Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

wtorek, 16 czerwca 2015

Shizaya- Raira - Mini-dj - Brak tytułu

Hej hej~... 
Przepraszam, że tak późno ale wiecie szkoła oceny i takie tam. Mam nadzieję, że to małe śmieszne tłumaczonko poprawi wam humorek. Z Inu-chan się udało. Mam dla was nawet jej oficjalną reakcję >w< Oto ona " ODDECHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDD     BŁAGAM DODAJ TO awww" Więc no cóż, jak widać dostałam bardzo jasne i klarowne polecenie od mojego szczeniaka XD
A właśnie jeśli mowa o szczeniakach nakarmcie je klikając banerek pusta miska po prawej :3
Enjoy~.....

Oryginalna wersja z - niestety nie wiadomo <z cyklu znalezione na dysku Kiasarin>
Tłumaczone z japońskiego.
Tłumaczenie & Edycja Kiasarin

Enjoy~....




5 komentarzy:

  1. Ej. Wydaje mi się, że już to gdzieś widziałam ale po japońsku XDDDD
    Fajne to XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha padłam że śmiechu jak to czytałam i oglądałam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kadota mój bóg co potrafi okazać najtrafniejsze emocje x3 A Shizuś to cwana bestia oj cwana~ =w=

    OdpowiedzUsuń