Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 15 kwietnia 2014

Shizaya - dj - Tonight, The Night

UWAGA WAŻNE ANKIETA PO PRAWEJ ->
- będzie otwarta przez tydzień
- proszę oddajcie głosy jak byłoby wam wygodniej czytać ten paring/ gdzie bardziej by pasował według was
- na "Shizaya wikia" ten paring (uznawany za Alter) nazywa się "Pritzuo i Izetsuki" co nam obu z Inu kompletnie nie leży, więc oni zostają przez nas nazwani po prostu Shizuo i Izaya 
- stąd właśnie problem doboru miejsca
- prosimy was żebyście odpowiedzieli nam w którym miejscy według was powinien się znaleźć ten paring. Klasyfikowane jako alter ( z racji tego ze tak podaje strona) czy jako zwykła Shizaya/ Izuo z racji niezmienionych imion

Ohayo~! Stuknęło nam już 35 obserwatorów~... za co bardzo wam dziękujemy  :3 Szkoda że tak mało z was komentuje ;-;
Dj... um powiem tak zostały sfx'y angielskie, gdyż mimo, że chciałam je przerobić na polski... program jakoś nie chciał mi w tym pomóc więc... przepraszam

Ciaossu~!
Nie no, nie odbierajcie tego źle~... Ja cieszę się z każdego komentarza, nieładnie tak mówić, że jest ich mało~! Q.Q" Póki jest choć jeden, warto pracować~... ;3
Nie będę się dziś rozpisywać, chcę za to również podziękować za to, że tyle osób nas obserwuje i w ogóle jest zainteresowanych~! :33
...I mimo, że te sfx'y wyszły tak sobie, mam nadzieję, że się domyślicie, o co chodzi, bo to dość proste~.. *szczeniakowi i tak by się tego nie chciało tłumaczyć - wyrazy dźwiękonaśladowcze po angielsku to zło Q.Q*
Miłego czytania~!
Enjoy~!


Typ: Shizaya
Dj- Tonight, The Night
Angielska wersja z dysk Kiasarin jest przepastny i nawet nie wie co takiego skrywa w sobie
tłumaczenie: Inu-chan
Edycja: Kiasarin
Rating: R18

Dj został przeniesiony na 

>> Hotaru-nai yami<<

5 komentarzy:

  1. Cześć, cześć, dołączam do obserwowanych i postanawiam komentować (spóźnione postanowienie noworoczne *patrzy na kalendarz: kwiecień~!* ) ♥
    Wcześniej czytałam ten blog, ale jakoś tak nie umiałam sie zabrać za komentowanie, przepraszam. ;w; (dużo już się takich blogów zebrało ;-;)
    Uwielbiam Wasze opowiadania, shoty i w ogóle, cudowne *o*
    Cieszę się, że jakiś blog w ogóle tłumaczy dj. Taka różnorodność.
    Co do dj., to chyba gdzieś mi mignął w internetach, ale mogę się mylić.
    Dziękuję za tłumaczenia ;w;
    Strasznie mnie tutaj siostry Izayi wkurzają... Zresztą one mnie chyba wkurzają wszędzie, taki ich urok (ale i tak Anri pozostanie znienawidzoną przeze mnie postacią już na zawsze ;-;)
    Izaya jaki uległy ;-; Trochę mało Izayowaty, ale daje radę :3
    Dj. fajny, całkiem niezły i w tłumaczeniu nie znalazłam większych błędów (o ile w ogóle znalazłam).
    No nic, jak na pierwszy komentarz to nie za bardzo się rozpisze (przepraszam .-.), mogę spróbowac obiecać, że postaram się zacząć komentować :3

    Pozdrawiam i życzę weny 8|

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze pisze komentarz! krótki ale zawsze :D........ to było zajebisteee...... dzięki wam nie musze szukać po różnych stronkach doushinji'ów :D czekam na więcej
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  3. To było genialne <3
    Chyba najlepsze dj dotychczas, przynajmniej według mnie :3
    Uśmiałam się XD
    Wybaczcie, że krótko, ale to co chciałam to powedziałam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny dj. I wielkie. brawa dla was za prace nad tlumaczeniem go. Podziwiam was :D. Coz... Nie umiem pisac komentarzy dla tego tego nie robie :P. Od czasu do czasu cos skomentuje ale pamietajcie ze jestem z wami caly czas i ciesze sie jak dziecko gdy pojawia sie cos nowego :)
    Pozdrawiam
    ~Meo

    OdpowiedzUsuń
  5. Gome za nie komentowanie :)
    Ja po prostu działam jak Kuroko. Jestem, ale mnie nie widać. Od teraz postaram się komentować. Jeszcze raz Gome. :)

    Co do Dj. Kolejny trafny wybór. Siostry Izayi po prostu mnie rozwaliły. Shizaya jak zwykle przedstawiona genialnie. Aż chcę się więcej. <3 Czekam z niecierpliwością na waszą dalszą twórczość.

    Pozdrówka od Yew S.

    OdpowiedzUsuń