Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

sobota, 13 kwietnia 2013

Informacja

Hej, mam takiego newsa. Jak pisałam pod jednym z komentarzy do poprzedniej notki poszukuję tytułu dla tego "czegoś" co pisze w chwili obecnej (dosłownie, właśnie przełączyłam posty) To opowiadanko będzie mieć około 3 notek i muszę mu wymyślić tytuł. No więc dorwałam w łapki księgę cytatów i sentencji i znalazłam takie coś:
" może "bóg" potrafi zachować rozum w miłości" - pomyślałam że skoro Izaya ma kompleks boga to mógł by być to tytuł tego co do tej pory nazywałam "Shizaya - oneshot" z tym, że jeśli to wybiorę notek bedzie 5 albo i więcej bo wtedy będę musiałą jakoś wyjaśnić dlaczego taki tytuł. No chyba, że ktoś z Was ma lepsy pomysł :) ja jestem otwarta na propozycje. Ale wstepnie zmieniam tytuł części 1 i część 2 ukaże się już pod zmienionym tytułem prawdopodobnie we czwartech ( chyba że dokonczę ją szybciej)

A tak czytając tę książkę znalazłam jeszcze :
" nienawiść jest najsubtelniejszą formą gwałtu" - Biedny Iza-chan tyle lat to znosił xD
" ten kto cię miłuje, ten cię zawsze prześladuje"
" w miłości dwie wolności łączą sie w jedną slodką niewolę"
"Miłość niespełniona to specyficzny rodzaj nienawiści. Miejny się na baczności przed jej ofiarą - myslącym samotnikiem"
I tak sobie pomyśłałam, że gdy skoncze to co zaczęłam to może zabiorę się za jeszcze jedną Shizayę i uznałam, że któraś z tych sentencji może pasować więc mam jeszcze takie pytanie, którą byście wybrali (ły? bo nie sądze by był tu jakiś chłopak) na moim miejscu?

Wiecie co troche mi głupio, że tak tu marudzę o mało istotnyh rzeczach, więc dla tych którzy to jakoś przetrwali mam mały prezęcik :) tak dla smiechu :)



mimo, że już były święta no a do nie dawna nawet biała wiosna, no to z okazji jednego z pierwszych prawdziwie wiosennych dni dałam wesołych świąt


To ostatnie mi się najbardziej podoba, ale to tylko moja opinia :) jeszcze raz przepraszam za moje bezsensowne ględzienie, bo pewnie jak ktos tu wszedł to oczekiwał notki, a tu kicha, jeszcze raz przepraszam.

3 komentarze:

  1. Mnie się twoje ględzenie podoba. ;3 Tytuł jest spoko, przecież to twój blog i to co wybierzesz będzie najlepsze. Jeśli chcesz mojego zdania - ten pasuje. Pierwszy raz spotykam się z cytatem jako tytuł, ale dobrze to wyszło.
    Zdjątka mi się strasznie podobają, takie do śmiechu. ;3
    Już cieszę się na nxt twojego opka i na myśl o następnej Shizayi. Podobałby mi się tytuł: "Nienawiść jest najsubtelniejszą formą gwałtu", bo jest taki... No, pobudza myślenie na temat fabuły. Ale i tak wybór wolę zostawić tobie. Dobra, żeby nie przedłużać niebotycznie długiego komentarza - do następnej twojej extra Shizayi~! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to nie jest przynudzanie tylko ważne informacje:)[jak to z resztą jest w tytule] więc nie mam za złe, tym bardziej, że drugi rozdzialik niebawem;) oczywiście nowy tytuł bardzo przypadł mi do gustu, rzeczywiście bardzo pasuje do Izayi, nie musisz go już zmieniać;D co do zapowiedzianej już kolejnej historii (której notabene nie mogę się doczekać), to ten - " ten kto cię miłuje, ten cię zawsze prześladuje", budzi we mnie pewien sentyment, ale jak to już zostało wcześniej wspomniane, najlepiej jeśli wyboru dokonasz Ty sama, zgodnie z wydarzeniami w opowiadaniu albo swoim przeczuciem co do trafności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne :3 Mi się podobały dwa ostatnie :)
    Co do tytułu, mi by i tak nie przeszkadzał, w końcu to twoje opowiadanie. :)
    Nie rozpisuję się, gdyż nie ma tu o czym pisać. :P
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń