Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowy Mini-dj 1

Okay~... Sylwester jest, ale może ktoś jest takim nolifem jak ja i też planuje czytać mangi. Jest ktoś? ;-; Osobiście na blogu postanowiłyśmy serwować go (nowy rok) hucznie i na wzór fajerwerków. Ponieważ wszyscy strzelają jak powaleni przed północą my też się dołączamy, od teraz co dwie godziny kolorowe śliczne ale ulotne coś ^^

Oczywiście nie liczcie, że będzie co do minuty równiutko dodawana notka... Nie! Nie mam fajerwerków więc będziemy strzelać jak powalone tutaj! NIKT NIE SPODZIEWA SIĘ WYBUCHU MUAHAHAHAHAHAHAHA~!!! =w=
...Ekhm. >.> To nie ja. To... To kot. *wskazuje wyimaginowanego kota* Ja jestem grzecznym szczeniakiem. .3.
Etto~... Ja tam wybieram się kraść koleżance konie, więc jedyne co mi przychodzi na myśl, to życzyć wam wystrzałowego, hucznego i pełnego radości sylwestra~! *w* Nawet jeśli spędzacie go w domowym zaciszu, wybuchowe mogą być nawet fangirle w głowie na widok nowych notek~! >w<
No dobrze już, enjoy! ;3

















5 komentarzy:

  1. Oyaaaa *q*!!! PIĘKNA KRESKA! Piękne tłumaczenie, piękna fabuła (o ile można to tak nazwać x3) To było świetne, Shizu-chan taki szczęśliwy, że aż do siebie niepodobny *w*
    Czekam na następnego fajerwerka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam to już czwarty raz i mnie się nie nudzi x3333

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń