Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

początek

hej, więc to jest tak jakby wstęp. O ile w ogóle można tak powiedzieć. Nie mam pomysłu co zrobić czy publikować na tym blogu, po prostu miałam taką nieotpartą potrzebę założenia go, ale spokojna głowa już ja coś wymyślę. No więc tak tytuł jest po japońsku a ja sama bardzo lubię ten kraj za kulturę, tradycję i większość innych rzeczy. Od razu mówię, że lubię oglądać anime i czytać mangę więc jeśli ktoś miał by z tym jakiś problem to niech zwyczajnie nie czyta co tu wypisuję :). A tak  jak by ktoś nie wiedział to jestem dziewczyną i tak nick też mam po japońsku ( za dużo tego języka mi się tu wkradło). No i to chyba tyle, i tak nie sądzę by wiele osób to przeczytało, jeśli ktokolwiek wytrwa do końca. Ale dla tych którym się usdało dodam kilka obrazków (głównie z anime bo sądzę że tylko osoby lubiące tę tematykę nie kliknęły czerwonego X w prawym górnym rogu wyszukiwarki :))
tak, pierwsze są pokemony i wiem że są strasznie dziecinne ale jakoś tak spodobało mi się to zdjęcie
o a tu macie 2 z tych dziecinnych ( dla niewiedzących Yu-Gi-Oh! leciało kilka lat temu na polsacie)
dobra a z takich normalniejszych to:
-Death Note

i może na koniec ( tak żeby się nikomu nie narazić :D) to dam coś czego raczej większość osób nie widziała i podejrzewam że nie obejrzy czyli Mononoke

Swoją drogą ciężko znaleźć jakieś takie anime żeby nikomu się narazić (a to takie dziecinne, tragedia, jak ty możesz to oglądać itp. itd.)
No to tyle na dzisiaj :)



4 komentarze:

  1. Hejo! Zapowiada się ciekawie! JA wytrwam do końca!! :D
    :Q_____ Death Note!! <3
    A o czym jest to Mononoke? Bo wiesz, ja nic tylko oglądam anime i czytam mangi :D Mam naprawdę zryty mózg.... :D
    (Aaaa... Jak byś mogła to proszę wyłącz weryfikację obrazkową :D )
    Pozdrowionka Nanako! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wyłączyłam te weryfikację. Mononoke to takie krótkie anime o lekarzu/znachorze który jeździ po świecie. Ma 12 odcinków i są w nim przedstawione 4 jego przygody. Jest tam trochę duchów i demonów oraz potworów z japońskiej mitologi. W sumie to to anime można określić jako "inne" lub "dziwne". Ale ma swój urok. No przynajmniej dla mnie :P A jest ono rysowane naprawdę niesamowitą "kreską" bo jest to zbliżone do tradycyjnego japońskiego rysunku. Jest oparte na symbolach i chyba tylko Japończycy do końca je rozumieją. A wybrałam je bo nie sądziłam, że ktokolwiek je zna. Ale jeśli lubisz anime w których jest warta akcja i dużo walki, albo miłość i jakieś wielkie uczucia, to raczej nie tutaj. Mnie się spodobało ze względu na głównego bohatera który zawsze jest opanowany i spokojny i potrafi "pogrywać" z demonami w taki sposób by wyciągnąć z nich wszystko czego potrzebuje do zabicia ich. No może jeszcze na koniec dodam skąd ten tytuł otóż Mononoke to nazwa owych straszydeł. No to ja mam tyle do powiedzenia, czy dla ciebie sama oceń :)

      Usuń
    2. Dzięki :D Cóż ja nie mam wybranego ,,rodzaju" anime... Oglądam co wpadnie :D Zapowiada się ciekawie :D Jak skończę One Piece to zobaczę:D Czyli za jakiś miesiąc bo jestem dopiero na 152 odcinku a jest 589 i ciągle wychodzą :D

      Usuń
  2. No dobra, to zaczynam. :) Od razu ostrzegam, że jestem słaba w pisaniu komentarzy i w ogóle, więc przepraszam. Choć liczę, że i tak spodobają ci się moje komcie. (mówią, że nadzieja umiera ostatnia. o.o)
    No, więc czytałam już z połowę opowiadań na tym blogu, ale teraz doszłam do wniosku, że chcę je przeczytać od początku i mam zamiar je wszystkie skomentować. ^.^ Krótko, bo krótko, ale mam zamiar, a muszę przyznać, że mam strasznie dużo zamiarów. :P
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń