Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 18 kwietnia 2015

mini dj - AkaKuro - (bez tytułu)

Dobry~...
Wiem, że dawno nic tu nie było, przepraszam~... Miałam betować shota!AkaKise, ale tak jakoś wyszło, że nie skończyłam i nie mogłam się znów skupić na żadnym blogu. Nie wiem czemu, po prostu pisanie ostatnio mi nie wychodzi, podobnie beta.
Aktualnie jednak tamto będzie dalej betowane, przewiduję też (tak, nareszcie) AoKise... O ile to rp zostanie dokończone i nie utnie się gdzieś w połowie (Pozwólcie mi uprzedzić o pesymistycznej wersji, tak na wszelki wypadek, nie chcę nikogo nakręcać >.>)
No więc to na razie tyle ogłoszeń. Zapraszam na pewnego uroczego mini dj'a~...
Enjoy~!

 

tłumaczenie: Inu_chan
edycja: Kiasarin








6 komentarzy:

  1. to było słodziutkie =) dziękuje za tłumaczenie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww <3 Urocze!
    Chociaż ciężko mi sobie wyobrazić Akashiego w takiej roli to i tak bardzo mi się podobało!
    Weny~!

    OdpowiedzUsuń
  3. supcio =) a będziecie mieć jakieś AoKise?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dj czy opowiadanie~? Powinno być opowiadanie, ale za dłuższy czas. Dj... Jak znajdę jakiś ładny, nie przetłumaczony. X3

      Usuń
    2. Chodzi o opowiadanie i dj a jak mogę zaproponować to to jest świetne xD "Alice in Blue"

      Usuń
  4. *tym razem to już przesada* Wiem co czujesz Akashi-kun *rzyga tęczą i płacze brokatem w swoim koncie* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń