Blog poświęcony Anime Durarara!! Znajdziesz tu opowiadania yaoi (mężczyzna x mężczyzna) Shizaya (Shizuo x Izaya), Izuo (Izaya x Shizuo) i IzaKida/Kizaya (Izaya x Kida). Jeśli nie tego szukałeś i treści tu przedstawiane ci nie odpowiadają prosimy o opuszczenie tego bloga. Pozostałych zapraszamy do czytania.

poniedziałek, 2 marca 2015

(Uwaga~!)

Zgodnie z tym, co obiecałam, po fakcie usuwam link z prośbą o pomoc żebyście nie musieli niepotrzebnie klikać~...
Dziękuję kochani, naprawdę miło mi było widzieć, jak bardzo chcecie mi pomóc~! Q^Q Mam już te 100 kliknięć i przy okazji przepraszam za problem~... :'3 Ale byliście naprawdę kochani. QwQ
Notkę zostawiam póki co, ponieważ niektórzy chcieli się zareklamować akurat tu i na razie szkoda mi to kasować. :3

18 komentarzy:

  1. Ojejku x3 Jasne, że kliknę, powodzenia~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję~! QwQ Mam już 15~...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam.
    Powodzenia, Inu :>

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak poza tym podaje email: juliakozera33@gmail.com
    Wiecie chodzi o te zmiany na bloggerze...


    Tym samym zapraszam do siebie...
    Jeśli to chamska reklama to wybaczcie mi ><
    http://opowiadaniayaoi-nany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknelam :) swój swego musi wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou~... QwQ Trochę klików, a jestem wzruszona, że mi pomagacie. QwQ

      Usuń
  6. Proszę, ja też kliknęłam~ ;3 cieszę się, że mogę pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam~!
    Ile masz już klików?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuuję~! :33
    Aktualnie mam 85/100~!
    Kilkukrotne klikanie chyba nic nie daje, bo liczy się adres IP, tak sądzę~...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam~!

    Pytanko... Mogę zrobić spam adresem bloga?
    kono-ai-kono-nikushimi.blogspot.com

    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A-ri-ga-tou~... :3
    Jasne~! Nic nie szkodzi~... Chociaż miałam potem usunąć tego posta, ale niech już zostanie. X3"
    Tylko~... Umm, to normalne, że nie widzę tam notek...? Q.Q"""

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jest w porządku. Po prostu dodałam notki trochę później.

      Usuń
  11. *klik*
    I stało się! Karta wyskoczyła! Obraz zamiast bieli pustej karty! Czasu nie cofnie, stało się!
    Um... No. Kliknęłam c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Klikłam nawet kilka razy. Co z tego, że to nic nie da, bo adres ten sam~

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń