Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 14 stycznia 2014

Liebser Awards~! x3

K: i na fioletowo - odpowiedzi Kiasarin
I: - i na czerwono odpowiedzi Inu-chan

Po pierwsze dziękujemy za nominacje :  Hiran Ashida i Sarumi Adachi  (Kage i Eizo) z bloga : http://noteasylove.blogspot.com

Wielki powrót nagrody jakieś pół roku później XD ... to chyba 4 nominacja, ne Inu? ^^
Nie, nie, Kiasarin-san się myli, to już piąta~! Jej, nie wiedziałam, że będzie kolejna~... Jak miłooo~! :/3

Co to Liebser Award?„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Odpowiedzi:
1.Gdzie chciałbyś/abyś wyjechać?
K: Japonia~!!! ( dobra to chyba była oczywista odpowiedź XD) A poza tym na Flores, do Egiptu i na wyspy Wielkanocne i Bożego Narodzenia i jeszcze w parę innych miejsc....
I: Oczywiście, że też Japonia~! :33 A poza tym chcę się w końcu dostać do Grecji~... I do Rzymu, muszę porównać te dwie kultury na własne oczy~! Choć oczywiście każdy wie, że Rzym zerżnął od Grecji, bo Grecja była lepsza~... =3=

2.Boisz się czegoś?
K: ciężko znaleźć rzecz której się nie boję XD jestem wielkim strachajłą... ._. staram się z tym walczyć ._.
I: Szkoły, pająków i własnej niekompetencji~...

3.Co wolisz? Imprezę czy książkę i kubek gorącej czekolady?
K: Zamień czekoladę na kawę albo zieloną herbatkę i wypisz wymaluj moja wymarzona impreza. Ja i tony książek XD
I: Książka~! *o* *rzuca się na swoją biblioteczkę* Nigdzie nie idę~! QwQ

4.Jakiej muzyki słuchasz?
K: Raczej mało słucham... a jak już to melodie bez słów... albo openingi do anime...
I: Głównie rock'a. :3 Dokładniej to: jRock, klasyczna, amerykański pop, amerykański rock, ostatnio też kpop~... I cała reszta, jeśli wpadnie mi w ucho~... :33 Ale głównie jRock, aż do znudzenia~!

5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
K: Na to już miałam milion pomysłów, ale i tak za każdym razem zmieniam.... chyba zostanę ekonomistką... (choć kiedyś chciałam astronomem, spora rozbieżność ne?)
I: Korektorem. ._. Zwał jak zwał~! Edytorem tekstów, tak dokładniej~... Ale wiem, że nikt mnie na tą posadę nie wpuści~... X33" Chciałabym też napisać i wydać książkę~... Ekhem~... Chyba równie wielkie szanse co bycie korektorem~... ( a mnie nadal rozwala ta nazwa z resztą "Edytor tekstów" brzmi jakbyś chciała zastąpić Word'a xD)...Ktoś chce przygarnąć szczeniaczka, żeby nie mieszkał pod mostem~??? Q.Q"""
K: Jaaa~!!!! *wymachuje łapkami* nie oddam wam Inu, mój szczeniak xD

6.Gdybyś mogła sobie wybrać JEDNĄ nadnaturalną moc (np. telepatia) to, jaką byś wybrał/a?
K: Zawsze chciałam latać... ale telekineza też była by fajna... o albo przenoszenie się w czasie... dobra dobra wiem ^^ Umiejętność nieograniczonego gięcia materii wszechświata :)
I: Spełnianie życzeń. Ale tylko tych, które chcę spełnić. Haha~! Gdybym mogła spełniać własne życzenia, miałabym każdą super moc~! X33

7.Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłeś w życiu?
K: Eee.... nie wiem, staram się nie pamiętać swoich głupot żeby się nie dołować...
I: Podobnie~... Niestety są osoby, które lubią się "pośmiać" z wpadek z przeszłości~... Inu wtedy stara się grzecznie wysiedzieć z tyłkiem na podłodze i się nie popłakać~... Nie lubię wspominać takich rzeczy.

8.Ulubiony przedmiot w szkole? I dlaczego?
K: Fizyka *zasłania sie pufą* nie bijcie jestem na mat-fizie muszę to lubić XD A za co lubię.... bo dowiaduję się jak działa wszechświat ^^ a no i to zabawne jak opowiadasz komuś ze np. w fizyce kwantowej można zmieżyć masę jakiegoś kwarka tylko wtedy jeśli w ogóle nie zajmiemy się jego szybkością, w konsekwencji czego przyjmuje sie ze cząseczka w świecie kwantowym nie ma ani masy ani siły ani prędkości ani nic do puki nie sprawdzamy danej wielkości, a nawet wtedy posiada tylko jedną (sprawdzaną w tym momencie przez nas) wielkość np. masę - ludzie zawsze robią taką swietną minkę XD takie O.O i przy tym O.o boskie xD ~!!!
I: Boskie, boskie, dopóki nie usłyszy tego ktoś, kto przez to ma ochotę się powiesić~... -.- W każdym~! Inu, jak można się domyślić, lubi polski~! ...Tak, wiem. Dno. Nie mam talentu do nauki, (nawet jeśli wszyscy mówią, że to tylko z lenistwa) to jest jedyne, co mi wychodzi~...

9.Gdyby wyobraźnia byłaby grą a ty miałbyś/miałabyś stworzyć ją całą od nowa to, co by w niej było, jak by wyglądała i co byś w niej robił/robiła?
K: Wyglądał by bardo podobnie jak nasz świat... no może tylko potężne komputery i ludzie nie wszczynali by wojen nie było by biedy czy cierpienia a mimo wszystko nadal byłyby przekręty i utajnione nie dostępne dla większego grona ludzi informacje że jednak takie walki się toczą... a no i oczywiście ja bym o wszystkim wiedziała w końcu to moja głowa ^^.... takie bagno pod niezdejmowalnym płaszczykiem utopi myślę ^^- a no i oczywiście byłby by tam postaci z anime... postaci z anime muszą być :)
I: Teoretycznie we własnej wyobraźni każdy tworzy swój świat~... Ja swojej nie tworzyłabym od nowa. Pasuje mi taka, jaka jest. Nikt nie jest od nikogo głupszy, jedni są ładniejsi bardziej a drudzy mniej, ale tak naprawdę wszyscy są mega wyidealizowani tak żeby nikt nie czuł się brzydki~... Każdy ma moc, jakiej aktualnie potrzebuje, więc nikt nie pada ofiarą wredoty... Ale i tak w większości ludzie są mili.
Jak widać w mojej głowie wszystko powinno być idealne~... X3""" A każde niebezpieczeństwo na dłuższą metę dodaje dreszczyku emocji, ale nie zabija~... Albo zabija bezboleśnie. X3 Już wiem~! Po prostu w tym świecie nie ma strachu. :3

10.Wymień przynajmniej jeden ze swoich talentów.
K: Szybko zapamiętuję różne rzeczy ^^ o ile są one logiczne to dużo pamiętam nawet po długim czasie ^^
I: Eeee~... >.>"" Ponoć pisanie... Taaa, no właśnie~... XD
K: Ja tam się upieram że Talent Inu to pisanie i bedę się upierać dalej *poważna minka* no niech ktoś mnie poprze~!!!

11.Wolałbyś/wolałabyś żyć w świecie, w którym: (I dlaczego?)
a)Żyją smoki,
b)Zwierzęta rozmawiają,
c)Ludzie mają super moce (tylko niektórzy),
d)Każdy człowiek może być magiem,
e)Żyją nieznane dotąd stworzenia,
f)Cały świat wygląda jak z jakiejś bajki lub filmu Fantazy?
K: Wacham się między D i B... Chciałabym sobie pogadać z moim psem.... choć w sumie wybieram D jako mag zawsze będę mogła rzucić na niego zaklęcie dzięki któremu będzie gadał....
I: F~! Dlaczego~? Ponieważ w bajkach wszystko jest możliwe~! X33 Tam mogą być i magiczne/dziwne stworzenia i magowie i tym bardziej gadające zwierzęta~...


Tym razem od Casjel bardzo dziękujemy ^^
Dobra tym razem tyko odpowiadamy na pytania bo wcześniej już nominowałyśmy ludzi, wiec :
Kiasarin-fiolet
Inu-chan - czerwień

1. Ulubiony Film? (może być więcej niż 1 ^^ )
K: Za dużo żeby wymieniać... nie wiem Les Miserables jest fajne, Bibliotekarz...( dobra wypisuję te które widziałam ostatnio i obejrzałam do końca xD to nie ma sensu)
I: Oj, Inu ma problem, jeśli chodzi o filmy~... Podobają mi się wszystkie, które mi się podobają, po prostu~... X3"" Jeszcze się taki nie zdarzył, który bym spośród nich wyróżniła, mimo, że na wielu płakałam, niektóre kojarzą mi się z przeszłością, niektóre z przyjemnym wieczorem w gronie przyjaciółek~...

2. Ulubiony zespół/gatunek muzyczny?
K: Nie mam
I: Wygląda na to, że ulubiony to jRock~... :33 I TheGazettE, oczywiście, jakżeby inaczej~? ;33

3. Co cię zachęciło do pisania? (chyba każdy o to pyta xd)
K: My chyba nie pytałyśmy... ne Inu pytałyśmy?  A no i co mnie zachęciło do pisania.... pani w przedszkolu miała podejście do dzieci i nas nauczyła pisać xD a tak na serio pisać ze opowiadania  to w sumie nie wiem xD tak któregoś dnia sobie usiadłam chwyciłam zeszyt i długopis i stwierdziłam "zróbmy coś szalonego, napiszmy książkę potem będę się miała z czego śmiać xD" i napisałam jakieś ... 50 stron może xD
I: Umm, jak dobrze pamiętam, to nie~... :33 Więc u mnie to było tak, że odkąd miałam 7 lat (tak, pamiętam to dokładnie) CAŁY CZAS - w sensie powtarzałam to sobie po parę razy w tygodniu nawet - chciałam zacząć pisać książkę~! Chciałam zostać najmłodszą pisarką, która wydała swoją książkę~! Najmłodszą na świecie~! :33 ...Niestety byłam dzieckiem strasznie leniwym i za pisanie zabrałam się DOPIERO pod koniec 1 gimnazjum, dosłownie w ostatnich tygodniach szkoły~... Dałam się namówić przyjaciółce, której opowiadanie regularnie czytałam. X3
4. Koty czy psy?
K: Oba xD ja mam przy domu oba i kocham tak samo xD
I: Tak trudno wybrać~... Q.Q Moje kochane neko~... Gdyby ostatnio nie uciekały, zatuliłabym~... Q.Q Z drugiej strony szczeniaczki~... Umm~... Dobra, wolę neko.

5. Na następne pytanie odpowiesz "nie"? (możesz odpowiedzieć tylko "tak" lub "nie")
K: nie
I: Nie~!
6.Jeśli Pinokio powie, ża za chwilę mu nos urośnie, ale mu nie urośnie. To to będzie prawda, czy fałsz?
K: tak ( w końcu obiecałam nie odpowiedzieć "nie" XD)
I: Nie odpowiem "nie", ale "tak" też nie odpowiem~... Bo to paradoks. X3
7.Znasz Jeffa?
K: Jakigo Jeffa? Jeff Bridges? Jak tak to kojarzę gościa - http://www.filmweb.pl/person/Jeff.Bridges
I: Osobiście na pewno nie~! >.>
8. Pijesz?
K: Nie
I: Kiasarin-san nie tknie nawet prawdziwego szampana~! X33 Umm, ja tak, okazyjnie~...
K: Też się czepiasz *prycha* trochę wypiłam... i stwierdzam, że było tak ohydne że chciało mi się zygać.... poważnie zeżarłam 4 plastry cytryny a to świństwo dalej wracało
9. Palisz?
K: Nie
I: Fuuu, z daleka ode mnie z tym świństwem~... Q.Q""
10. Narkomania?
K: Nie
I: A kysz. -.- Aż tak podatna na wpływy nie jestem~...
11. A może Harry Potter?
K: uzależniona nie jestem- filmy widziałam
I: *O* Kiasarin-san nie czytała...? O.O ...*stan przedzawałowy, ratunku~!* Jasne, że tak~!!! >.< Po kilka razy~! A filmy tak naprawdę od deski do deski tylko raz każdy~... Żeby porównać z książką. Ile hejtów na reżyserów poleciało~! T^T
K: Oi bo to za długie.... i te opisy *krzywi się* .... pomijam ze właśnie zaczęłam 2 książki po +500 stron każda xD


Matko od tego pytania o to czy w następnym odpowiem "nie" już w sumie w każdym kolejnym mogłabym odpowiadać "nie" ale żeś trafiła xD
Ostatniego ci nie daruję, Kiasarin-san~... Q.Q"" >.>

I w ten oto piękny sposób pewnie dorobiłam sie kolejnych książek do przeczytania, aj się zakopię w książkach Q.Q ale czytać uwielbiam *w*

Kolejna nominacja xD Od ShiroiOkami. Blog:  http://opowiadania-yaoi-drrr-i-inne.blogspot.com/ 

1. Jakie książki czytasz?
K: Wszystko co mi wpadnie w łapki.... no może poza romansami i książkami dla nastolatek... one są zUe xD
I: Romanse i książki dla nastolatek. XD Nie no, a tak poważnie~... Lubię przede wszystkim fantastykę. :33 Dobrym romansidłem też nie pogardzę. To moje dwa ulubione gatunki.

2. Gdybyś miał(a) zabrać ze sobą na bezludną wyspę 3 rzeczy, co by to było?

K: Generator prądu, laptop i internet który by na tej wyspie działał...
I: Wystarczy mi duża łódź, kapitan łodzi i telefon z internetem (wbudowanym, liczy się jako jedność~! X3) łapiący zasięg wszędzie.

3. Twój najlepszy przyjaciel chce zrobić totalną głupotę. Co robisz?
K: Próbuje jakoś powstrzymać w ostateczności mówię "to twoje życie psuj je sobie jak chcesz" co on uznaje za focha ale to fochem w rzeczywistości nie jest i pewnie to jeszcze przemyśli...
I: Przekonuję ile się da, a jak się nie da~... Pewnie coś rozwalę i się śmiertelnie obrażę, bo ten ktoś zrobi sobie w ten sposób krzywdę. No, ale przyjść z płaczem potem może, jak chce... Szczeniak pocieszy~... Po uprzednim przemilczeniu wykładu pod tytułem: "to było idiotyczne, nie sądzisz?", oczywiście~...

4. Jakie masz zainteresowania?
K: Świat i ludzie xD Generalnie cały wszechświat bo kosmos tez uwielbiam xD
I: O.o"" No cóż~... Trudno wymienić~... Interesuje mnie mój mały świat, zwany wyobraźnią, interesują mnie książki, opowiadania i ludzie, ale głównie przez internet... Inu to typowy no-life, niestety~... >.>"

5. Kim chcesz być jeśli chodzi o zawód( nie uwzględniając polskich realiów odnośnie utrzymania się z kilku groszy :P )?
K: Hm... już parę razy pisałam że chce mieć firmę... ale jeśli to ma być marzenie to chcę być astronomem... albo *miliard rzeczy później* poddaję się ja chce być wszystkim... chyba że istnieje taki zawód jak "Lelouch" albo "Prawda" z FMA to wtedy chce być jednym albo drugim xD
I: Korektorem. ._. Poważnie, chcę edytować teksty ludzi lepszych od siebie, żeby można było je wydać. W ogóle samo poprawianie błędów ludzi, którzy piszą lepiej ode mnie sprawia mi niesamowitą radość~... Poniekąd dzięki mnie można by było czytać bez przeszkód ich wspaniałe prace~... Uwielbiam to uczucie. :3
K: Ja już się nawet nie wypowiem jak bardzo denerwuje mnie że ona nie napisze "chce być zawodową pisarką" tylko takie cuś.... przecież każdy wie że woli pisać niż sprawdzać...

6. Gdybyś mógł/mogła zmienić coś na świecie, co by to było?
K: świat wyglądały jak w Psycho-pass XD
I: Wszystko~... >.>" Albo inaczej. Świat byłby normalny. Poważniejszy. Nie byłoby "Żyje się tylko raz". Gdyby ludzie myśleli, co robią, zanim to zrobią, nie byłoby tylu przykrych rzeczy na świecie...

7. Jak wyglądają twoje wymarzone wakacje?
K: Domek,laptop, internet, lody, wiatraczek XD~!!! Albo blisko wody... taki domek blisko jeziora z lasem na około... i żeby nie było upałów jak na Saharze  ^^
I: Hah, napad na Rosję i objęcie władzy~... X33 Nie no, a tak poważnie, to moje wymarzone wakacje~... Spędziłabym w domu. Ale chciałabym, żeby to był domek czysty i ładnie urządzony, gdzieś z dala od hałasu i ze sklepem blisko~... Tam tylko książki i komputer z internetem byłyby mi potrzebne. :33 Wszystko bez ograniczeń~...
K: A co do tej Rosji... jakby coś ten tego to wy nic nie wiecie xD

8. Co najlepiej pozbywa się stresu/zmęczenia/zdenerwowania z ciebie?
K: Nic... samo mija po jakichś 10 minutach... a stres jak już się stanie to co mnie stresuje to tez sam znika
I: Szczerze~? Różnie bywa~... Zależy, jak bardzo źle jest. X3"

9.  Gdybyś mógł/mogła uczyć się tylko tego czego chcesz, co by to było (co najmniej 5 rzeczy, może być spoza przedmiotów szkolnych)
K: Fizyka, astronomia, psychologia, japonistyka kulturoznawstwo, alchemia w rozumieniu że wszystkie te nauki które kiedyś były alchemią... ta to jest chyba więcej niż 5 ^^
I: Marzenia~... ;33 Przede wszystkim szkolenie pod kątem pisania książek. Gdzie co powinno być, gdzie duża litera, gdzie myślnik, ale też w którym miejscu powinno się pokazać charakter postaci, jak kreatywnie wymyślić historię i takie tam rzeczy~... To 1. Poza tym~... Poza tym chciałabym uczyć się takich rzeczy jak informatyka (głównie obsługa niektórych programów do edycji tekstu), malarstwo (jeśli tego da się nauczyć, a nie, że dają kartkę i maluj) oraz~... Psychologii i przedsiębiorczości. Aha, tu was zaskoczyłam~! X33 
K: Większości możesz się nauczyć sama więc po co marnować na to czas w szkole?

10. Co sprawia, że musisz się bezwarunkowo i szczerze uśmiechnąć?
K: Zależy... czasem wystarczy że spojrzę przez okno... ale na takiego naprawdę wielkiego doła... pies on mnie zawsze rozwala xD o albo jak Inu-chan jest na skype też się zawsze cieszę
I: Mój sensei. Nawet jeśli napisze coś, po czym mam doła przez tydzień (naprawdę, zdarzało się), to i tak nie żałuję. Cieszę się, że mogłam przeczytać jakieś jego nowe dzieło~...
A tak poza tym, to w ogóle ciekawa historia, opowiadanie, lepszy dzień, przyjaciółki (szczególnie Kiasarin-san)~... ;33

11. Skąd wziął się pomysł, żeby pisać i utworzyć bloga?
K: Pisać- koleżanka mnie namówiła, a blog jak juz kiedyś pisałam jakoś chciałam go założyć tak żeby był, a żebu tu pisać... liczyłam na hejt bo chciałam udowodnić jej zę pisać nie umiem xD
I: Chciałam, żeby ktoś poza moimi przyjaciółkami ocenił moje prace~... Tak się zaczęła moja praca z pierwszym blogiem~... A na ten przygarnęła mnie Kiasarin-san~... :33 Moje prace ewoluowały w coś, co widzicie teraz~... X33

No to teraz nasze pytania do was~!!!
1. Ulubione słodycze?
2. Kultura jakiego kraju jest według ciebie najdziwniejsza?
3. Wymień trzy ulubione paringi.
4. Jest ktoś, kto cię inspiruje/na kim się wzorujesz?
5. Do jakiego mebla byś się porównał/a? Dlaczego?
6. Która pora dnia/ godzina jest dla ciebie najlepsza?
7. Gdybyś mogła/mógł spotkać kilka... przypuśćmy ze pięć postaci z nie ważne jakich anime i je poznać to kogo byś wybrał/a ~?
8.Jedna rzecz na świecie o której zawsze marzyłaś/eś a nie mogłaś mieć to:
9.Gdybyś mogła/mógł tę rzecz (z pytania powyżej) jednak dostać, ale musiałabyś poświęcić inną bardzo cenną dla ciebie rzecz to zdecydowałbyś/abyś się?
10. Wierzysz w coś takiego jak zodiak, numerologia, czytanie z kart, magia imienia itp.?
11. Twój ulubiony pierwiastek chemiczny to Si czy Pb??? XD



Blogi które nominujemy:
1. http://shizaya-opowiadaniayaoi.blogspot.com/
2. http://akayashia.blogspot.com/
3. http://fuck-yeah-yaoi.blogspot.com/#_=_
4. http://kako-no-kizuato.blogspot.com/#_=_
5. http://affection-shock.blogspot.com/#_=_
6. http://who-will-say-me-sweet-dreams.blogspot.com/
7. http://widziane-z-dwoch-punktow.blogspot.com/
8. http://shizaya-yaoi.blogspot.com/
9. http://yaoicujemy-fangirlujemy.blogspot.com/
10. http://asuna-chan-story.blogspot.com/

I jako 11 mimo ze oficjalnie ma przerwę w blogowaniu - http://dance-of-happiness.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Inu-chan to chyba moja bratnia dusza xD
    Wszystko ładnie, ale kiedy jakiś oneshot/cokolwiek? XD
    Pozdrawiam ~Val

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rzeczy.... w sumie nawet kilka, ale albo czekają na skończenie czyt. dopisanie samej końcówki, albo na betę... a Inu ma albo zakaz na kompa albo sprawdziany więc puki co nie może betować.... z resztą ja też mam sporo, bo koniec semestru....oceny muszą wystawiać Q.Q obudzili się o 4 miesiącach Q.Q

      Usuń
    2. Oceny~ Znam ten ból ;__,; Wiec życzę weny i czasu ^^

      Usuń
  2. Nadal nie rozumiem jakim cudem dostałam Liebstera po miesiącu pisania yaoi, ale ok. c:"""
    Pisałam już to do Inu-chan 2-3 razy ale napiszę 3-4 - Dziękuję~! ^-^

    *Popiera Kiasarin-san* Obie dobrze piszecie i niech mi się tu żadna nie wtrynia ze swoim "nie!" lub "ale ona lepiej!" bo zastrzelę z chusteczki. =3=

    "Si czy Pb" Si będzie mi się do końca życia kojarzyło z Waszym shotem. XD"

    Po raz kolejny dziękować nie będę bo powiecie, że cukrzę więc napiszę: Trzymam kciuki za Wasze kolejne Liebstery~! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaay, jak ja lubię czytać Liebstery:3 Mimo, że fizykę lubię, to jak czytałam odpowiedz to miałam pewnie podobną minę q.q'''''

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuję o ponownej nominacji do Libster Award ^^
    http://opowiadania-yaoi-drrr-i-inne.blogspot.com/2014/01/nie-wierze-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń