Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 13 stycznia 2016

Drr!!abble - Czerwona nić przeznaczenia 2

Yo. 
Eto... pamiętajcie o kliknięciu w banerek po prawej i nakarmieniu psiaków a ode mnie enjoy~
Drouble - 200 słów

Czerwona nić przeznaczenia 2 [END]

   Shizuo po przebudzeniu przeciągnął się i czując, że coś krępuje jego ruchy spojrzał na swoją lewą dłoń. Czerwona niteczka oplatająca jego palce miała znajomy kolor. Pocierając ją poczuł też charakterystyczny zapach pchły i zrozumiał, dlaczego też ta wydawała mu się znajoma. Czyżby podczas którejś z potyczek przypadkiem zniszczył sweterek Izayi? I to miała być kara? Ale to chyba znaczyło, że brunet paraduje teraz bez koszulki prawda?
     Nie zastanawiając się dłużej Shizuo wstał z dachu i zaczął powoli nawijać nitkę na rękę idąc za nią do środka. Przesuwał nić między palcami uśmiechał się do siebie lekko. Wpatrzony w tasiemkę nie zwracając uwagi na otoczenie szedł przed siebie. Podniósł ławkę, bo nitka biegła pod nią. Najtrudniej mu było gdy Izaya okręcił się wraz z nitką wokół słupa, a następnie zawiązał w tym miejscu mały supełek. Blondyn zastanowił się czy to przypadek, czy może jednak nie. Cóż... W tym miejscu po raz pierwszy rozmawiali bez wyzwisk i rzucania ciężkimi przedmiotami. Zdecydowanie warte zapamiętania. Ruszył dalej.
     W końcu dotarł do ławki na której oparciu wesoło się szczerząc siedział Izaya.
- I co mi powiesz Shizu-chan? - zapytał z wyćwiczoną łatwością.
- To było najbardziej porąbane wyznanie miłosne jakie w życiu słyszałem. - mruknął blondyn, odpalając papierosa. - Przyjmuję.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne <3
    Przyjmuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww~~ Ja też skomentuję, bo to moje najukochańsze Drouble~ Znaczy twoje Kias, ale noo~ Wiesz o co chodzi. >3<
    Zostawiam tu serduszka myłoździ~~ >w<
    <333333
    Podoba mi się zwłaszcza to zakończenie. Tak bardzo daje aurą Shizu. Bo Pchła ma porąbane pomysły, ale on to przyjmuje. XD Nie mogę z tego a czytam już chyba 20 raz.
    Cieszę się, że już nie muszę tego szukać po roboczych~~ ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bry~ musisz mi wybaczyć, ale dzisiaj się nie rozpiszę ;3;
    Po prostu...aww...miód na duszę, urocze i subtelne, pychota~
    Co więcej napisać... po prostu się zakochałam~
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń