Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Drr!abble - Uzależnienia

 Wybaczcie, lekko mi się przysnęło po powrocie do domu ^^""
Ale oto jest moje zapomniane przez świat drabble~...
Pamiętajcie o nakarmieniu psiaków i Enjoy~!





     Izaya był psychicznie silną osobą. To on zmusił całe miasto, aby tak myślało. Osoba, która codziennie ogląda śmierć osób, które ‘kocha’ musi być silna… i szalona - dodawali ci ludzie w duchu. Informator sam wykreował ten świat, aby on wmawiał mu, że jest silny.
     Bo tak naprawdę Izaya był słaby. Utrzymywał tylko pozory siły, by przykryć wszystkie swoje uzależnienia. A miał ich całkiem sporo. A dokładniej siedem miliardów plus dwa.
     Paradoksalnie owe ‘plus dwa’ zajmowały 99% jego czasu. I o ile Izaya mógł pozwolić sobie na uzależnienie od blondyna, nie mógł tego samego zrobić z telefonem.
     Niestety, zapomniał uwzględnić w tym zestawieniu ootoro.

5 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    To było takie cudaśne sweetaśne że oczka się kleją. Te uzależnienia nie są takie złe. Raczej uznałabym je za zalety. No bo kto nie kocha Shizuo, telefonu i ottoro? To po prostu miło się czytało. Byle częściej się pojawiały! *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Senstencjonalnie wyszło :3 Druga~ Racja, miłe zwieńczenie dzisiejszego dnia.
    Weny~ ★☆★☆★☆★☆★☆★

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko się zgadza ale... ja nie lubię ootoro ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany... to jest takie... trudne XD z początku jakoś tak nie ogarniałam >///< idk why :') kilka razy przeczytałam i zrozumiałam (mój mózg działa dziś wolniej), nie wiem czemu ale jakoś tak... początek mnie poruszył i zasmucił. Nie wiem czemu XD nie rozumiem siebie! "Drr!!abble" są idealne na bezsensowne, nudne dni X3 zawsze poprawiają humor ♥
    Weny i czekam na Roppiego (tak, ja jestem Josh, i tak, jestem dziewczyną X''D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwwww (///▽///).
    Początek kupił mnie w całości, a zakończenie było urocze >ω<.You made my day~
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń