze jeden i drugiej części prezentu na 70 to byłby prezent na 75 XD
Informacyjnie powiem ze w niedzielę spodziewajcie się "Kartki z Kalendarza" a jeśli nie uda nam się napisać (ostatnio na nic nie mamy czasu -.-"") to jakiegoś one-shota lub kolejny rozdział opowiadania - "Chat". Zapowiada się też że w tym miesiącu dodane zostaną również jeszcze 1 mini-dj (Shizaya w czasach Rairy) i jeden króciutki, choć pełnoprawny dj ^^  zwykłą Shizayą
A teraz najważniejsze! KLIKAĆ W BANEREK PUSTAMISKA PO PRAWEJ -> Ładnie proszę :3
Enjoy~!
Komban-wa drodzy czytelnicy~...
Witam was kolejny raz z telefonu~... Nie mam zielonego pojęcia o czym pisać i dziś wybitnie chce mi się spać, tak więc najkrócej jak się da - zapraszamy na drugiego dj'a z okazji 70 obserwatorów, których obecnie jest bodajże 74~... Kocham was za to, jak bardzo mnie zaskakujecie. X33
No to enjoy~! ;3



Wersja angielska z <klik>
Tłumaczenie: Inu-chan
Edycja & Typesetting: Kiasarin
Wersja do pobrania

UWAGA DJ został przeniesiony na
>> Horatu-nai yami <<
zapraszamy tam ;)














9 komentarzy:

  1. Aaaaw i tak ma być! Z charakterem! Lubię tę wasze dj, w kilku klatkach zawierają tyle pięknej Shizayi xd No i do tego ten... drapieżny taki *q* Podoba mi się taka wersja wampirka bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten paring (nawet bardzo ^•^), ale jakoś ten dj mi nie podszedł. Taki jakiś... jakby niedokończony i zagmatwany. A mimo to, podziwiam was, bo tłumaczenie genialne ~ c:
    Tak mnie naszła taka myśl w czasie czytania tego dj... Dlaczego w Drr!! są sceny takiego niewinnego yuri, a nie ma nawet odrobiny shounen-ai~? To takie niesprawiedliwe~! ;c
    Nie wiem skąd mi się wzięło na takie myśli, to po prostu przez Mai i Kuru. Gomen~ x3

    Nie ukrywam, że zamiast "Chatu" wolałabym jakiegoś one-shota c: w iem że to zależy od waszej ilości wolnego czasu, dlatego trzymam za was kciuki żebyście miały go jak najwięcej >.<
    Czasu, czasu, weny i takich tam,
    ~S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zagmatwany >3< Przedstawia śmierć widzianą z dwóch niecodziennych perspektyw (Shizusia i Izayi) oraz to jak obaj pojmują długość życia. Poza tym końcówka *q* nie mam pojęcia czemu, ale to mega urocze nie ważne czy zinterpretujemy to jako "Izaya chce zginąć tylko z ręki Shizuo i umrzeć razem z nim/przed nim - żeby nie zostać samemu na świecie \(^o^)/" Czy raczej jako "Izaya nie pozwoli się zabić, więc Shizuo nigdy nie zginie i będą razem żyć 'bawiąc' się ze sobą po wsze czasy" - Ten wariant wnioskuję po wcześniejszym pytaniu o bycie potworem, po stwierdzeniu bliźniaczek że ludzie wyginą ( a potworki nie *w*) i tej róży z dj'a którą Izaya pewnie chce wyjaśnić kruchość ludzkiego żywota ^^
      - Przepraszam za takie wywody ale po prostu uwielbiam tego dj'a \(*^*)/

      One-shot zależy głównie od bety... ale postaram się chociaż z miniaturką (kartką z kalendarza) na niedzielę ;) Choć nie obiecuję :-:
      Dziękuję za życzenia ^^

      Usuń
    2. a i zapomniałam dopisać -.-""" Wątku Yaoi nie ma bardziej zaakcentowanego w Drr!! bo tam jest Erika ona wyczerpała cały przydział Yaoi.

      Usuń
  3. To było genialne! Naprawdę uwielbiam te dj, które tu wstawiacie^^
    Gratuluję 74 obserwatorów i życzę ponad 1000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cycki~ *fangirls na bliźniaczki* Ciekawiło mnie jak te dwie wyglądałyby jako wampiry, a tu proszę~ takie ładne ubranka mają =3=
    Rany, jak Shizuś mógł im uwierzyć? >.< Mairu to większy krętacz od Izayi, trzeba być... idiotą. Izaya ma rację xD Wgl. nie znałam tego dj, zawsze widziałam tylko ostatnią stronę bez żadnego odnośnika do całości ;^; to bolało
    Oczywiście gratuluję tylu obserwatorów ^^, powinno być dwa razy więcej >w<
    Czekam na niedzielną kartkę~ Oby starczyło wam czasu :3 *trzyma kciuki*
    Ps. Kiasarin-san, wybacz, że tak się ociągam z przesłaniem tych tłumaczeń, mam spory bałagan w zeszytach i trochę mało czasu, żeby wszystko poukładać ^^" Myślę, że w piątek, albo sobotę je podeślę :3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaa *-* Tak dobrze. Róbcie mi tak dobrze. Uwielbiam te krwiste klimaty, są po prostu... Miodzio! Kocham. Strasznie mnie jara, że macie dziewczyny zakładkę z dj, zaje pomysł. Będę czekać na każdy kolejny.
    Gratulacje tylu obserwatorów! Byle tak dalej!

    Ps. U mnie nowe Koszmarki, jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey, znowu "krwiste" klimaty~! Dj ktore wrzucacie zawsze są super, no i oczywiście tłumaczenie również pierwsza klasa~!  ̄ω ̄ Już nie mogę się doczekać nirdzieli~~~! Życzę Wam duuuuuuuużo czasu i jeszcze dwa razy tyle weny~!
    Ja ne~

    OdpowiedzUsuń
  7. " Z końcem dzisiejszego dnia będziesz prochem.'' czyli lvl up pogróżek Shizusia~. Bardziej niczym uprzejmy, wyrafinowany facet. Punktuje mu to, tak bardzo fajnie to brzmi XD
    Dalej, czy tylko mi się wydaje, że stroje siostrzyczek są takie strasznie skąpe? Tak w sumie... To momentami przerażające.
    Ughu, kolejny uroczy dj~ ♥

    OdpowiedzUsuń