Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 24 października 2014

mini dj Tsuki x Roppi - webcam by Roppi-Orihara

Hejo~!
Nie mam kontaktu z Inu od... kilku godzin. Ustalałyśmy, że dziś coś dodamy a nie wiem co jest gotowe... i nie mam pojęcia co z jej wstępem jeśli to byłoby coś wspólnego, tak więc dam coś co miało być... we wtorek następny chyba :)
Standardowo klikamy w banerek po boku :3 ->
Kilka dni temu Kanra-san na swoim blogu "Jesteś jedynym, który może zatrzymać bicie mojego serca - Shizaya" opublikowała one-shota na podstawie mini dj'ów. Po krótkich pertraktacjach zdobyłam pozwolenie na wykorzystanie tłumaczenia (yay~!) dlatego też przedstawiam wam
"webcam" by Roppi-Orihara [profil na DA]
Tak jak ktoś pod ostatnim mini-dj's napisał podzieliłam całość na strony... i jak? Lepiej się czyta mam nadzieję :3 Przepraszam, że strony tak trochę różnych rozmiarów XD Ale nie chciałam dzielić obrazków więc już niech zostanie tak. 
Enjoy~!

Wersja angielska <Klik>
Tłumaczenie: Kanra-chan
Korekta: Lizzy
Edycja: Kisarin
Wersja do pobrania [ MF ]








7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne. Już znam, bo czytałam u Kanry-chan one-shota c:
      Lubię ten paring, jest pełen kontrastów. Naprawdę uroczy. Tsuki taki... tsukiowaty? Człowiek który zawsze zadziwi, zrobi coś tak naturalnego, że aż niesamowitego. Poświęcił swój szalik...
      Lubię te wasze mini dj. Są takie kochane.
      Czekam na Wampirka c:

      Usuń
  2. Takie... inne, ale bardzo urzekające naprawdę.
    Piękne.
    I ten gest, taki niby zwykły, a miał w sobie w cholerę dużo ciepła.
    Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham tę wersję Shizayi o(^ω^)o również czytałam one-shota u Kanry-chan ale dj jakoś nie... Więc~! Cieszę się że mogłam go przeczytać tutaj~!
    Ps. Wciąż (nie)cierpliwie czejam na wampirka~!
    Przesyłam wenę i ja ne~
    Ayame~

    OdpowiedzUsuń
  4. LOL, to u mnie powinni zaznaczać, że coś jest nudne, albo okropne. Nie rozumiem tych hejtów na dj ^^" Znaczy... komuś może się nie podobać, pewnie, ale mam wrażenie, że te reakcje kliknął ktoś, kto chciał ff *dziwny tok rozumowania*. Mi się tam dużo przyjemniej na to patrzy w wersji obrazkowej i po polsku. Mi się podoba~ (to pewnie dziwnie brzmi z racji tego, że to moje tłumaczenie, ale no... Q.Q") Podoba mi się jak wpisałaś tekst do dymków, o! x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie martw się Kanra-chan~!
      Moje WSZYSTKIIE posty albo przynajmniej większość mają kliknięte 2 razy okropne, 2 razy smutne i 2 razy nudne. Nawet jeśli notka jest zabawna XD Cóż ja ich nazywam "anonimowymi hejterkami" jeśli takimi nie są to przepraszam ich zawczasu, po prostu tak występują w mojej głowie XD Nigdy się nie wypowiedzieli :"C nie wiem co mogłabym poprawić, a "minusują" więc tak sobie sądzę że to to~~

      Usuń
  5. Lubię krótkie, a treściwe shoty, które mimo kilku słów mają jakąś tam siłę przekazu. A akurat w tym pairingu da się to wyczuć.
    Świetne~

    OdpowiedzUsuń