Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 26 października 2013

Hejo~! WAŻNA SPRAWA

Mam do was taką jedną ważną sprawę~! Nie, to nie jest notka ale proszę żebyście to przeczytali albowiem tak chcę ( i to właśnie dotyczy notki)~!
Konkretniej~!
Puki co, jako tako mam chęć do pisania... powiedzmy, że wróciła połowicznie z wakacji jak się dowiedziała że ostatnio notkę pisałam przed 10 października....
Ale jakoś nie mam ochoty pisać ani God's Game ani Zakazanej Miłości ( jak na ironię zakazaną miłość miałam pisać jak nie mam pomysłu na nic innego) chciałam walnąć jakiegoś one-shota, ale no.... powiem tak pomysł mam tak jak wenę- połowicznie. Więc czekam spokojnie aż mi się skatalizuje. Ale ja jednak chciałabym coś napisać~! I tu wchodzicie WY~!
Znacie taką zabawę, że każdy pisze jedno zdania a inne osoby mają dopisać kolejne żeby powstało opowiadanie? No to zabawimy się w coś podobnego~! Moja propozycja jest taka:
Niech każdy w komentarzu napisze 1 punkt (nie więcej!!!) planu wydarzeń a jak już będzie ich tak z 15 ( puki co jest spore zainteresowanie... W kilka godzin 8 punktów. Wiec nie ogranicajcie się do 15 zrobimy ich wiecej~! Wstępnie 20 co?) to napiszę według tego planu opowiadanie~! ^^
I teraz zasady:
1. To ma być SHIZAYA ( wybaczcie jeśli ktoś woli izuo, ale większość jest jednak za shizayą)
2.Punkty mają być 1 ewentualnie 2 zdaniowe. Nie rozpisujcie ich dokładnie dajcie działać wyobraźni, na tym polega zabawa~!
3. Po dodaniu swojego punktu trzeba zaczekać, aż ktoś napisze przynajmniej jeden punkt zanim wy dodacie kolejny swój... rozumiecie czy zbyt mętnie wyjaśniam? chodzi o to, że:
xxx- 1. Shizuo i izaya się gonią
yyy- 2. Izaya wbiega do ślepego zaułka
xxx -3. Shizuo przypiera go do ściany
a nie:
xxx- 1.Shizuo i Izaya się gonią
xxx- 2. Izaya wbiega do ślepego zaułka
xxx -3. Shizuo przypiera go do ściany
No to mam nadzieję że wszystko jasne :)
4. Z założenia to ma być coś w typie komedyjki więc bardzo proszę bez depresyjnych kawałków o śmierci głównych bohaterów- ale jak tak napiszecie to oczywiście nie wycofuję się z założenia, napiszę dokładnie według planu.
5. Anonimki też mogą komentować i dopisywać plan, liczę na waszą uczciwość :)
6. Możecie napisać w tych punktach cokolwiek byle składały się one w jakąś logiczną całość. Tj. Jak napisze mi ktoś że np: Izaya rzuca Shizuo dla znaku STOP w którym się zakochał albo że Shinra stworzył jaką miksturę przez którą Shizuo wielbi wszystko co jest różowe i marzy o lataniu na tęczowym jednorożcu( sorry koleżanka podesłała mi taki filmik/przeróbkę/ parodię)- To tak będzie. To wasze opowiadanie i liczę na wasze pomysły. 
7. Wydarzenia mogą być rozciągnięte w dłuższym czasie, najwyżej zrobi się z tego two-shota a może i jakieś krótkie opowiadanko, kto wie :3

No to chyba tyle regulacji~! Liczę, że zechcecie się pobawić i opowiadanko jakoś wyjdzie~!

EDIT: Zapomniałam wam napisać, że możecie ich wysłać wszędzie gdzie chcecie, możecie dodać ich alterego i każdego z tego anime na kogo macie ochotę, a no i oczywiście jeśli chcecie to możecie ich też przenieść w czasie do czasów Rairy, dobra :) Mam nadzieję że będziecie chcieli się tak pobawić bo jednak nie chcę was straszyć ale albo to albo notki nie będzie jeszcze dłuższy czas....

204 komentarze:

  1. Ja pierwsza, ja pierwsza~! X33 (Skoro mogę~... :3) Inu-chan wkracza do akcji~! (Jak fajnie, mogę sobie wymyślać a kto inny za mnie napisze~! Nie chwaliłam cię jeszcze, więc tutaj ci to powiem - Ge-nia-lne~!!! :3 *macha ogonkiem*)
    Więc~... Od czego tu zacząć~... To od czego nie lubisz zaczynać~? X3 No dobrze, nie będę wredna. ;3

    1. Shizuś siedzi sobie w kąpieli z różowymi bąbelkami i nagle wpada mu do łazienki ekipa filmowa.

    No skoro to ma być komedia~... ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gumiś też może!? Gumiś może!? Ne! Ne! Może? (pierwotnie samo napisało mi się "noże". Przypadek. Nie sądzę. Ale do rzeczy)
    Jak tak to też dorzuci od siebie grosze (zaciera ręce ze złośliwym uśmieszkiem)

    2. Prowadzący oznajmia zszokowanemu brunetowi (który zasłania sobie przyrodzenie bąbelkami. Dobra, wiem, miałam za mocno nie rozbudowywać. Sorki. Już przestaje. Możesz o tym zapomnieć.) że jest z programu "Wybacz mi proszę" a przysyła ich nie kto inny, jak jego zaprzysiężony wróg.

    Dobra. Rozpisałam się... Hue hue hue. Wybacz.
    Nie...
    Nie...
    Nie...
    WYBACZ MI PROSZĘ!

    Dobra, koniec żartów. Czekam na więcej komów, też chcę coś jeszcze dopisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, zbudujmy choć początek opowiadania już teraz~! :33 A potem jeszcze ktoś dojdzie i wtedy akcja jeszcze się rozwinie~!

    Miało nie być zbyt szczegółowo, ale~... To dopiero początek, potem postaram się ogólniej, okee~? (Bo mogę pisać dalej, ne, Kiasarin-san~? X3 Jeśli ktoś doda swój punkt~...)

    3. Szef ekipy tłumaczy Shizusiowi, że w ramach przeprosin może dać Izayi jedno zadanie, ale może być tylko takie na zgodę. Izaya z góry musi się zgodzić.

    (Ne, Gumiś-san, miałaś na myśli blondyna w kąpieli, nie~?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gomen, za pomyłkę to z podniecenia :P

    To skoro, już kolejna (ta sama) osoba dodała coś od siebie, to niech i ja coś dodam.

    4. Niech nasz słodki brutal każe Izayi przez jeden dzień ew tydzień (a co tam , będzię opo na dłużej :P Tu już wybór zostawiam komu innemu) udawać swoje zwierzątko (Najlepiej kotka, bo taki petuś mi pasuje, ale może być też chomik, albo króliczek play-boya XD. Najfajniej coś czemu można przyczepić obróżkę, uszka i ogonek)

    Ajć..,. za dużo opcji daję, wybacz, ale jakoś się nie mogę powstrzymać!
    Dobra, zobaczymy, jak to ktoś rozkręci...

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. I w tym momencie wpada Psyche~! Oczywiście traktuje Shizusia jak swoją własność.

    Nee, ja wiem, że nie powinnam ciągle tu wpadać~... I ciągle pisać swoich opcji~... Ale siedzę na weselu i taak mi się nuudzi~! >.< A nadal nie mam wena na cokolwiek poza tym, bo się nakręciłam. Wybaczycie mi, nie~? X3" Ja tak tylko do 1 w nocy, potem postaram się dać pole do popisu innym~... X3"

    OdpowiedzUsuń
  6. Izaya strasznie sie wkurza na Psyche i zaczyna rzucac w niego nozami wtedy Shizuo niespodziewanie zaczyna dopingowac bruneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Szizuo zaczyna sie podwalac Vi wiec Izaya nie wytrzymuje i wypieprza ich ze swojego mieszkania krzyczac i znow rzucajac nozami.
    Rainbow Unicorn/Dead Parade

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastepnego dnia Shizu-chan wsciekly, ze mu drogowcy zabrali wszystkie zanki drogowe, biegnie do mieszkania pchly, wywaza drzwi i zastaje Izaye masturbujacego sie na stole wibratorem i jeczacego bezwstydnie jego imie (Shizuo)
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
  9. Za blondynem do mieszkania informatora wbiega jeszcze Psyche i Delic i chca sie dolaczyc do Izayi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie czytam te punkty i pozdrawiam z podłogi xD

    no to już będzie chyba teraz punkt 10.

    10. Nagle wparowują Tsugaru oraz Hibiya i na widok Izayi, a przed nim skołowanego Shizuo odciągają od siebie Psyche i Delica (tak na wszelki wypadek jakby coś Delicowi strzeliło do łba xD )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. 11 A wtedy okazuje się, że to był Psyche w przebraniu Izayi, który chciał oczywiście zabrać Izayi blondyna... Więc teraz prawdziwy informator, chce zamordować Psyche, że zrobił coś takiego na oczach Shizusia...

    Matko, ale to jest dziwne xD

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany~... To teraz mamy dwóch Psyche i historie kompletnie niezwiązane z tematem początkowym~... Jestem ciekawa, jak będzie wyglądało pisanie tego~... X3"

    To może ja sprostuję akcję~?

    12. Nagle Shizuo budzi się z owego chorego snu (bo to wszystko tylko mu się przyśniło/majaczył), jednocześnie krztusząc się wodą. Okazuje się, że Psyche, wpadając w trakcie nagrania sprawił jakoś, że Shizuś uderzył głową o wannę i zaczął się topić.

    Teraz to ma sens~! X3

    OdpowiedzUsuń
  15. Skolowamy Shizu-chan wychodzi z wanny nie zwracajac uwagi na swoja nagosc, a Psyche podbiega do niego i zaczyna go calowac i macac~!
    ~Psychedelicowe Dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Psyche jest w niebo wziety i dalej caluje i piesci zdezorientowanego Shizuo, zaciaga go do lozka, gdzie blondyn nie moze sie juz opszec i namietnie sie kochaja :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 15. Izaya skądś się o tym dowiaduje. (Skąd i jaka jest jego reakcja, to już zostawiam innej wyobraźni~... ;3)

    Wiem, że miało mnie tu nie być~... Ale to taka świetna zabawa~! X3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wsciekly brunet wysyla Psyche dzieki swoim kontaktom w kosmos i w akcie zemsty idzie do lozka z Delicem~!

    OdpowiedzUsuń
  19. 17. Shizuo nie rozumiejacy calego tego zajscia chce isc do Izay ale dobrze nie wychodzi z pokoju I zastaje nagiego Izaye w przedpokoju.


    (nigdy nie komentuje wiem ale zawsze czytam wasze notki, ktore nie raz powalaly mnie xd kocham waszego bloga I mam nadzieje, ze wybaczycie nie komentowanie :c )

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po kilku sekundach Shizuo dostrzega rowniez Delica, ktory juz po stosunku nadal klei sie do bruneta. Blondynek wpada w szal i wyskakuje przez okno biegnie do Shinry

    OdpowiedzUsuń
  22. Shizu-chan opowiada przyjacielowi o dziwnym uczuciu, ktorego nie rozumie, a ktore obudzilo sie w nim po zobaczeniu rozanielonego i nagiego Izayi w objeciach rowniez nagiego Delica :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Shira nie wiedzac co powiedziec, westchnal I stwierdzil, ze od
    jakiegos czasu przypuszczal iz Shizuo moze palac jakims innym uczuciem oprocz nienawisci do Izay.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozumiem, że teraz pisze to wszystko jedna osoba -.- I zamiast opowiadania o Izayi usługującemu Shizusiowi jako kotek, wyszły jakieś bzdury o seksie z alter ego....
    Na serio.....

    No więc, to był tylko koszmarny sen, bo Shizuś wziął za dużo leków na uspokojenie i miał zwidy. A TERAZ normalna akcja, to znaczy Shizuś budzi się w swoim łóżku i widzi Izayę z obiecanymi kocimi uszami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaze brunetowi bawic sie klebkiem welny i mruczec jak maly kociak nagrywa to

    OdpowiedzUsuń
  26. I w myślach przyrzeka sobie, że kiedyś zrobi z tego stosowny użytek :3
    Po zjedzeniu śniadania, idzie sobie na kanape, obejrzeć film, a Izaya jak to grzeczna kicia kładzie mu się na kolanach...

    OdpowiedzUsuń
  27. Shizus z nudow drapie go za uszkiem i po plecach. Izaya uwaza ze to przyjemne i chce jeszcze zeby go podrapal po brzuszku :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stety Hankei ale nie masz racji. Pierwszy ' a w zasadzie trzeci' raz komentuje I nie wszystko pisze jedna osoba. Wliczajac mnie to co najmniej dwie... Ale nie dzwie Ci sie w koncu anonimowcy to zuo... No nic, co zrobic, ne? A nawiazujac do tych kamci to tylko z mojej strony byla odpowiedz... I przechodzac teraz do rzeczy moja wina jest to, ze tak myslalas poniewaz jestem anonimowcem I skad moglas wiedziec, ne?

    (Po jakze krotkim wstepie...)
    Zawstydzony Izaya robil to co kazal Shizuo, co jakis czas denerwujac go zlosliwymi uwagami co do jakze ciekawego rozkazu...

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Izaya zaczyna wpychać kłębek wełny w przyrodzenie Shizuo xD (ma być komedia nie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. face palm nie zauważyłam pozostałych punktów gomene -,-

      Usuń
  31. Shizus karze koteczka i nakazuje mu chodzic na 4 lapkach. Ida na spacer do parku gdzie spotykaja Psyche i Delica rozmawiajaccych

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, faktycznie łatwo się pomylić, jak piszą same anonimy i to w podobnym stylu xD Przepraszam Szasta, po prostu mnie wkurzyło, że nie da się czegoś normalnie napisać, bo co koment to coś o seksie =.=

    A Shizuś olewa wszystko, co się wokoł niego dzieje i gratuluje sobie w myslach genialnego zadania

    OdpowiedzUsuń
  33. Alez nie szkodzi, jestem wyrozumiala I wiele rzeczy rozumiem xd Moj geniush czasami mnie zawodzi ale jednak raz na jakis czas sie przdaje c:

    Pokornie idac za Shizuo blaga w myslach by widzialo go jak naj mniej osob.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  34. A tak nie nawiazujac do niczego to polecam wszystkim animowcom jakis podpisik np. 'xyz' czy cos w ten desen bo 'atwiej bedzie powiedziec kto napisal C: mam nadzieje, ze nie nie bedzie glupi pomysl xd

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  35. Psyche i Delic nasmiewaja sie z bruneta, ze dal sie w to wrobic. Shizuo tez sie smieje
    Rainbow Unicorn/Dead Parade

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziekuje Rain ' moge tak mowic? Wiesz krocej tak jest I latwiej zapamietac xd' za podpisanie sie I zachecam naprawde wszystkich anonimowcow bo tak prznajmniej bedzie mozna pogadac, ne?

    Izaya glosno przeklinal w myslach ale udawal, ze go to nie obchodzi I otarl sie o noge Shizuo miauczac przy tym. 'nie umiem napisac miauczac poprawnie chyba... Bycie mna xd'


    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  37. Szasta - Oczywiście, że nikt nie ma ci za złe~! Fajnie, że post Kiasarin-san sprawił, że się o tobie dowiedziałyśmy. :3 I w sumie to nie jesteś anonimkiem, skoro się podpisujesz~... ;3 Dobry pomysł z tymi podpisami.
    Hankei-chan - Może to moja wina, że dodałam Psyche~... Ale nie sądziłam, że wyjdzie przez to taka historia z alterami~... To miał być wątek chwilowy.

    30. Izaya żeby uniknąć kompromitacji (w końcu miał się bawić, nie poniżać) i nie łamać zasad udaje, że tak się wczuł w kota, że jeży się i ucieka przed psem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie ten punkt... Ale ja nie nadążam. X3" Powiedzmy, że nie wytrzymał napięcia~... X3

      Usuń
  38. Inu-chan, co ty, nie twoja wina xD

    A Shizuś zaczyna go gonić i smiać się, w koncu go lapie, zanim brunet wpakuje się pod samochód...

    OdpowiedzUsuń
  39. Coz bardzo dziekuje Inu za wsparcie mojej jakze zaczypistej osoby xd ' chyba mam problemy z ''jakze'' co nie? '
    Izaya za miauczal kiedy Shizuo bral go na rece po czym polizal go w policzek.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  40. ale przed rowerzystą shizuś już go nie uratował....


    Wyjebsta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu któs wstawił przede mnie :( musze być szybsza


      Wyjebista

      Usuń
  41. Rowerzysta wjechał w nich obu, przez co Shizu się na niego wściekł i zaczął go gonić.

    Wiecie, że to się robi zbyt szczegółowe~? Kiasarin-san nie będzie miała co pisać, jak tak dalej pójdzie~...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. No w sumie to cos malo szczegolowego xd

    Izaya zostal na ziemi I patrzyl sie ' xd'

    wow tyle szczegolow xd

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale zauważył, że Izayi od uderzenia zrobiła sie rana na ramieniu, więc zrezygnował i poszedł do domu z brunetem na rączkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest Shizuś w domysle. Za szybko dodajecie!! XD Ale opowiadanie się coraz fajniejsze robi :3

      Usuń
  45. Izaya mdleje w ramionach blondyna
    Psychotic

    OdpowiedzUsuń
  46. Awww dziekuje za wysluchanie mojej malej rady z podpisami <3
    Zgadam sie Hankei za szybko o.o ale oke... To cos ode mnie znowu xd ' nadrabiam chyba za nie komentowanie o.e'

    Shizuo szedl do domu szybkim krokiem I kiedy byl juz kolo mieszkania... ' dopiszcie dalej czy cos xd'

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Szasta, ale wyzej przeciez tez sie podpisalam tylko pelna nazwa

      kiedy byl juz blisko domu spotkal Celty, ktora uciekala przed drogowka
      ~Psychotic smiles,;D

      Usuń
  47. Celty miała przewieźć w bezpieczne miejsce psa i teraz zostawiła go (przeniosła cieniem) Shizuo, żeby się nim zajął do jej powrotu.

    Ja też nie nadążam~! ;3 Chat w komentarzach~! X33

    OdpowiedzUsuń
  48. Serio? Pewnie nie zauwazylam wybacz Psy ' jesli moge tak mowic, oczywiscie' no coz wybacz jesczce raz xd

    Shizuo tylko cicho westchnal, chcialby pomoc Celty ale mial inne zajecie

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  49. Znowu za szybko xd troche zmienie xd'

    ''Shizuo westchnal cicho I zawolal psa gwizdaniem. Mial tylko nadzieje, ze Izaya za szybko sie nie obudzi'' zmienione. Wybaczta

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  50. W końcu Izaya i pies raczej by się nie dogadali. Powziął więc dalej mozolną wędrówkę do swojego domku. Kiedy tam dotarł, szybko opatrzył chlopaka i przygladał mu się, kiedy on spał (był w stanie zemdlenia?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli w koncu jest ten pies? No to dopisek do mojego- szedł z Izayą na rękach i psem przy nodze xD

      Usuń
  51. Zemdlaly brunet zaczal sie wybudzac
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
  52. izaya zaczął kichać i opluł shizusia :P
    WYJEBISa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znowu ktoś szybszy
      ode mnie:)

      Wyjebista

      Usuń
  53. Gomene ale musialam zmienic xd za szybko dodajemy I powoli sie gubimy z tym wszystkim xd


    Izaya mruknal tylko dalej bedac nie przytomnym.


    ~Szasat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szasat xd mialo byc 'szasta' xd


      ~Szasta

      Usuń
    2. Kurde za wolno xd ale udajmy, ze sie powoli budzi, oke? Xd

      ~Szasta

      Usuń
  54. Mniej szczegółowo ludzie! ;3

    Pies podszedł i zaczął lizać Izayę po twarzy. Izayi śniło się, że to Shizu. X3

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobra, nie bierzcie tego co napisalam pod uwage xddd

    Shizuo kontem oka spojrzal na psa I Izaye, stwierdzajac przy
    tym ,ze slodko razem wygladaja

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  56. Obudził się więc do konca i zaczął wrzeszczeć, bo nie spodziewał się, że to pies xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie Izaya się obudził. Za szybcy jestescie xD

      Usuń
  57. Shizuo tylko sie zasmial I wytlumaczyl sytulacje Izay'i

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem strasznie szybko to robimy xd normalnie wyscigi xd a jaka nagroda? Ja bym chciala czekolade~! Xd

      ~Szasta

      Usuń
  58. co za wyobraźnia izaya
    hmm....kiedy pise zaczął wppychać mu język do gardła obudził sie
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znów za póżno nosz kuchnia mać
      Wyjebista

      Usuń
    2. Kuchnia? Lepiej kufa albo fag albo fak ju xd badz fak mi xd btw o co mi kaman? Czasami sie zastanawiam czy mam dobra psychike xd


      ~Szasta

      Usuń
    3. psychike to ty masz świetną:) a ja nie bende tu bluźnić!
      Wyjebista

      Usuń
    4. Dziekuje bardzo xd ale wiez mi, ze nie xd

      ~Szasta

      Usuń
  59. Izaya wyrzuca psa za drzwi i znowu wczowa sie w role kociaka

    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
  60. Ludzie ja nie nadążam kopiować... poza tym miały być punkty, mniej szczegółów i jeśli łaska tak no.... nie chcę was pouczać bo to w końcu wasze opowiadanko, ale ja was proszę nie wiem w którym momencie jest co...
    P.S Inu-chan mam na cb focha.... ( sorry sprawa osobista :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i P.S. 2 teraz będzie ktoś pisał punkt 50.

      Usuń
    2. nie ty jedna nie nadążasz :)
      Wyjebista

      Usuń
  61. od czterech minu nikt nic nie dodał :)
    izaya podchodzi do shizuo i ....

    OdpowiedzUsuń
  62. I karze mu robic cos co kociaki bardzo lubia ^_^
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
  63. 51. Podszedl I zaczal krzyczec I plakac. ' komedia kufa mozgu komedia x.x'

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spozniona. Nie bierzcie pod uwage.

      ~Szasta

      Usuń
  64. nagle wpada erika...
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  65. I zaczela mowic, ze ludzie widzeili Izaye w...


    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  66. 53. Wpuszczając psa.

    ...Wszystkie psiaki biedne są~... Q.Q Dlaczego nikt nas nie kocha~? *robi psie oczka* I jeszcze Roppi (telefon) mi się tnie~... >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że wcięlam się przed Szastę, ok~? I mniej szczegółowo, naprawdę proszę~! X3

      Usuń
    2. Dodalysmy w tym samym czasie xd to y czyje bierzemy pod uwage? Xd

      ~Szasta

      Usuń
  67. 53 punkt powinien byc. Gomene


    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie dokancza bo zauwaza bruneta w kocim kostiumie
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tele expres! Takie skojarzenie bo tak szybko walimy kamciami xdd

      ~Szasta

      Usuń
    2. hahahahahhahahahahhahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahaha
      Wyjebista

      Usuń
    3. normalnie prędkość światła :)
      Wyjebista

      Usuń
  69. Izaya popatrzyl na dziewczyne po czym na Shizuo I uciekla do lazienki.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde x.x 55 punkcik. Zapomnialam na smierc t.t

      ~Szasta

      Usuń
  70. 56.Erika dobija sie do drzwi poddaje sie i idzie pomyszkować w domu shizuo
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  71. Spokojnie~...
    Powiedzmy, że tak:
    53. Erika wpuszcza przez przypadek psa.
    54. Zaczyna mówić, że ludzie widzeli Izayę w... Ale nie dokańcza, bo widzi bruneta na własne oczy. (ciekawe, że wpadła z tą nowiną do domu Shizu. X3)

    I potem już 55 punkt Szasty~...
    Gomenne za kłopot, Kiasarin-san. Już wracam do porządków i siedzę cicho~... No, postaram się~! X3"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke tak jest lepiej I bardziej no nwm uporzadkowane? Tak to dobre slowo xd

      ~Szasta

      Usuń
    2. inu-chan
      czemu? nie siedż cicho! głównie t dzienki to bie ma to ręce i nogi :)
      Wyjebista

      Usuń
  72. 56.Erika opowiada blondynowi o nowej mandze yaoi
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza jakze zaczypista' juz wiemy o kogo chodzi xd dobra nie wiemy ale to nic xd' osoba sie zamyka na razie bo ma .... Nie wazne swoje sprawy o to dobre ' przeciez nie dowiedza sie, ze ide sie komponowac I ze potem mam film I ide grac w gre! Na pewno nie! ( xDDDD) '

      ~Szasta

      Usuń
  73. Szasta - nie martw się i tak zbyt szybko nie skończymy, jeszcze zdążysz wrócić choćby jutro. X3 Miłej zabawy~!
    PS: Cieszę się, że zgadzasz się z moimi porządkami. :3

    Wyjebista - Miałam robić porządki i lekcje~... I Roppi mnie nienawidzi, bo nie pozwalam mu się ładować~... X3" Ale dziękuję za pochwałę. ;33 To ja tu jeszcze posiedzę~... Pomonitoruję~... Ewentualnie dodam coś na miarę szczeniackiej twórczości. ;3

    Uznajmy, że póki co Erika zamknęła im się w łazience, tak? I potem punkt 56. Ukradkiem wychodzi i myszkuje po domu Shizu?
    57. W tym czasie pies przypuszcza atak radości na Izayę, a Shizuo...?

    OdpowiedzUsuń
  74. A Shizuo jest zazdrosny
    ~Psychotic smiles

    OdpowiedzUsuń
  75. 58.zaczyna ściągać strój barmana (bo mu goroąco czy coś xd) i erika myśłi że tańczt striptiz dla izayi
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to może shizuo jest zazdrosny i zazyna tańczyć dla izayi striptiz?
      Wyjebista

      Usuń
    2. Kurcze! Wcielam Ci sie, a Twoj punkt jest fajniejszy...
      ~Psy'

      Usuń
    3. Oki~! Jak dla mnie robi sie coraz ciekawiej~!
      ~Psy'

      Usuń
    4. arigato arigato
      ale w sumie czy ja wiem... na pewno sie nie wcielas to ja jestem żółwik:)
      Wyjebista

      Usuń
  76. Może lepiej, żeby się rozbierał żeby zwrócić na siebie uwagę Izayi~? :3 Przy striptizie go nie widzę~... X3

