Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mini dj Shizaya - Important Person

Hej~...
Przepraszam, że znów nie ma normalnej notki *chowa się za poduszką* to naprawdę jest niezależne ode mnie Q.Q  Ale MOŻE będzie lepiej.... Przypomniałam Inu-chan, że nie było jej (TYLKO jej, nie wspólnej) notki od września i mam nadzieję, że choć trochę poskutkowało...
Kliknijcie w banerek proszę... to, że macie focha na nas nie znaczy, że macie mścić się na psiakach, pamiętajcie~....
A teraz - Wszem i wobec dementuję plotki jakoby odbywały się urodziny Izayi X3 Nasz informator ma urodziny 4.05 - Forever 21! A te dj'y o urodzinach to tak mimochodem... a co? chcecie żeby czekały aż do maja O.o?
No to już nie przedłużam i Enjoy~!
Tłumaczenie: Desire
Edycja/Tłumaczenie niektórych japońskich znaczków: Kiasarin
link do pobrania [ MF ]
Tak w ramach wyjaśnienia dodam, że przetłumaczyłabym wszystkie japońskie, ale... były tak nieludzko napisane, że nie mam pojęcia co to za niektóre znaki X.x A bez choćby jednego ciężko przetłumaczyć całą frazę







9 komentarzy:

  1. Hahahaha, oh my goodness, umarłam.
    Shizuś jest taki szybki, taki narwany, taki napalony, no po prostu czysta słodycz i erotyka.
    *czemu nie ma pokazanej sceny zza rogu, no czemu*
    Śliczne. Bardzo lubię~!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany to mnie zabiło. Szybko krótko i na temat. Ale ten szok u Izayi i tłumaczenie, że to nie tak jak myślisz poprostu miodzio. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawaii~!!! <3
    To było urocze~!!!
    Zgadzam się z CDL: S-z-k-o-d-a!!!! Mogliby by chociaż dać jakiś maluśki obrazek... xD
    Co do Inu-chan to..... sama nie wiem... musi wrócić i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten jeżyk z Izajasza w 10 kadrze mnie po prostu zabił xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. No i znowu mi cukier skoczył xD Zgadzam sie z komentarzami wyżej, autor/autorka mógł/mogła dać jakiś malutki obrazek dalszego ciągu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, boskie xD Po takim wyznaniu spodziewałam sie, że czegos więcej, a tu lipa, urwane no ale i tak było słodziaśne <3

    ~Szasta

    OdpowiedzUsuń
  8. O bosz... jakie urocze. Ja już nie wyrabiam z tą yaoicową cukiernią

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje sobie sprawę, że Shizu czasem tylko czeka na takie drobne Izayowate głupstwo, które powie, jak np. coś uroczego w stosunku do Shizusia. Czeka na to tylko po to, aby mieć pretekst do zaciągnięcia Izayi do łóżka (albo gdziekolwiek indziej). Ile on się musi czaić aby trafić. :D
    Urocze~~

    OdpowiedzUsuń