Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

piątek, 17 marca 2017

Mini dj - AkaKuro - (bez tytułu)


Och, hej hej~
Ja tu właściwie wyłącznie w ramach uprawiania prokrastynacji podczas odrabiania zadania domowego z redakcji. Bo wiecie, redakcja -> edycja tekstu -> beta -> "a może wpadnę na blogi".
Mimo to wciąż nie mam bladego pojęcia o betowaniu. Muszę się wiele nauczyć zanim co.
W każdym razie.

Pewnie nie czytacie not informacyjnych po prawej na górze bloga, więc jeśli może czytacie chociaż wstępy (mogę się przynajmniej oszukiwać), to chciałam poinformować, że ten blog już raczej nie działa i nie zadziała.
Mimo, że bardzo miłe są wasze pochwały i prośby o powrót.
Wciąż trzymam się obietnicy, że zbetuję Wampirka, ale do tego chcę się najpierw dowiedzieć, jak dobrze przeprowadzać betę. Muszę zacząć randkować z panią od redakcji tekstu w moje wolne poniedziałki. xd

To informacyjnie to chyba tyle...
Przepraszam za smutne(?) wieści. Na razie zrzucam tu mini dj, który kurzył się w kąciku notek roboczych, bo szkoda mi go usuwać.








4 komentarze:

  1. płaczę...
    ale trudno, wszytko co piękne się kończy
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę za Wami tęsknić
    Na zawsze Wasza
    Haru-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    czytam teksty od niedawna, bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że będą tutaj kontynuowane opowiadania...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tu chciałam dalej czytać... ;-;
    Mam nadzieję, że wrócicie, będę codziennie odświeżała! T^T

    OdpowiedzUsuń