Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 1 kwietnia 2014

Love Delic - to już rok~!!!


Omedeto gozaimasu~!!!
...A nie, zaraz, to wasza kwestia~! X33
Kiasarin-san kazała mi zacząć, ale ja nawet nie wiem, od czego~... X33
Wyobrażacie sobie, że ten blog ma już rok~! Haaaaai, to dzisiaj~!!! :33 *skacze ze szczęścia* Aż się radośnie zrobiło~... >w<
Chciałam wam zrobić wrednego psikusa na prima aprilis, ale widocznie ten blog nie obchodzi takiego święta~... X33 No nic, jeszcze będzie wiele okazji do psikusów~! ;3 Tymczasem~! To już rok bloga Kiasarin-san (ja jestem tu od dokładnie 11 miesięcy X3) oraz setna notka~! >w<
Awwwwwwww~... Tak wiele historii~... <33
Pisałam wam kiedyś, że was kocham~? Jak nie to wiedzcie, że szczeniak was kocha~!!! <33333
Dziękuję za wszelkie komentarze, kliknięcia, nieprzypadkowe wejścia, za czytanie i w ogóle~... Dziękuję za uwagę, kochani~!!! :33
A teraz oddaję głos mojej pani~! :333
Która nie ma już nic do dodania, bo powiedziałaś wszystko xD No może tyle, że ten dj jest BARDZO +18 i że miałam wrażenie że TE sceny ciągną się w nieskończoność x.x dobrze że nikt nie zobaczył co ja robię x.x miałabym szlaban do końca świata i sesje u psychologa gwarantowane.... Ale się udało~! Więc z okazji 100 notki i roku bloga proszę bardzo~!
Tak tylko jeszcze dodam ze po opublikowaniu tego posta lecę zmieniać wygląd bloga więc możliwe są jakieś trudności techniczne.... tak btw. powiedzcie co o nim sadzicie ( nowym wyglądzie) dobra~?

Tytuł: LoveDelic
Rating: R-18
Paring: Izuo; Psyche x Tsugaru
wersja angielska pobrana z - <klik>
Tłumaczenie - Inu-chan
Edycja - Kiasarin


Prosimy nie upubliczniać nigdzie naszej pracy... Nie blokujemy pobieranie gdyby... ktoś chciał mieć to dla siebie, jednak prosimy o nie umieszczanie tego nigdzie indziej w internecie (np. na youtube, czy mediafire)
... a gdyby ktoś zauważył coś takiego prosimy o zgłoszenie tego do nas^^
zapraszamy do czytania~!


























































10 komentarzy:

  1. Idgafkdjvfjdjjsjs :Q_____ *-* *______*
    Kocham to!
    Yay~! To juz rok! Ten blog ma roczek~! To tak z okazji urodzinek bloga: Zycze duzo pomyslow, weny, czasu, Shizayi/Izuo, wielu-wielu kolejnych lat bloga i czego tylko mozecie sobie zarzyczyc~!
    Tak sie ciesze~! Taksieciesze~! Aaaa~! Kocham <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Tyyyyyleeee milosci dostalysmy od Was~! Az 100 notek~! Ach... To taka piekna liczba~! Oby kolejne kilka setek bylo :*
    Powodzenia i Gratulacje
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    ~Psychedelic smiles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka cudowna~! Ale jesli chodzi o wyglad bloga to bardziej podobal mi sie wczesniejszy szablon. Wybaczcie, ale tamten byl cudowny~!
      No nic, I TAK WAS KOCHAM <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
      KOCHAM~!
      ~Psy'

      Usuń
  2. Kyaaaaaa~! *___*
    Jakie to była urocze, cudowne, wspaniałe, niesamowite, zajebiste, fantastyczne, najlepsze, kochane, słodziaśne~! *skończyły jej się przymiotniki*
    Zakochałam się w tym dj'u~! Uwielbiam altery shizayi, a zwłaszcza Psyche, więc od razu umieszczam go w pierwszej 10 ulubionych dj'ów~!
    To naprawdę już rok? o.O Gratuluję wytrwałości i życzę wam szczęścia, weny, yaoi i czego sobie jeszcze zażyczycie~! ^-^
    Kocham was i tego bloga, mam nadzieję na jeszcze wiele notek na nim ujrzę~!
    Pozdrawiam <3 <3 <3 <3
    ~Misa ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam o szablonie~!
      Głupia ja...
      No więc, nowy szablonik jest śliczny i w ogóle uroczy, ale i tak wolę stary xD Tylko bez obrazy ;-)
      ~Misa ;3

      Usuń
  3. Omedeto!

    Ach... Jakoś tak zdawałam sobie sprawę, że ten blog powstał niedługo po moim, ale nie zdawałam sobie sprawy, ze aż tak szybko :)

    Najlepszego dziewczynki!

    Dj świetny, zaczytałam sie na amen... Dobrze, że chłopak śpi i nie widzi jak się ślinię (nadal)

    Powodzenia w pisaniu dalej

    Życzę dużo weny i mniej szlabanów, żebyście mogły pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaaaaaaaaaa to już rok! a więc sto lat sto lat!dla tego bloga i was..... czekamy na więcej i więcej! i miejmy nadzeje że ten rok również bendzie udany ! no a notka to taka słodka niespodzianka......... dziękujemy! a i dziękujemy za te wszytskie cudowane notki! żeby było ich jeszcze więcej!
    wyjebista

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha to juz roczek! Gdybym miala okreslic ile juz tu jestem i czytam to nie umialabym, to pewnie cos ponad polroku xD
    Wielkie dzieki za notke niespodzianke, ktora byla bardzo fajna a sceny ''erotyczne'' xD
    Weny zycze

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  6. To już rok?
    Założyłyście bloga w prima aprilis?
    KURNA I JA NIC O TYM NIE WIEM? XDDD
    Ogółem to wszystkiego naj i wg. *jestem dobra w składaniu życzeń, wiem*
    Wysiliłabym się na coś (nie)konstruktywnego, ale jestem tak wkurwiona, że lepiej się zamknę.
    Ps: kocham ten wystrój bloga, śliczny jest. Kias naucz mnie posługiwać się gimpem w takim stopniu zaawansowania. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta... założyłam go dokładnie 1 kwietnia... mózg mi spłatał figla i kazał to zrobić XD do dziś nie wiem czemu ale ok xDD
      dzięki za życzenia~!!! ;3
      Ou... mam nadzieję, że zdenerwowanie ci szybko przejdzie ^^ i cokolwiek się stało, że się jakoś ułoży ^^
      przepraszam, ale w tym miejscu cię wyśmieję HAHAHAHA jaki stopień zaawansowania moja "zabawa" z gimp'em określa się to "to teraz wkleimy to tu" *nie wychodzi* "dobra to cofniemy i klikniemy w inne okienko... o to mi się podoba" no dobra może niektóre tam opcje ogarniam, ale to raczej w ogóle nie przypomina normalnej pracy z programem graficznym ;-; niestety, chciałabym ale jeszcze nie XD

      Usuń
  7. ahh.. kolejny doujin~! [a ja jak zwykle daleko w tyle, ehh..:/ no ale wierzcie mi, trudno jest zachwycać się yaoi siedząc w szkole czy tramwaju kiedy wokół tyyle homofobów, ja tych ludzi serio nie rozumiem:/ ale żebym się musiała chować bo mi staruszka zerka na telefon przez ramię to już skandal :O
    dobra zejdźmy na przyjemniejszy temat.. wszystkiego [spóźnionego] najlepszego~!! nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że jesteście z nami~! XD wierzyć mi się nie chce jak ten czas leci;P
    a właśnie, cuudny ten nowy wygląd XD taki kawaii~!! najbardziej podoba mi się zdjęcie nad pierwszym A @^_^@
    niecierpliwie czekam na kolejne rozdziały;D
    pozdrawiam serdecznie i życzę duużo weny XD
    ps: nie gniewajcie się, że jestem taka niesystematyczna w komentowaniu..

    OdpowiedzUsuń