Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

środa, 20 maja 2015

Drr!!abble - Shizaya - Tajemnica umierania

Hejo~... Dziś w przerwie między rozdziałami (wkurza mnie trochę ta nasza 2 tematyczność ostatnio xD) dodam wam krótkiego drabble napisanego już trochę czasu temu, ale że jest okazja dopiero teraz to proszę :3 Mam nadzieję, że się wam spodoba. Drabble - 100 słów bez tytułu
Pamiętajcie o nakarmieniu psiaków klikając w banerek i...


 Tajemnica umierania

- Zgiń! Pospiesz się i zgiń Shizu-chan! Słyszysz? ZGIŃ! - krzyczał Izaya rokoszując się spontaniczną potyczką na ulicach Ikebukuro.
- Nie da się. - stwierdził blondyn spokojnie popalając papierosa i wkładając rękę do kieszeni. - W filmach, po śmierci trafia się do pustego, czarnego miejsca. Nie ma tam nic... Ludzi, drzew, ławek, budynków, ulic, śmietników, lamp, samochodów i automatów. - mruknął schylając się po upuszczony chwilę wcześniej znak stopu. - CZYM MIAŁBYM W CIEBIE RZUCAĆ W TAKIM MIEJSCU?! ODPOWIADAJ KLESZCZU! - wrzasnął i rzucił w zaszokowanego informatora elementem infrastruktury. - NIE MA MOWY! NIE UMRĘ! NIE WAŻNE JAK BYŚ CHCIAŁ!
- Dobra odpowiedź Shizzy. - Izaya uśmiechnął się, dobywając noża.

6 komentarzy:

  1. PIERWSZA! PIERWSZA! xD *zaciesz*
    Spodobało mi się to =) Ah to jak Shizu-chan wyjaśniał co jest po śmierci...to mnie rozwaliło xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu... ;_; Druga... Dostałabym depresji, gdyby nie to wyjaśnienie Shizu, dlaczego nie może umrzeć~ Ochroniło mnie przed załamką~ Więc... drabble zdecydowanie mi się podoba~
    ~Adaś, bo ją wyrzuca z bloggera xD

    OdpowiedzUsuń
  3. eh trzecia :( haha ale padłam jak to czytałam xD super pomysł na drabble :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój spaczony mózg przez chwilę spodziewał się seksu :) a tu... No spoko... *biedna niedożywiona yaoistka*

    OdpowiedzUsuń
  5. huehuehue, taka odpowiedź jest naprawdę na miarę Shizusia. Ale nie wiem czemu przy słowach "rzucił w zaszokowanego informatora elementem infrastruktury" z niewiadomego powodu się roześmiałam. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, ale nie wnikam. To było naprawdę urocze c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten kochany pierwotniak *kręci głową* Och Shizzy Shizzy~

    OdpowiedzUsuń