Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

niedziela, 14 grudnia 2014

Dj Izaya's Birthday

Hejo~! 
Inu-chan nadal się nie odzywa, jeśli kogoś to interesuje, więc szczerze? Albo poszukam sobie innej bety albo zawieszam bloga, bo cóż innego takie biedne ortograficzne beztalencie może? X3
Chyba ma na mnie focha, ale jestem zbyt zmęczona by o tym myśleć. 
Zanim zapomnę BA-NE-REK wszyscy klikamy w banerek "pustamiska" po prawej~!
A tak, chciałabym też podziękować Desire za te tłumaczenia ^^ 
Po raz pierwszy wykorzystałam fachową czcionkę \(^o^)/ 
A teraz nie przedłużam:

Wersja angielska <klik>
Tłumaczenie: Desire
Edycja Kiasarin

Dj znajdziesz na Hotaru-nai Yami

12 komentarzy:

  1. O bosz... Jakie to uroczeee...
    Też chcę ciacho...
    Ale so? Dzisiaj urodzinki naszej pchełki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie nasza pchełka ma urodziny czwartego maja~ Po prostu bez bety nie mogę dodać nic "pisanego" żeby wam oczu nie wypaliło , a ten dj kurzył sie już trochę w roboczych.... wiec go dodałam ^^

      Usuń
  2. Urodziny Izayi są chyba w maju, ale mnie tam wcale nie przeszkadza taki DJ w grudniu c:
    To było takie kghrcixzh,lmih,cj.x *w* Takie słodziutkie c:
    CU~DO~WNE~! x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, zwłaszcza te ich podobnie rozczochrane fryzurki *w*
    Masz tego więcej Kias?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze 3 mini dj, ale już nie takie słodziutkie (niestety T^T)
      Jakby ktoś chciał podesłać swoje tłumaczenie to ja chętnie zrobię edycję (propozycja dla wszystkich)
      Bo co do normalnych notek... mam związane łapki X3

      Usuń
  4. Kawaii~~
    Jestem na tak, te Wasze dj są urocze. Jak dla mnie możesz wrzucać ich więcej. Chociaż nie ukrywam, że wolałabym może jakieś takie z krwią... *odzywa się mały sadysta*
    Masz coś takiego może, Kiasarin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... mam jednego smuta... a może wszystkie 3 są w jakiś sposób smutne? To chyba zależy od interpretacji...
      Typowo krwistych nie mam z dwóch powodów. Krwista Shizaya nigdy nie jest dobra albo pod względem fabuły i kreski albo pod względem pomysłu i fabuły. Nie ma w niej nic naprawdę takiego... "z pazurem" wgl. ta krew wydaje się tam dodana tylko tak "od niechcenia" "przez przypadek" "bo autor chciał tak sobie krew namalować"
      A Durarara sama w sobie nie jest krwistym anime (że się tak wyrażę) ma natomiast specyficzny charakter który właśnie kłóci się w mojej opinii ze znacznym rozlewem krwi bo wydaje się taki.... niepotrzebny xD Izaya by się przecież w krwi nie babrał tylko patrzył sobie z góry, a Shizuo? Pewnie jakby kogoś zmienił w szkarłatną plamę, sam by nie mógł żyć, bo by go sumienie zżerało.
      Co oczywiście nie zmienia faktu, że jeśli ktoś znajdzie ciekawą krwawą Shizayę/Izuo i okaże się na tyle wspaniałomyślny, że to przetłumaczy to ja to bardzo chętnie zedytuję ^^

      Usuń
    2. Może źle coś załapałam, ale "smut" chyba nie jest równoznaczny ze "smutne". Smut to chyba bardzo zboczony/perwersyjny opis seksu. A jakoś z Twojej wypowiedzi wyszło, że masz takiego zboczonego dj'a...a wszystkie trzy są smutne. Chyba że o to chodziło, ja nie poprawism na siłę tylko chcę załapać czego mogę się spodziewać. Jeśli coś źle zinterpretowałam to bardzo przepraszam!!! Jestem daleka od tego żeby się wymądrzać :)

      Usuń
    3. Agh... co ja napisałam X.x wybacz. U mnie oznaczenia działają inaczej... to znaczy ja je nazywam tak jak mi wygodniej i tyle :P Zapomniałam, że inni ich nie znają.
      Więc te 3 mini dj są lekko smutne, trochę urocze i to chyba tyle~.... jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd -.-"""

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście lepsze niż manga-lib i centrum-mangi. Tam jak coś wrzucą z dj to raz na rok albo wcale.
    Jedna scenka mnie tutaj rozbawiła do łez. Wiedziałam, po prostu wiedziałam, ze kiedyś coś się Shizuo stanie z tą jego siłą. Niech wyciąga teraz nogę ze ściany, proszę bardzo XD
    ''Wszystkiego najlepszego dla mnie'' - zacznę tak chyba mówić, gdy będzie mi niezręcznie stać, gdy składają mi życzenia D:
    Ughuhu, cudowny dj~~ ♥

    OdpowiedzUsuń