Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 13 maja 2015

Odpowiadamy na kolejne LBA

 Zaczynam się zastanawiać czy nie dać wszystkich LBA na które odpowiadamy w "różne" >.>"" będzie już ze 100 pytań XD
Zanim Inu-chan dopisała swoje odpowiedzi już zdążyłam zmienić tę zakładkę, od teraz w różne macie przegląd Liebsterów których okazuje się aż 11 + ten który właśnie piszemy yay~! Czyli 121 pytań do nas i te 11 to razem 132 WOW


LBA
Liebster Blog Award. Nominacja jest otrzymywana od innego blogera, który uważa, że wykonałeś "kawał dobrej roboty" c; Należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Następnie ty zadajesz 11 pytań innym 11 osobom, powiadamiając ich o tym. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

 Nominacja od: Ayumiko z bloga "NezumixShion"


1.Lubisz czytać książki?
 Uwielbiam, to za mało powiedziane >w<
Bardzo, choć często bywa, że mało które mnie interesują. Są po prostu schematyczne. (Wiem, że łatwo oceniać a sama piszę bardziej niż schematycznie, chodzi mi o to, że ciężko mnie zainteresować, jestem wybredna, a wielbię czytać ciekawe rzeczy, a nawet poświęcać im cały wolny czas.)

2.Czy masz/chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak, to jaki i gdzie?
 Nie, nie przepadam za oszpecaniem skóry, chyba, że sam tatuaż w pomysłowy sposób zakrywa np. jakąś ranę, w tedy jest dla mnie uzasadniony. Ale jeśli kiedykolwiek miałabym jakikolwiek tatuaż mieć to byłby to psie odciski łapek spacerujące po nadgarstku.
Nie chciałabym. Lubię zmiany, jeden obraz pasujący do moich aktualnych przekonań i upodobań, który zostanie ze mną całe życie, blaknąc, mnie nie interesuje. :3

3.Czy masz jakieś marzenie, które nigdy się nie spełni?
 Zostać astronomem. Q.Q Polska to kraj bez perspektyw w tej dziedzinie.
Mam, ale raczej się nim nie podzielę~... Po co, trzeba o nim zapomnieć. x3

4.Ile masz wzrostu?
 Tyle co Edward Elric na początku mangi Q.Q jestem knypkiem X3
Ciągle, CIĄGLE zapominam~! Q.Q"" Coś tak~... 164, jak dobrze pamiętam. Tak, coś takiego.

5.Gdzie piszesz swoje opowiadania? Na komputerze, kartce czy może jeszcze gdzieś indziej?
 Na komputerze, kilka mam na kartkach ale nie chce mi się ich przepisywać, więc zarzuciłam pomysł pisania na papierze.
Kiedyś pisałam w zeszytach, raz zapisałam ponad 60 stron A4, potem pisałam w notatkach w telefonie~... Ale jak już publikuję je w internecie, to najczęściej teraz pisuję je przez net w telefonie, albo net w komputerze. Jedno mam na pendrive, ale to po to, by nie czuć się pospieszaną. X'3

6.Na co najczęściej tracisz swój wolny czas?
 Internet ._. albo książka, ale wtedy nie mam poczucia, że straciłam czas, więc się nie liczy~...
Ask. Pochłonął moje życie. Ale tak trudno się oderwać.

7.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
 Gdzieś w krajach skandynawskich, albo w Japonii, ale na Hokkaido. Strasznie mi odpowiada taki klimat :3
W domu. >.> Mam naprawdę skromne wymagania, chciałabym mieszkać we własnym domku, już nawet nie mówię, że za granicą, bo człowiek kaleczący każdy język chyba nie ma na to szans.

8.Ulubiona piosenka?
 Um... niezmiennie od chyba 6 miesięcy ta - Mozart l'Opera Rock- Le bien qui fait mal
One się ciągle zmieniają, albo jest więcej, niż jedna~... Ale jest jedna, która niezmiennie kojarzy mi się z przyjemnymi momentami życia, więc chyba mogę ją uznać za ulubioną. https://www.youtube.com/watch?v=EqUqElC3w6A  :3

9.Czy znasz jakieś osoby innej orientacji?
 Tak, choć nie za dobrze.
"Innej" w sensie innej od mojej? To nietrudne. Znam zarówno osoby homo jak i hetero, więc tak. Ale to nie jest jakoś specjalnie ważna informacja o nich~...

10.Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
 One w padają same, ale najczęściej? Jak otwieram szafę XD (nie, nie taką metaforyczną, taką zwykłą drewnianą w moim pokoju)
Nie biorę. .-. Cierpię na przewlekłe bezwenie, potem jak chcę coś wymyślić to albo zżynam jakąś poszczególną myśl skądś i do niej dorabiam jakąś fabułę, albo piszę byle co i jakoś wychodzi w trakcie. To naprawdę męczące, ale czasem trzeba. Już nie pamiętam, kiedy mi się objawił jakiś pomysł na podstawie mojej myśli. Może prócz ostatniego "o, a Kise też mógłby być murzynem", po którym musiałam walnąć o coś głową, żeby sobie ulżyć. >.>""

11.Co, twoim zdaniem, powinno się zmienić w dzisiejszej tolerancji? Dlaczego świat reaguje tak, a nie inaczej na tą "inność"?
Bez przesady >3< świat reaguje tak na wszystkie nowe rzeczy. Poza tym za bardzo wałkujecie (mówię o ludziach) ten temat. Szczerze? Ja, na miejscu osoby "innej", jak je nazwałaś, nie wstydziłabym się kiedyś, albo nie przeszkadzałoby mi siedzenie cicho. A właśnie teraz byłabym mega zła. Walka o prawa mniejszości przerodziła się w jakiś kolorowy cyrk pajaców, więc po prostu lepiej wyciszyć tę sprawę i przeczekać aż ludzie się oswoją. A nie to ciągle rozgrzebywać *wkurzu wkurzu*
Jasne, nie rozgłaszajmy wcale, że to nic złego, dajmy innym propagować nienawiść do mniejszości. Ph. To ci, którzy tak silnie chcą utrzymywać zabobony robią z tego cyrki, próbując ośmieszyć bardzo poważny temat. Tolerancja religii, koloru skóry, odmienności seksualnej, wszystko co jest w mniejszości, większość próbuje stłumić. Po co? No żeby samej utrzymać się przy sile, tak uważam. Co powinno się zmienić? Strach przed "innością". Niewiedzę, bo z niej ten strach wynika. Bo to, że ktoś jest inny nie robi nam krzywdy. Krzywdę wyrządzają poszczególne jednostki. Ale jeszcze nie wszyscy to rozumieją, a proces zrozumienia musi być długi i burzliwy, jak zawsze w historii.
No, oczywiście to tylko moje zdanie, nie twierdzę, że wszystko doprecyzowałam (na to potrzeba by kilku tomiszczów jeszcze z przykładami) i że każdy ma się ze mną zgadzać. Żeby było jasne, bo nie lubię sprzeczek na te tematy ze mną, za dużo ich było.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz