Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 1 marca 2014

NIESPODZIANKA na 50.000 wyświetleń~!

Kiasarin: *dmucha w trąbkę z czapeczką urodzinową na głowie* wybiło nam 50.000 wyświetleń~!!! (w sumie to już prawie 55000... ale z nas lenie xD)W sumie to Inu-chan miała dla was przygotować na tę magiczną liczbę jakiegoś one-shot'a... ale ponieważ to na niej wymusiłam czułam się nie fair. Więc zrobiłyśmy coś razem~! I tym razem mamy dla was coś specjalnego~! Coś, czego jeszcze nie było~! Ale to nadal Shizaya x3
Więc z okazji takiego wielkiego jubileuszu... co prawda trochę po czasie ale jest ^^- Shizaya-dj 13nyan 

Inu-chan: Khem~... *ustawia się uroczyście, machając ogonkiem* Dziękujemy wam wszystkim za tyle odwiedzin~! :33 Yay, naprawdę miło zobaczyć taką ogromną liczbę odwiedzin, a nasz blog ma ledwie 10 miesięcy~! :33 (Tak, dokładnie dziś wychodzi 10 miesięcy, ale shot na tę okazję będzie jakoś dopiero w tygodniu~... Wybaczcie, jestem wyczerpana psychicznie jak prawie nigdy~... >.>"" Dlatego nawet parę dni temu z wenem nie byłam w stanie pisać, co mnie denerwuje~! ><" W każdym bądź razie~...) Mam ochotę wyściskać wszystkich naszych czytelników każdego z osobna, nawet tych anonimowych, ale chyba dnia by mi na to nie starczyło~! o.o :33 Więc zróbmy grupowego misia~! >w< Macie internetowe uściski od szczeniaka~! :33
Aha, a co do doujina niżej~... Mam nadzieję, że się spodoba. X33 To była nawet przyjemna praca, może kiedyś by to powtórzyć~? No, pewnie to powtórzymy, ale tylko, jeśli wam się spodoba~! Więc piszcie, czy się podoba, nawet, jeśli to tylko anonimowe "podoba się", będę baaaaaaaaaaardzo wdzięczna~! :33

To nasza pierwsza taka praca więc chętnie posłuchamy co nam macie do powiedzenia i co jeszcze można by poprawić ^^ 

tytuł: "13nyan"
angielska wersja pobrana z : <klik>
tłumaczenie : Inu-chan
edycja : Kiasarin

Dj został przeniesiony na 

>> Hotaru-nai yami<<

13 komentarzy:

  1. Cudny prezent! Nic tylko was wycałować :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wziąć do rąk i normalnie nie puszczać za takie prezenty X3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale... Ale... Ale... *bliska płaczu* Ale dlaczego to takie krótkie? I dlaczego ja nic o tym nie wiedziałam? I dlaczego "to" nie znaczyło "to" tylko coś innego?
    Moje życie legło w gruzach.
    Idę się pociąć powietrzem.
    Jeden dojszjin
    Jedna hwila
    Jedno rzycie
    Jedna rzyła

    A tak na poważnie to gratuluję X3 <333
    Kawał dobrej roboty *hug*

    OdpowiedzUsuń
  4. *nadyma policzki* a ja już na coś liczyłam. Kreska bardzo przypomina inny dj z Nekozayą tylko, że tam są już te "fajniejsze" sceny - ale nazwy nie pamiętam chyba coś na L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znalazłam~!

      http://drrrtranslations.tumblr.com/post/41662110842/leise-shizaya-neko-izaya

      Usuń
  5. ajj..~! piękne, cudowne, uwielbiam doujiny~! prezenty od was sprawiają, że mam ochotę nabijać coraz więcej cyferek na wyświetleniach XD [czy to oznaka egoizmu? hmm.. oby nie:P]
    bardzo mi się podobało~!
    nic dodać nic ująć~! więc o żadnych poprawkach nie musicie nawet myśleć;D jest idealnie!~XD cieszę się, że wzbogaciłyście bloga o kolejną perełkę;D jest naprawdę piękna~! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuu~ Ale słodkieee <3 Kochaaam *O*

    OdpowiedzUsuń
  7. *^* Naaah~~ <3 Jeden z lepszych dj z nekozayą jakie czytałam, a do tego tutaj jeszcze przetłumaczone =w= Nie żebym miała coś do angielskiego, ale uważam, że polski język sam w sobie jest ładniejszy, więc tym bardziej się cieszę, że mogę to tutaj przeczytać w ojczystym języku~~ Jak dobrze, że na świecie są jeszcze pracowici ludzie, którym chce się mnie uszczęśliwiać~~ xD Świetny pomysł. Świetny prezent. Od teraz będę nabijać wejścia żeby tylko dostać kolejny *^* Dostanę, prawda~~? *Geass podpierdzielony Lulu* W imię ludzkości!
    Pozdrawiam~~ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All hai Lelouch~!!! ee... Kanra-san ^^""
      Jak znów będzie jakaś rekordowa liczba wyświetleń, to pojawi się nasze podziękowanie~!

      Usuń
  8. Słodkie *O* <3
    Chyba złożę tu konto, żeby móc komentować wasze posty bez anonima ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze kocham Was~!
    jestescie niesamowite, wspaniale i najlepsze <3
    Koci Iza taki mrasny ~^.^~


    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju słodziutkie. Bardzo fajny prezent który mi się bardzo mi się podobał. :) Chce więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. No.
    Widziałam to już wcześniej, nawet w dniu premiery, ale dysk mi się popierdzielił i komputer padł ;=;. i siedziałam na telefonie~ ŁAJ~ .-."
    No, ale znalazłam dużo nowych ciekawych blogów w tym czasie~ NIE, WRÓĆ, NIE POWIEDZIAŁAM TEGO~! Zostaję z wami~!
    No. Ale przez brak kompa wena mi dopisuje i mam już w brudnopisie coś~
    PAPA

    OdpowiedzUsuń