    59. Izaya zaczyna się bać, że Shizu ma zamiar coś mu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie widze shizuo w takim profesjonalnym striptizie ale taki słodki i niezdarny czeu nie ? zresztą ty jesteś wielka inu-chan może powinnam siedzieć cicho....:)
      Wyjebista

      Usuń
    2. Tylko spróbuj~! X3 Znajdę i przywiążę do komputera, zobaczysz~... ;3
      Dobra, to dociera do niego, że jest zazdrosny o Izę-Izę i zaczyna robić niezgrabny striptiz (słodkie *^*)
      59. Iza-Iza boi się, że Shizuś coś mu chce zrobić. X3

      PS: Ja wielka~? Szczeniaki są z natury malutkie~... ;33

      Usuń
    3. Jesteś wielka duchem :)
      a ten striptiz można pominąć :P
      Wyjebista

      Usuń
    4. Nie, teraz to mi się spodobało, nie pozwalam~! X3 Niech zostanie, plz~! *wyobraża sobie Shizusia i staje się niezdolna do wymyślania*
      Ee... Więc tego~... X3 Duchem wszystkie jesteśmy wielkie~! ;3

      Usuń
  77. 'jest w trakcie komponowania sie xd I tak po cichu cos dodaje'

    60. Shizuo dziwnie patrzy na Izaye I zastanawia sie o co mu chodzi...

    ~Szasta


    'Psy uznaje Twoje dwa wczesniejsze wpisy jako zgode na nazywanie Cie psy ( ile w tym sensu)'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie mozesz wziac to za zgode :) tak jest krocej, a mi to nie przeszkadza ;)

      czemu Shizuo dziwnie patrzy na Izaye? Nie na odwrot? Sorka,ale nie rozumiem (le ja nie ogarniam)

      No to Erika dostaje krwotoku z nosa i mdleje z wrazenia ;D
      ~Psy'

      Usuń
    2. heh cała nasza erika.... :)
      Wyjebista

      Usuń
  78. To mam nadzieję, że chodziło o to, że Iza-chan dziwnie patrzy na Shizu-chan'a~... I w tym kierunku pójdziemy.
    62. Shizuo słysząc łomot idzie sprawdzić co się stało (już bez koszulki). Zabiera się za przenoszenie Eriki gdzieś na łóżko/na kanapę (pozostawiam to tobie, Kiasarin-san~! :3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale łóżko może być im póżniej potrzebne... (nachodzą ją troche zboczone myśli) no ale wszystko w rękach Kiasarin-san
      Wyjebista

      Usuń
    2. Wlasnie o to mi chodzilo, gomene za blad.


      ~Szasta

      Usuń
    3. Wyjebista - Ee tam~... *macha łapką na "nic się nie stało"* Mogą to zrobić gdziekolwiek, po co im łóżko~? X3

      Szasta - nic nie szkodzi~! :3

      Usuń
    4. inu-chan masz racje....w końcu to shizuo i izaya:)
      gdyby zechcieli mogliby to zrobić w lodówce (musiałam aam wpisać jaieś ekstremalne miejsce xd)
      Wyjebista

      Usuń
    5. Gealne~! X3 Będę się kierować takimi extremalnymi sytuacjami, to może w końcu wen do mnie wróci~... ;3

      Usuń
    6. Nie przypominaj ludziom że wena cie opuściła... :( a ja już prawie o tym zaponiałam
      Wyjebiista

      Usuń
    7. O.o Nie spodziewałam się, że to aż tak dołujące~... X3"" Wybacz. Jeśli to cię pocieszy, to jestem w trakcie pisania nowego shot'a~. :3 I W KOŃCU coś ruszyło~! :3

      Usuń
    8. Jeślii to mnie pocieszy oczywiście że to mnie pocieszy:)
      Wyjebista

      Usuń
    9. To ja się cieszę, że ty się cieszysz~! X33

      Usuń
  79. no to może... 63.izaya zostaje sam na sam z psem :)
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  80. 64. Pies znów zaczyna się do niego natarczywie łasić, więc ten idzie za Shizusiem. Zastaje go półnagiego, pochylającego się nad Eriką.

    OdpowiedzUsuń
  81. Izaya cos sobie wyobraza I wychodzi z lekkim rumiencem, nie przejmujac sie nawet psem.
    'weny wam zabraklo? Nie cala godzine temu byl jakis komentarz o.o'

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 65 tak wgle moj durny mozgu >.<

      ~Szasta

      Usuń
    2. moja mózgownica stara sie wymy slić coś dobrego :)
      Wyjebista

      Usuń
    3. To moze teraz jako Shizu albo Erica? Xd tag prawda zyciowa t.t

      ~Szasta

      Usuń
  82. Mnie nie zabrakło, przynajmniej dopóki jestem nakręcona~... A jestem~! ;3

    66. Shizuo wraca do pokoju i zastaje...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubilam sie. Myslalam, ze Shizu jest z Erica a Iza z psem, a teraz sie okazuje, ze Shizu nie byl z Erica? No ogar xd

      ~Szasta

      Usuń
    2. shizu był z ericą ale mu sie znudziła xd
      Wyjebista

      Usuń
    3. Aha oke dzieki I sry za problemy xd


      ~Szasta

      Usuń
  83. 67.Izaye który uaktywnia swoje kontakty by zemśćić sie na erice :)
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej jestem zagubiona. Yyy to moze ktos mnie oswieci bo serio no ogar z mojej strony. T.T

      ~Szasta

      Usuń
    2. shizu był z ericą ale mu sie znudziła xd
      Wyjebista

      Usuń
    3. i wrócił do izayi
      wyjebista

      Usuń
    4. mała zmiana
      67.izaye który kredkami bambino rysował nagrobek ericki
      wyjebista

      Usuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialne hahaha tarzam sie po podłodze
      wyjebista

      Usuń
  85. To tylko Izaya sobie wyobrażał, że Shizuo jest z Eriką~... Shizu-chan ją przenosił, bo zemdlała, widząc striptiz od Shizusia dla Izayi. X3 Pogmatwane, wiem~...

    68. Iza-chan chce ją pozbawić dostępu do doujinów~! X3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, dopiero zauważyłam zmianę~...

      68. Shizuo wchodzi i zaczyna zajmować się psem i gadać do niego... Jakby nigdy nic.

      Usuń
    2. o nie było tak:
      shizu odwalał striptiz i erica zemdlała potem ja przeniósł i izaya zaczął sobie coś z nimi wyobrażać i teraz chce sie zemścić na erice?
      wyjebista

      Usuń
    3. O właśnie tak~! Wyobrażał coś sobie, bo Shizuś po tym striptizie półnagi, się nad nią pochylał...

      Usuń
    4. udało nam sie to poskładać :) (yay da sie w tym połapać... co za ulga )
      wyjebista

      Usuń
  86. 69. Shizuo dalej sie rozbiera

    ' jakos tak dzwinie mi sie ta liczba no nwm kojazy, a wam? Xd'

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zmiana to Shizuo ponownie zaczal sie rozbierac ' a raczej spodnie' bo chcial umyc psa ' czy cos xd'

      ~Szasta

      Usuń
  87. 69.izaya ze złości drze karte na kturej rysował i prosi shizusia o kilka kartek
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mój punkt 70.
      gomene za spużnienie
      wyjebista

      Usuń
  88. Szasta - mnie niestety ta liczba prześladuje~... >.>

    71. Shizuo mówi, żeby sam sobie znalazł w biurku. A Izaya zagląda nie do tej szuflady i znajduje...

    OdpowiedzUsuń
  89. 71. Shizuo powiedzial, ze kartki sa w ' tu zadam sie na wene Kiasari' I zaciagnal psa do lazienki.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mala zmiana.

      72. Izaya znajduje kartki, ale nie tylko. Znajduje trzy prezerwatywy... Xd
      'zbokiem byc wiecej nic xd'

      ~Szasta

      Usuń
  90. 73.a tam są nagie zdjęcia małego shizu-chana
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra to bez zdjęć...
      wyjebista

      Usuń
    2. I wez to ogarnij... Za szybko po tem za malo I znowu za szybko t.t


      ~Szasta

      Usuń
  91. 74. Wpada do Shizusia ze złośliwym pytaniem, jakimś odnośnie swojego znaleziska.

    (Robi się coraz ogólniej~! Yatta~! X3)

    OdpowiedzUsuń
  92. 75. Shizuo jak gdyby nic, odpowiada na pytanie czerwonookiego.

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  93. 76.i zaczyna suszyć psa szuszarką xd
    Wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  94. 77. Jednak w trakcie pies odbiega i rzuca się na Izayę, mocząc całą jego koszulkę i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  95. 77.Izaya robi mine typu 'wtf' I patrzy jak blondyn suszy psa.


    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZMIANA.

      78.Shizuo patrzy na cale to zajscie smiejac sie jak opentany

      ~Szasta

      Usuń
  96. 77. Iza-Iza sie wkurza ze jest ignorowany i idzie sie poskarzyc Tsugaru :)
    ~Psy'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy za pozno troche xd

      ~Szasta

      Usuń
    2. Taaak! Ten moj refleks szachisty! Yay~! I Sasek sie na mnie wkurzyl! Focha ma no i sie zacina...
      ~Psy'

      PS. Sasek to telefon ^_^

      Usuń
  97. 78.izaya sie rozbiera i w stringach staje przed shizuo...

    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miał być pod notką inu a teraz pasuje do plan jak pięść do nosa...
      wyjebista

      Usuń
    2. W sumie pasuje tylko numerek zuy x.x I co wiecej nwm w sumie t.t

      ~Szasta

      Usuń
    3. Moj komentarz ma numer 169 ' ten wczesniejszy ' xd

      ~Szasta

      Usuń
    4. zacny fart milordzie xd
      wyjebista

      Usuń
  98. pogubiłam sie... to na czym stanęł ??
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  99. Dobra, uporządkujmy~... X3

    77. W trakcie pies odbiega i rzuca się na Izayę, mocząc całą jego koszulkę i spodnie
    78. Shizu śmieje się z tego jak opętany
    79. Izaya się rozbiera i staje przed Shizusiem w stringach.

    Może być~? Przepraszam za nieuwzględnienie Psychedelic smile, ale... Ale to się tak jakoś komponuje.
    Gotowe do startu~... Kto następny~?

    OdpowiedzUsuń
  100. Psy - O, mój komputer miał być Sasuke. :3 Ale jakoś mu nie pasuje~... X3 Wiwat dla nazywania telefonów~! :3
    Szasta - Ale szczęście z tym numerkiem~... X3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak~! Kocham moj telefon, a bez imienia to tak bezosobowo. A jest Samsung, wiec Sasek pasuje :3

      A rozumiem, ze moj kom nie pasuje, wiec oki ;D
      ~Psy'

      Usuń
    2. Wiem ma sie ten fart xd


      ~Szasta

      Usuń
  101. sasek genialne.... dzienki za upożądkowanie teraz to to ma sens :)
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  102. Wybacz, Psy~... Ale jeszcze coś z alterami się znajdzie~... ;3 Najwyżej Kiasarin-san mnie udusi za przedłużanie, czy coś. X3

    80. Shizuo każe mu TERAZ udawać kotka, bez ubierania się w cośkolwiek... I ładnie się łasić, w zamian za nagrodę.

    (Przepraszam~... Teraz widać, kto sypie takimi pomysłami na "Dzień Shizuo i Izayi"~... X33)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)
      i tak bylo ich juz duzo. I te orgie. O Bosz~! Padam jak to czytam!
      ~Psy'

      Usuń
  103. 80. Shizuo patrzy na Izaye glodnym wrecz wzrokiem 'xd'

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to może jak izaya zaczyna sie łasić shizuo patrzy na niego głodnym wzrokiem
      wyjebista?

      Usuń
    2. za wzrokim miał być ?
      wyjebista

      Usuń
    3. Nie widzialam moja wina, wiem
      81. Izaya pokornie udaje kota I lasie sie o jego noge mruczac przy tym.

      ~Szasta

      Usuń
    4. Jej~! Juz tyle punktow jest, ze to raczej bedzie opowiadanie pelnometrazowe, a nie one shot ;D
      Fajniusio~!
      ~Psy'

      Usuń
  104. jesteśmy na 81 punkcie a miałobyć 20 :D
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  105. 81.ale nie tylko shizupatrzy sie głodynm wzrokem izaya pociąga też pieska....
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  106. 82. Zuy Shizuo zamyka pieska w kibelku xd

    Ps. Pewnie znow za pozno... Sasuke nie chce wspolracowac T.T *chlip chlip*
    ~Psy'

    OdpowiedzUsuń
  107. 83.shizuo znów kierje całą swoją uwage na izaye

    OdpowiedzUsuń
  108. Wyjebista - teraz to był chyba 82 nie 81 punkt, nie~?
    Psy - Niewyżyta wyobraźnia yaoistek. X3 Padam jak myślę, że Kiasarin-san będzie to pisać~... X3

    Dodałabym coś od siebie, ale Roppi się buntuje (wyłącza i pokazuje "błąd"~...) więc póki co dam mu się ładować~... Będzie więcej do czytania. X3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście Kiasarin-san nie ędzie sie nudzić :)
      wyjebista

      Usuń
    2. nie, nie teraz jest wręcz idealnie. Wcześniej też były jakieś zmiany w punktach i musiałam poprawiać. Jakby kto chciał pisać to teraz punkt 84. poproszę~!

      Usuń
    3. Yatta~! Yaoistki gora, ne? Tak, tak~! Oj, to bedzie swietne~!
      Ja juz tez milkne, bo Sasu nadal nie wspolpracuje T.T
      On mnie nie kocha....
      Do poczytanie bedzie wiele! Yay~!
      ~Psy'

      Usuń
  109. Ne, Kiasarin-san, tobie się nie nudzi bo wciąż masz co czytać, nie~? X33
    Ja mam jeszcze z 5 minut~... Co sobie będę żałować~... ;3

    84. Shizuś przykuca i badając, na ile ten dziwaczny Izaya da sobie pozwolić, przyciąga go za włosy do pocałunku. (Czy się będzie wyrywać czy nie, to już wasza wyobraźnia~... ;3)

    (Dziwnie tak pisać to na forum~... Ale gdzieś trzeba wpleść tę scenę, nie~?)

    OdpowiedzUsuń
  110. ja marze o jakimś opowiadaniu gdzie izaya jest na górze i nwm czy pisać tera zże izaya mu coś wstrzykuje i dominuje w seksie czy pisać że jest uległy...
    (moja samolubna natur podpowiada to pierwsze) a co m tam najwyżej znienawidzicie mnie za psuje tego opka
    85.izaya wstrzyka coś shizusiowi i przejmuje kontrole nad pocałunkiem
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy nie mogłybyście się zastosować przynajmniej do regulaminu??? Jasne rozumiem chcesz izuo, obiecuję że coś się napisze.... jak wena wróci. Ale no ja naprawdę proszę miała być SHIZAYA.

      Usuń
    2. czuje sie zbesztana :)
      85.izaya poddaje sie dominacji shizuo
      w regulaminie była mowa o 20 punktach chyba nagięłyśmy tą zasade ne?
      wyjebista

      Usuń
    3. Oj no nie tak ostro~... Swoją drogą Izaya trzymający strzykawkę w stringach. X3 Leżę i nie wstaję~! ;3
      Wyjebista - obiecuję ci jakiegoś shot'a z Izuo jak już skończę to co piszę teraz, ok~? W sumie sama stęskniłam się za tym paringiem. A póki co ułóżmy plan do Shizayi~...

      86. Strzykawka z dawką, która mieści się w stringach była za mała i nie zrobiła żadnego wrażenia na Shizuo. Po oddaniu mu na chwilę dominacji, wpił się w usta Izayi jeszcze mocniej i przewrócił go na podłogę.

      Usuń
    4. Po prostu więcej osób lubi Shizayę, więc więcej będzie brało udział :) A widziałam kilka stron, gdzie było Izuo, możesz poszukać :3

      Usuń