Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 23 października 2013

Informacje



Witajcie!
Cóż, mamy z Kiasarin-san parę informacji~... Etto, zapewne wam się nie spodobają, ale co poradzę~...

Po pierwsze i najważniejsze, parę słów od Kiasarin-san. Moja kochana pani potrzebuje troszkę odpoczynku... No, ale jak każdy~! Nie dziwię jej się, bo kto by tego nie chciał? Dobra, ja już nie szczekam, niech ona wam dokładniej wytłumaczy, dlaczego...

Hejo ludzie, przepraszam, że nic tak ostatnio nie dodaję, ale jestem na "urlopie". Wstępnie mam go skończyć 3 listopada... Nie wiem, jak będzie w praktyce. A, jeszcze należy wam się jakieś wyjaśnienie, więc:
Kompletnie nie mogę sklecić porządnego zdania, ale na serio. Co chwila powtarzam słowa, albo nie umiem opisać o co mi chodzi/jaka jest czyjaś reakcja. A wolałabym zrobić przerwę, niż wam publikować coś tak okropnego... To tyle~!

A teraz ode mnie. Moja sytuacja ma się odrobinę lepiej~... Piszę, naprawdę piszę, ale idzie mi taaak powoli... Naprawdę nie mogę się za to zabrać porządnie, chociaż próbuję. Nie ma to jak siedzieć i starać się coś wstukać na siłę. Nie mam dość wena na pisanie komentarzy (Właśnie, przepraszam, że nie komentuję, ale... Nie umiem nawet opisać jak mi się czytało. Obiecałam sobie nie czytać nowych rozdziałów dopóki nie będę w stanie skomentować, ale to nie pomaga~... :'c) już nie mówiąc o czymkolwiek innym. Zatem przepraszam. Wygląda na to, że jeszcze kilka dni nic się tu nie pojawi.
*klapnęły jej uszka razem z ogonkiem* Gome... Q.Q *chowa się w bezweniu*

Aha i jeśli chcielibyście wiedzieć, kiedy tak mniej-więcej coś się może pojawić~... Na Halloween już coś mamy. Czy pojawi się coś wcześniej~... Nie wiem. >.>

Wszelkie ochrzany można wstawiać w komentarzach, lub pisać prywatnie. Kontakty do nas obu znajdują się w zakładce "O nas ^^". (Chociaż jak już ochrzan, to raczej do mnie, dobrze~?)

To tyle... Do napisania~!

4 komentarze:

  1. Zalożę się, że i tak nie doda tego komentarza, bo blogger mnie nie kocha T.T
    No, ale trudno. Ja ochrzaniać nie będę, bo sama doskonale wiem, jak to jest, kiedy nie można nic napisać. Mialam taką sytuację wielokrotnie, więc lączę się z wami w bólu i tysiącu lat cierpienia :c Będę czekać wytrwale na jakiekolwiek notki, no nawet te króciutkie (tak z 10 slów, nie no, przesadzilam c:) Powodzenia w odblokowywaniu się i pisaniu kolejnych notek. Będę wiernie czekać c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujecie. Sama pisze yaoi, i to w trudnej do opisania wersji (nie, jeszcze nie napisałam TYCH scen). Mam nadzieję że szybko wrócicie do formy.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochrznu nie będzie, rozumiem Was, każdy od czasu do czasu potrzebuje odrobiny wytchnienia (Jak chociażby mój współautor. Pożalę się do Was na niego. Już chyba drugi miesiąc jednego opo skończyć nie może Grrrrr,,, Ta Wredota) ale nic to.
    To oczywiste, że nikt nie chce pisać kiepsko i czasem potrzeba zebrać wenę i odpocząć, żeby się zresetować.
    Ja poczekam. Mam czas...
    Udanego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać cierpliwie :)
    Trzymam za Was kciuki *w*

    PS.
    Jeśli jesteście zainteresowane to zajrzyjcie do mnie na http://opowiadania-slash-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń