Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 21 października 2014

Shizaya: Chat 5

Hejo wszystkim~!
Pamiętajcie o kliknięciu banerka po boku -> miseczka czeka aż ją napełnicie :3
Widzę, że Kizaya wywołała małą burzę XD I pewnie wywoła jeszcze nie jedną, bo to mój ulubiony paring (ta... Shizaya jest na 2 miejscu błagam nie zabijcie mnie za to XDD) *chowa się za krzesłem*
 Ale nie umiem "nimi" pisać więc raczej za dużo Kizayi nie będzie :3 nie martwcie się ":]

Ekhem... Komban-wa...
Kiasarin-san, ja ci dam "nie umiem nimi pisać"... =3= Właśnie, że umiesz, czekaj no na betę tego wszystkiego co jest napisane a wtedy będę cię przyciskać, a co~... Chociaż u mnie Kizaya jest dalej, bo na 1 są Izuo i KasuShizu, na 2 Shizaya a na 3 Kizaya~... Z tych oryginalnych, niealterowych postaci, oczywiście... No ale i tak będę cię zmuszać. ^w^
Wracając do informacji. Chciałabym dać wam wspaniały rozdział Wampirka, z którego byście się cieszyli, ale wybaczcie mi, jestem w tej chwili tak wycofana z życia, że nie chce mi się nawet wchodzić na bloga. Ani mail'a, czy ask'a, czy cokolwiek poza pisaniem rp... To okropne uczucie, a za jego skutki mogę tylko przepraszać. Q.Q""" Więc przepraszam. Q.Q Za to obiecuję ładne bety rozdziałów już niedługo~... Tym bardziej, że szykuje się pewna niespodzianka...
Ekhem, no to ten...
Enjoy!
Enjoy~!







______________ boski kociak jest online____________

boski kociak: Jesteś może~? Mam chwilkę możemy porozmawiać. ;3


__________Postrach dróg jest online___________

Postrach dróg: Pchło...? Te nicki są coraz dziwniejsze.
Postrach dróg: Jak długa ta chwila?‏
boski kociak: Ty za to przynajmniej masz fajny nick... Choć nie mogę powiedzieć, że nierozpoznawalny... Kojarzy mi się z piratem drogowym. X3‏
boski kociak: Chwilka jak chwilka ;3‏
Postrach dróg: Dzięki. Mi też. Wracając, jak długa ta chwila, bo wolałbym wiedzieć...? Tyle, co chwila, czy masz więcej czasu?‏
boski kociak: Ach Shizu-chan mi podziękował Awww~... *w* Dobrze, może źle się wyraziłem - kilkanaście minut. :3
Postrach dróg: I mam rozumieć, że tak przez następny miesiąc...?‏
boski kociak: Czasem krócej, czasem dłużej. I już postanowione... dwa miesiące -.-
boski kociak: A teraz nie narzekaj tylko ciesz się wspaniałym, boskim mną póki jestem~!‏
Postrach dróg: ...DWA MIESIĄCE.
Postrach dróg: Chyba żartujesz.
Postrach dróg: ...Nie, zdecydowanie żartujesz. tak żeby mnie wkurzyć, nie?‏
boski kociak: Tym razem to prawda... Dwie łapki na sercu :3
Postrach dróg: Aha...‏
boski kociak: Co jest... Znów mi wpadasz w depresję? To do ciebie nie podobne Shizzy~...‏
Postrach dróg: NIE WPADAM W DEPRESJĘ, STARAM SIE NIE WRZESZCZEĆ, ALE WYOBRAŹ SOBIE, ŻE TO TRUDNE!!!!!!!!!!‏
boski kociak: To krzycz ile wlezie. ^^ Lubię jak jesteś szczery~... I mniej się wtedy martwię ;3‏
Postrach dróg: TY SIĘ MARTW, ALE O SWÓJ TYŁEK JAK WRÓCISZ.
Postrach dróg: W OGÓLE SIĘ O SIEBIE BÓJ.
Postrach dróg: WIDZĘ CIE W DOMU ZA MIESIĄC, ALBO ZA DWA MIESIĄCE ZROBIĘ CI PIEKŁO NA ZIEMI I KONIEC -.-‏
boski kociak: Ale ja jestem tylko biednym kotkiem.... Mój tyłek już się trzęsie razem z ogonkiem... Nie strasz go tak bo nie wróci nawet za 3 miesiące...‏
Postrach dróg: Spróbuj kazać mi tyle czekać, a nie przeżyjesz i koniec. -.-‏
boski kociak: I jak sobie beze mnie poradzisz? Zostaniesz nekrofilem Shizu-chan~?‏
Postrach dróg: Coś się wymyśli. W ostateczności przywiążę cię do łóżka jakąś metalowym prętem... jakby go wygiąć... I nie puszczę już nigdy. Albo przynajmniej dopóki się nie przestanę złościć, a to trochę potrwa.‏
boski kociak: Jakiś ty zaborczy~... =w= Podoba mi się. Choć musisz wymyslić coś innego... nie lubię kajdanek ;/‏
Postrach dróg: MAM TO GDZIEŚ. Właśnie dlatego to będzie kara, jeli nie zobaczę cię tu za miesiąc.‏
boski kociak: Naprawdę nie mogę... Shizu-chan przecież wiesz... Jeśli tylko by się dało przyjechałbym do ciebie już teraz i przez tydzień nie wychodził z twojego łózka... Ale mam tu coś do zrobienia. Musisz być cierpliwy... W końcu wiedziałeś, że wyjeżdżam prawda?‏
Postrach dróg: Ale nie że na tak długo. :/‏
Postrach dróg: Czemu aż tyle...?‏
boski kociak: Kiedyś nie było mnie 6 miesięcy i się cieszyłeś! Nawet narzekałeś że tak krótko. Q.Q‏
boski kociak: Bo muszę wszystko dokończyć, to spore zlecenia Shizu-chan. Przy tobie nie mógłbym się skupić ;-;
Postrach dróg: To było K I E D Y Ś. jak jeszcze mnie wkurzałeś łażąc do Ikebukuro, pamiętasz?
Postrach dróg: Cholernie duże. Nie będę ci często przeszkadzał, pozwolę ci się skupić, no to co ci przeszkadza...?‏
boski kociak: Jeśli w grę wchodzą Rosjanie lepiej pracować na miejscu. Poza tym... Shizu-chan odciągałby moją uwagę bo jest ciekawszy niż wszystkie zlecenia. ^^‏‏
Postrach dróg: Czyli, że nie wrócisz, bo jestem zbyt ciekawy...? Och, cholerny urok osobisty. XD ...A tak poważnie, serio nie da się tego przyspieszyć???‏
boski kociak: Staram się jak mogę Shizuś :** Ale to naprawdę wymaga czasu. :c Rosjanie to wyjątkowo staromodny naród... Jak w tych filmach o Mafiozach... Tylko w grubych czapkach i szalikach... Tu jest wiecznie zimno~... Chciałbym, żebyś mnie rozgrzał. ;3‏
Postrach dróg: Rozumiem... Wiesz, mogę przez internet, tylko ty powtarzasz, że nie masz czasu... A tak na pewno chociaż trochę by ci skoczyło ciśnienie... Nie sądzisz? ;)
boski kociak: Przez internet mnie nie kręci. >3<‏
Postrach dróg: Serio? Założę się, że chociaż trochę tak. =.=‏
boski kociak: O co się zakładamy~? :3
Postrach dróg: Zakład zakłada, że możemy spróbować pisać, żeby sprawdzić, czy cię to rozgrzeje...? Świetnie! Prawie o cokolwiek chcesz! ^^‏
boski kociak. Nie-e już próbowaliśmy i nie wyszło... Coś takiego kręci tylko zboczeńców wielkich jak Shizu-chan~...‏
Postrach dróg: Nie jestem zboczeńcem. -.-""""""""""
Postrach dróg: Jak to, ani trochę nie wyszło...?‏
boski kociak: Nic~... Ale jestem pewien, że Shizu-chan już był bardzo chętny... Albo nawet szczytował *chichot* jesteś zboczeńcem i nic tego nie zmeni!‏
Postrach dróg: Nie zdążyłem...
Postrach dróg: O CZYM TY W OGÓLE MÓWISZ DO CHOLERY!!! ><""""""" NIE JESTEM ZBOCZEŃCEM I ODWAL SIĘ OD TEGO OKREŚLENIA W KOŃCU!!! ><"""""""""""""""""‏
boski kociak: To jak mam mówić~? Perwers? Pan chodząca chcica?‏
Postrach dróg: NIE. Mam imię pchło, więc go używaj!!! -.-"""""‏
boski kociak: Shizusiek - świntuszek chciałem, ale się nie rymuje :c‏
Postrach dróg: JASNE, ŻE NIE. ><"""""""""" SKOŃCZ Z TYM!!! Nie jestem perwersem... Po prostu tak długo tutaj bez ciebie nie wytrzymam, a jak mówiłem sam się nie będę zaspokajał, więc mógłbyś to ze mną napisać i byłby spokój! -.-‏
boski kociak: Jak raz napiszę to się potem nie opędzę. :/ Zgodziłem się na to raz~ w nagrodę... Teraz nie zasłużyłeś!‏
Postrach dróg: Ale wtedy nie skończyliśmy... Więc teoretycznie nadal się liczy, nie...? >.> POZA TYM JESTEŚ WINNY TEGO, ŻE CIE TU NEI MA. ><"""‏
boski kociak: Shizu-chan słuchaj idź do mnie do biura wejdź na piętro, 5 regał z lewej 4 półka od góry minw. po środku będzie książka "Zrób to sam", weź przykład z tytułu i przestań o to żebrać!‏
Postrach dróg: ...Wiesz co? Nie mam zamiaru nawet sprawdzać, czy ona faktycznie tam leży. Ani jakim cudem to zapamiętałeś. ...I NIE BĘDĘ ROBIŁ TEGO SAM!!! ><""""""""""""""""‏
boski kociak: Obok leży Kamasutra. ;) Miłej zabawy.‏
Postrach dróg: To działa jak osoby są dwie, wiesz? -.-'‏
boski kociak: No to sobie mnie wyobrazisz... A teraz bądź grzecznym potworkiem i nie zdemoluj niczego. Pobawimy się jak wrócę *paca go po głowie*‏
Postrach dróg: Nie będę tego robił z samym sobą. -.-
Postrach dróg: Ta. jasne. mam rozumieć, że już znikasz?‏
boski kociak: Wybacz Shizuś praca wzywa~! Obiecuję że pogadamy za kilka dni~... Zostawiam cię z nową zabawką. ;)

___________ boski kociak wylogowany___________

Postrach dróg: Dni. TY SOBIE CHYBA KPISZ.

___________Postrach dróg jest offline___________

22 komentarze:

  1. Oh, ale to było urocze..! I takie awww, ale takie bardzo awww. Poza tym Shizuś nekrofil? O. MÓJ. BOŻE. WYOBRAZIŁAM. TO. SOBIE. Serio, to mogłoby by być ciekawe. Zachlastałby Izusia, to znaczy przetrąciłby mu rdzeń kręgowy jakimś automatem, albo znakiem drogowym (w końcu to bardziej w jego stylu xd) i miałaby go dla siebie już na całe życie. W dodatku cały czas chętnego, nieopierającego się... nawet nie głupia wizja, Shinra na pewno wymyśliłby coś, żeby ciało nie gniło, więc tym martwić by się Shizuś nei musiał. Ej, z tego naprawdę można zrobić one-shota. Zróbcie taki jeden, co? Proszę xd To by było świetne i z takim zajebistym humorem *q*
    No, a już abstrahując od mojej (myślę, że trochę spaczonej xd) wyobraźni, to chacik jak zwykle świetny, teksty powalające i czekam na następną rozmowę. Tylko jak ten Shizuś wytrzyma dwa miesiące ze swoją chcicą? xd
    Weny i do następnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję.się.twojej.wyobraźni. o_O

      Usuń
    2. Jezus Maria, jaka wizja xd Ale swoją drogą fajne... NIE, STAPH, TEGO NIE BYŁO XD

      Usuń
    3. Zajebisty humor, tak~... XDDDDD Masz piękne wyobrażenie CLD, ja tam się czuję zachęcona~... Taki horror. *w* ...ZROBIŁAŚ MI CHĘĆ NA ONE-SHOT'A. QAQ A Wena ni ma~... Pomyślę nad tym, bo jest to pięknie spaczona wizja, dobrze~? X33 *ma słabość do wszelkich dziwnych pomysłów* >w< Dziękuję, bo się uśmiałam~! Zapiszę to sobie~! ^w^

      Usuń
    4. Ja też lubię moją wyobraźnię xd Pomyśl, pomyśl Inu-chan, ładnie proszę, to tylko jeden one-shocik. A jaki zajebisty by był. No i oryginalny. Myślę, że nigdzie indziej nie spotkałabyś się z taką wersją Shizayi xd Także, jakby co, to będę czekać z niecierpliwością *q*

      Usuń
    5. Podpisuję się pod Twoim pomysłem CLD. Zabawne, bo i ja mam dość poważny pomysł z nekrofilią.
      Inu-chan! Ja chcę Shizuo nekrofila!

      Usuń
    6. Ja również boję się twojej wyobraźni CLD-san i Ciebie też się boję Eio-san... x.x
      Ayame~

      Usuń
  2. A tam, zaraz burza~ Ja nie chciałam nikogo urazić i -jak mam być szczera- nawet nie pomyślałam, że mój komentarz może zostać tak odebrany, dlatego od razu przeprosiłam za nieporozumienie c: Mam nadzieję, że wszyscy fani Kizayi mi wybaczyli, a jak nie, to przepraszam~ c;
    Tak jak już wspominałam - jeśli to wy napiszecie takiego shota to pewnie przekonam się do tego paringu c; Więc jak tylko najdzie was wena i znajdziecie czas i ochotę to mam nadzieję, że dobrze je spożytkujecie c;
    Co do chatu - tak bardzo szkoda mi Shizusia :c A Izaya jeszcze sie z nim droczy >.< Biedna bestyjka.
    To "opowiadanie" samo w sobie jest świetne :3 Styl pisania postaci, charaktery, reakcje… wszystko tu tak bardzo pasuje, że mam wrażenie, że jestem stalkerem albo szaloną yaoistką,która czyta i śledzi prywatne rozmowy Shizuo i Izayi XD
    Tak trzymać dziewczyny :3
    Co do Wampirka... Skoro wspomniałyście coś o tym, że się ucieszymy... Aż nie mogę się doczekać XD bo ucieszyć można się z wydarzeń, które będą miały miejsce, albo z powodu długości notki (bo im dłuższa notka, tum większy zaciesz xd). Albo jedno i drugie *w*
    Weny, czasu i takich tam,
    ~Shade

    Ps. Komentarz prawdopodobnie bez ładu i składu, ale piszę z telefonu i nie mogę zobaczyć co napisałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym o paringach to mam ciarki ;-; Nie no, spoko, tylko takiego na przykład KasuShizu nie rozumiem xd Ale nie hejtuje, nawet jakbyście coś wstawiły to przeczytałabym.
    Biedny Shizu... Dwa miesiące to naprawdę dużo, a zwłaszcza dla potworków :3 co on wam zrobił że go tak ukarałyście :€ xD
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
  4. Shade-chan, ja tam się wcale nie pogniewałam, jestem zaszczycona stwierdzeniem, że przeczytałabyś, bo to nasze~... Naprawdę, wzruszyłam się~! >w< I twój komentarz bardzo mi się podoba, też się bardzo cieszę, także ten~... Dziękuję~ >w<
    A co do Wampirka nic nie zdradzę, chociaż bym chciała. XDD
    Momo-chan - Shizu nas rozśmieszył tym, ile w naszych opowiadaniach miał chcicy, to dlatego~... X33 Bardzo mi miło wiedzieć, że jakby co przeczytałabyś moje KasuShizu~! - Z tą myślą pewnie prędzej odważę się to dodać, bo że kiedyś dodam, to jest akurat pewne~! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do paringów to ja jestem otwarta na wszystkie homopołączenia, a jeszcze napisane przez Was to już będę w siódmym niebie xD Kizaya była słodka mrrrrau^^
    Biedny Shizu, jak on wytrzyma aż dwa miesiące bez swojego Izayi? Będzie się musiał męczyć biedny~
    Ale to też jego wina! Nie chcę tego zrobić sam to musi trochę pocierpieć hehe :3
    Iza-chaaaan, wredna menda z niego! Tak się droczyć z biednym, spragnionym Shizusiem z chcicą większą niż długość równika xD niech wraca i pomaga swojemu potworkowi^^
    Te chaty są świetne na rozluźnienie~ tak przyjemnie się je czyta! I tak jak już Shade wspomniała, czuję się jak stalker, albo *crazy fujoshi mode on* ♡♥
    Uwielbiam!
    Awww niespodzianka związana z Wamirkiem^^ już nie mogę się doczekać~!
    Podoba mi się pomysł CLD na tego one-shota. Lubię takie klimaty, a nigdy nie czytałam takiej Shizayi *-* proooszę Inu-chan przemyśl napisanie czegoś takiego ^w^
    To było naprawdę genialne^^
    Przepraszam za taki chaos w komentarzu, ale piszę z telefonu
    Pozdrawiam i życzę duuużo wena :D

    PS. A fanów KagaKuro zapraszam do mnie na miniaturkę *gomene za spam*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha! Mózg roz****ny!
    Jakie to dzikieeee *-* Strasznie mi żal Shizuo... Też bym tęskniła za swoją dupą... Niech Iza-chan już wraca. Ale przynajmniej już działa serwer c:

    Nie chciałam wywoływać burzy. Mam chyba niemylne wrażenie że to moja wina :c Przepraszam, zepsułam taki fajny klimat na blogu.

    Weny~ bo wiem jak to jest kiedy znika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochaniutkie, ale Izaya przesadza ;-; "Biedny Shizu-chan" ciąg dalszy. :< A nicki rozwaliły XDDD"

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział mnie powalił a zwłaszcza ten fragment z regałem xD Czy mi się nie przywidziało~? Szykujecie jakąś niespodziankę~? I na dodatek wampirek powraca~? Ayame chce~! Bardzo chce~!
    Ja ne~
    Ayame~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Czemu jest weryfikacja~? O.o
      Ayame~

      Usuń
  9. Pairingi... U mnie jest bez względu na wszystko Shizaya na pierwszym miejscu. I to ogólnie wśród pairingów. Nie sądzę, aby coś zepchnęło to na dalsze miejsca XD Za duży sentyment~
    ''Pan chodząca chcica'', noniemoge XDD Dlaczego sądzę, że to określenie jest tak świetne, że potem chodziło za mną? XD
    Biedny Shizuś, smutno mi, jak widzę, że biedny nie może się wyżyć *mam ostatnio niezwykle miękkie serduszko do tego blondwłosego stworzenia*. Izaya wredota, powinien na skrzydłach wracac do Shizuo XDDD
    Coraz bardziej podoba mi się ten chat, tak trzymać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw, Inu-chan, strasznie łatwo cię gdziekolwiek, na jakiejkolwiek stronie znaleźć. Nie obrazisz się jak cię zaobserwuję na asku? XD
      Meh, czuję się jak stalker. Czemu czuję się jak stalker? D:

      Usuń
    2. ...Gdyż jesteś stalkerem, Reivi-chan~! DD:" Jak to tak? Q^Q""" Niesprawiedliwe, ja cię tam nie widziałam. Q^Q""""""
      ...A nie, wróć, jak nie podpiszę się jako Inu to mnie nie znajdziesz, punkt dla mnie~! =^= *wcale nie tak łatwo jej zna... kogo oszukuję, nie umiem być anonimowa w sieci*
      Jasne, że możesz, choć dając na to pozwolenie jakoś czuję się dziwnie~ X33 XD""
      Btw. wybacz, że nie odpisałam ci na mail'u. Tyle czasu. Ogrom czasu. Albo czytam późno i nie mam jak odpisać, albo nie wchodzę na komputer, a z telefonu nie mogę odpowiadać na długie wiadomości, bo kasuje mi się odpowiedź przed wysłaniem jakoś ciągle. TT^TT""" Odpiszę jak dostanę lapcia na dłużej, obiecuję~... Q.Q""""""

      Usuń
    3. Inu, ja się nie gniewam, serio. XD Za to czuję, że czasem jestem cholernie uciążliwa, także jakbyś miała mnie kiedyś dość..~ >D
      Nie, no w sumie żartuję, nie przejmuj się. Ja mam ten sam problem, ale jeśli chodzi o pisanie shotów XD
      Okidoki, zaobserwowałam~

      Usuń
    4. Ja się na siebie gniewam, miło mi się rozmawia, ale lenistwo nie pozwala na szybkie formułowanie myśli, ot co~! >^<""
      Oki ya-yey, czy jakoś tak~! Znikam z laptopa, może jutro go wydębię~... X33"

      Usuń
  10. Te nicki mnie rozbrajają XD Po prostu w nich nie wierzę. I te przezwiska dla naszego potworka, one wszystkie pasują! Leżę i płaczę ze śmiechu po raz setny przez tą parkę i przez to opowiadanie. Boże oni są tak cholernie zabawni i słodcy! <33
    I to jak Izaya dręczy naszego Shizusia, awwwww ^^

    OdpowiedzUsuń